Fijne kerst voor iedereen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
orbs
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 156
Inschrijving: 15/09/05, 20:21

Fijne kerst voor iedereen




par orbs » 24/12/10, 11:42

Vrolijk kerstfeest allemaal.

@+

orbs
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 24/12/10, 15:59

Een vrolijk kerstfeest voor iedereen en hun families! :D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 24/12/10, 18:42

Goede kalkoen, goede stam, wees voorzichtig op de wegen!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 24/12/10, 19:01

Pas op in de Auvergne, het vriest al.... :!:

Gelukkig nieuwjaar voor ecologen, gematigdheid en voorzichtigheid : Idee:

Beeld
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 24/12/10, 20:17

Fijne feestdagen allemaal en in gedachten met degenen die alleen zijn, in nood of in slechte gezondheid.
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 25/12/10, 02:12


Gelukkig nieuwjaar voor ecologen, gematigdheid en voorzichtigheid : Idee:

Ik koos ervoor om voorzichtig te zijn voor de anderen.... Plotseling maakt Moderation me kwaad en krijg ik hoofdpijn...maar toch Noyeux Joel.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/12/10, 11:40

Hetzelfde als Castor, maar ik heb ergere hoofdpijn gehad!

Dus fijne kerstdagen en fijne feestdagen en wees voorzichtig op de weg https://www.econologie.com/forums/noel-neige ... 10288.html !

ps: vergeet de kalkoen niet goed te vullen :)

Beeld

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/12/10, 12:16

reps: we doen wensen over dit onderwerp of een ander?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/12/10, 18:53

De wensen van Langlois die ik leuk vond:

Hallo allemaal

Elk jaar, tijdens de feestdagen, kan ik niet anders dan de kerstdagen van weleer visualiseren, de kerstdagen die mijn ouders kenden en waar ze me vaak over vertelden, omdat ze ze hebben meegemaakt. Geen elektriciteit, ijs in de gootsteen in de ochtend, 'verwarmde' paardenkoetsen met hete stenen die op de houtkachel worden opgewarmd, en grote vachten. Violen en accordeons als geluidsinstallatie...

Wat een evolutie in zo'n korte tijd! Wij, die tegenwoordig altijd haast hebben, hebben vaak de indruk dat het niet snel gaat. Maar als we de afgelopen tien jaar bekijken en erover nadenken, kunnen we alleen maar de grote evolutie opmerken in het bewustzijn van mensen over de hiaten in onze beschaving en onze instellingen, en in het licht van de kwetsbaarheid van onze mooie planeet. Onze groeiende vastberadenheid om een ​​betere wereld te bouwen wordt elke dag sterker en we realiseren ons steeds meer hoe belangrijk solidariteit is om dit te bereiken.

Dit alles is zeer positief en geeft ons een glimp van Dawn na de nacht. Dat is naar mijn mening de ware betekenis van het kerstfeest, het vieren van de overwinning van het licht op de duisternis, de geboorte van een uitzonderlijk wezen dat is gekomen om ons te laten zien dat we het beter kunnen doen en ons hoop te geven. En niet voor niets vieren we deze Geboorte in de donkerste tijd van het jaar, net voordat de dagen langer worden en het licht het overneemt.

Daarom wens ik jullie allemaal een gelukkig kerstfeest, dat, gezien vanuit de invalshoek van de overwinning van het licht op de duisternis, in feite een universele feestdag is die religies overstijgt en alle mensen van goede wil samenbrengt.

Heel oprecht en hartelijk! :-)

Pierre Langlois, Ph.D.
Natuurkundige: adviseur / auteur
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/12/10, 18:57

En die van "Long" stonden een paar dagen geleden al in het humor-onderwerp:

http://long.blog.lemonde.fr/2010/12/25/ ... e-de-noel/

Beeld

Beeld

Beeld
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 254-gasten