Presentatie van forum, "nieuwe bestanden" frame

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 22:27

coucou789456 schreef:welterusten chatelot16

we zijn eindelijk tot een compromis gekomen, we zullen doen met, voor nadelen, je vindt niet dat sommige zijn chiedoor hun manier van spreken, geweldige lesgever zoals altijd.

er is maar één ding dat ze weten te doen: spreken en kritiseren, zinken degenen die proberen hen uit te dagen ... doe geen moeite om hen iets te vertellen, ze hebben een antwoord op alles.


Hoewel niet gericht (ik hoop het! : Mrgreen: ) maar ik zal proberen "antwoord voor hen" : Cheesy: omdat we niet echt weten wie je nastreeft : Cheesy: dus eerst en vooral ...

Beeld ... voor deze bekentenis! QED!

Oké, uitleg in snelheid en nadat ik verder ben gegaan: als iemand hier had gewild "wastafel" zoals je denkt ... ben je hier misschien niet meer om erover te praten. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Van mijn kant begreep ik onmiddellijk deze houding van wantrouwen jegens bijna iedereen van u, en dit van uw eerste vijandige opmerkingen ... Wees niet verbaasd dan om als tegenprestatie de boemerang in volle peer te nemen die u hebben jezelf gelanceerd. Degenen die je hebben beantwoord, hebben je argumentatie alleen ontmanteld en je onwaarheden wel 8) ABE

NB: je kunt dit kinderachtige gedrag beter stoppen, maar jij bent degene die het ziet ... (het laat in ieder geval zien) : Cheesy:
Dernière édition par Obamot de 04 / 06 / 10, 22: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/06/10, 22:43

we konden niet proberen de 3-wereldoorlog te vermijden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

PS: beide goed genoeg!




par Obamot » 04/06/10, 22:49

: Arrowu: Geef de trol geen eten ... : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
Dernière édition par Obamot de 05 / 06 / 10, 18: 25, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 23:01

goedenavond

we konden niet proberen de 3-wereldoorlog te vermijden ...
daar heb je gelijk in

et Obamot waarom voel je je gericht, het gaat niet om jou, ik spreek! ... maar zodra ik iets zeg, moet je antwoorden als je uiteindelijk voorkomt dat de persoon zegt wat hij zou willen zeggen.

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 294-gasten