Chevrolet Tahoe, V8 ...

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Misschien eindelijk die verdomde foto !! ...




par Nofy » 14/02/06, 22:15

Bonsoir à tous,
Inderdaad, een vriend heeft me net laten zien, en ik kan je eindelijk uitleggen waarom ik er niet van overtuigd ben dat het overbrengen van de reactor, zoals op het kleine plan, echt effectief is, vergeleken met een parallelle reactor.
Nou, het was niet zo ingewikkeld :onheil: hey! zelfs de smileys, hij liet me zien hoe we het doen .... en ja, dat wist ik ook niet !!
Nofy (de grote droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 19/02/06, 18:19

Hallo nofy
Leg me uit wat u stoort aan het feit dat de reactor schuin staat.
Ik weet niet of je de foto hebt gezien als reactie op je vraag op mijn bericht. In feite is het bij mijn bewerking niet echt bevooroordeeld.
Anders installeert u de rechter met twee inlaat / uitlaat bochten
Asguard zegt dat je de uitlaat moet vergroten om te voorkomen dat de gassen worden gedwongen. Dus open je uitlaatbuis. Plaats de reactorbuis met de twee ellebogen en sluit alles door een stuk pijp toe te voegen om de diameter te vergroten. Zoals op de B70 Truck van Phil14.
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 19/02/06, 21:28

Goede avond Pitmix,
Ja, ik zag je antwoord met de foto en excuseer me, maar ik heb je antwoord zeker ergens gemist.
Wat me dwars zit, kan ik niet echt uitleggen, het is nogal een beetje zoals ik het voel ... In het begin wilde ik de ellebogen vermijden voor een meer vrije doorgang, maar na verloop van tijd zeg ik eigenlijk dat misschien betere ellebogen dan een vooringenomenheid ... Het is waar dat je rechter bent, maar er zijn twee dingen die me storen bij je bewerking, zonder dat ik weet of ik goed of fout, en zoals ik je hierboven vertel, is het hoe ik me voel: het eerste is het hele systeem waarmee je je hengel gemakkelijk kunt demonteren om te zien wat er aan de hand is ... Niet vrij direct, misschien te veel verlies in al deze "wortels" ... en de tweede is dat ik vind dat de stengel misschien te hoog is, nog steeds voor dit verhaal van stroom (als de gele lijn overeenkomt goed voor uw assemblage), uw gas "tikt" loodrecht in uw reactor en dat noemt mij ... Hier, Pit, het is gewoon mijn idee, het is de moeite waard wat het waard is.
Wat mij betreft zal ik afwezig zijn van 27 tot 19/3, dus ik kon niet doorgaan op mijn Pantone.
Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/02/06, 00:01

Oké, stel je voor dat ik mezelf dezelfde vragen stelde, maar mij werd verteld dat ik niet naar het bedrijfsprobleem in mijn reactor zelf zou moeten zoeken, maar naar wat er in de buurt is. Bovendien heeft Asguard nooit iets gezegd over de positie van mijn reactor, maar eerder dat de uitlaat aan de uitlaat van het spruitstuk wordt beperkt, dus gasverwarming.
Van mijn kant heb ik grote twijfel over het sproeien van water sinds mijn eerste tests met mijn mini-motorfiets. Ik had de bubbler op deze getest, maar deze verwarmde slechts tot 40 ° C. Dus liet ik het idee vallen om de koolhydraten te testen. De brandstof in kwestie was een 15 delOrto-brandstof maar deze was te groot.
Ik heb het een paar maanden geleden opnieuw geprobeerd op mijn auto, een heel kleine bubbler van 0,9 liter totale capaciteit. Dus ik kon maximaal 0,5l water maximaal zetten. Omdat het niet werkte aan de auto, gaf ik het op voordat het me tot nieuwe complicaties leidde. Ik gebruik een spoel met een te kleine diameter om het water te verwarmen. Dus het water nauwelijks verwarmd.
Ik vind het moeilijk om de koolhydraten te laten vallen omdat ik de eenvoud van de bediening prettig vind. Bovendien neemt het geen ruimte in beslag. Om het te laten werken, is echter een zekere beheersing van het onderwerp of een flinke dosis geluk vereist. Op dit moment heb ik geen van beide.
Wat ik je vanaf het begin vertel, is hier en in Quanthomme te kijken voor de verschillende bewerkingen. Je zult zien dat wat je denkt van de hoek van de reactor ten opzichte van de uitlaat of de ellebogen in inlaat en uitlaat slechts details zijn.
Zoals André zegt, 20% besparingen is waterdoping. 30% besparing is waterdoping met reactor. Ik heb RAS.
Ter informatie, er zijn interessante dingen die rondgaan. Ik heb twee roestvrijstalen spoelen gevonden die in een bubbler in het haar passen. De diameter van de buizen is echter een beetje krap (10 mm).
Bekijk de foto die ik op mijn bericht heb geplaatst over de motor op een Peugeot Expert TD. Kijk naar de ellebogen in en uit. Maar de man kondigt resultaten aan.
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten