Waar kunnen we heen ???

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY

Waar kunnen we heen ???




par Verwonder TITI » 08/03/06, 14:05

Bonjour à tous,

C mijn eerste bericht en omdat het praktisch verplicht is voor anderen forums, Ik wil mezelf graag voorstellen. Niet dat ik een persoonlijkheid ben, maar gewoon omdat ik het beleefd en aardiger vind, vooral als je (zoals ik) meer vragen dan antwoorden brengt.

En waarom geen "koffiepauze"-sectie om jezelf voor te stellen, te zeggen wat je wilt doen, vergaderingen te organiseren, enz...
Omdat ik niet weet waar ik het moet doen, stel ik me hier even voor:
Ik ben Titi uit Bouzy, in de Marne, overtuigd van de noodzaak om hernieuwbare energieoplossingen te gebruiken.

Ik probeer mijn best te doen om het gebruik van vervuilende energiebronnen te vermijden: ik verwarm mezelf met hout en ik rijd met gerecycleerde olie. Ik ga mijn voertuigen achteraf inbouwen, maar ik heb nog steeds advies nodig.

Ik heb iets gepost over PMC EVOLUTION, maar ik vond dit net forum dat Christophe (die ik eerder had gevolgd) regelde, pratend over waterdoping. Bovendien ben ik blij andere leden van PMC EVOLUTION hierover te vinden forum.

Ik ben bezig met het restaureren van een oude NISSAN PATROL 3L3TD die zal rijden op gerecycleerde olie + waterdoping (wordt bestudeerd).

Het doel is om mijn 4X4 op te ruimen en er een demonstratievoertuig van te maken voor 4X4-bezitters waar veel vraag naar is. ...en ik kan je garanderen dat er veel groene mensen in de 4X4-wereld zijn, die "beschaamd" zijn om te vervuilen, en die bereid zouden zijn om zich in te spannen om het imago van deze impopulaire omgeving te herstellen.

Weldra
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 326-gasten