Elektriciteit en hydraulica = gelijkenis?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
gery_matane
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/04/10, 16:21

Elektriciteit en hydraulica = gelijkenis?




par gery_matane » 19/04/10, 19:39

hello,

In een systeem met hydraulische leidingen kunnen we dezelfde olie hergebruiken om de mechanismen te reactiveren, dankzij een pomp.

In een huisverwarmingssysteem dat water gebruikt dat in koperen leidingen circuleert voor verwarming, wordt de circulatie geproduceerd met waterpompen en wordt altijd hetzelfde water gebruikt.

Kunnen we bij elektrische leidingen hetzelfde doen? en waarom niet. Misschien is het gewoon een kwestie van het uitvinden.

de stroom (intensiteit = stroomsterkte) gaat door de elektrische leiding volgens een aanbevolen spanning en wordt gebruikt in een huis; bij het verlaten van het huis; de intensiteit en de spanning zijn niet hetzelfde.

IS ER ELK MATERIAAL DAT WIJ KUNNEN GEBRUIKEN OM DE SPANNING EN STROOM (een herverdelende condensator) opnieuw op te bouwen en de uitgangsstroom van het huis te kunnen hergebruiken. een materiaal dat wordt gebruikt op een elektrische pomp, ?????? een pomp die elektriciteit uit een condensator pompt en deze door het huis herverdeelt.

OP DEZE MANIER BETALEN WIJ ALLEEN VOOR de verloren stroomsterkte

EN ALS EEN DAG EEN PERSOON HET UITVINDT

BIJ VOORBAAT BEDANKT
0 x
de een zegt; om elektriciteit te begrijpen, is het goed om te begrijpen hoe water- en olieleidingen werken
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 19/04/10, 20:46

misschien zijn dit de nieuwe elektriciteitslessen, maar sinds ik van school kwam heb ik er nog nooit van gehoord! en ik zie niet in hoe het zou kunnen werken. is dit een bericht van 1 april dat vertraging zou hebben in de verspreiding? of anders is het vervuild door de aswolk van de vulkaan

aan de andere kant hebben we de waterstroom en de intensiteit en de spanning vergeleken met de valhoogte, de enige vergelijkingen die ik ken
0 x
elke ochtend je naakt uitzien in een grote ijs na 3 minuten zult u zien dat uw huis en uw slechtste foto ......
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 19/04/10, 21:14

Als je de gelijkenis wilt vergroten, zeg dan gewoon dat het equivalent van de pomp van een hydraulisch circuit, in een elektrisch circuit, het simpelweg de generator is (batterij, dynamo, dynamo ...)
0 x
gery_matane
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/04/10, 16:21

suite




par gery_matane » 20/04/10, 04:20

hello,

generator (accu, dynamo, dynamo ...)

kunnen we het in een huis doen en veel minder betalen aan elektriciteit

dank u
0 x
de een zegt; om elektriciteit te begrijpen, is het goed om te begrijpen hoe water- en olieleidingen werken
gery_matane
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/04/10, 16:21

suite




par gery_matane » 20/04/10, 05:12

hello,

elektriciteit komt van de dam en staat op straat, dan gaat het het huis in.

zodra de elektrische stroom het huis binnenkomt in een zwarte lijn en deze wordt gebruikt door verschillende machines en bij ander gebruik, komt de elektriciteit uit deze machines met minder (spanning of stroom of ohm) en terug via een witte lijn.

In de witte hoofdlijn terug van het huis voordat het de elektriciteitskast binnengaat om door de grond naar de aarde te worden gestuurd.

gebruikte een "" Y "" (anti-reverse) voor elektriciteit; om explosie te voorkomen; omdat de stroom altijd in dezelfde richting moet blijven. en bovendien is het noodzakelijk dat de stroom in de witte lijn wordt gereinigd en gestabiliseerd om de goede spanning en de goede intensiteit terug te laten keren in de zwarte lijn van het huis.

maar de elektriciteitsbedrijven willen het niet, en de regeringen willen het niet en de verzekeraars die bij de grote bedrijven zijn georganiseerd, willen het niet. Ze brachten wetten uit die verhinderen dat een proces wordt uitgevonden dat door iedereen kan worden gebruikt en dat iedereen het recht kan hebben om een ​​systeem te gebruiken dat minder kost aan elektriciteitsverbruik.

merci,

is dit mogelijk
0 x
de een zegt; om elektriciteit te begrijpen, is het goed om te begrijpen hoe water- en olieleidingen werken
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 20/04/10, 09:26

Oula :schok:
Ik gooi de handdoek in de ring, het is daar te ernstig
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/04/10, 04:16

Mijn beste Gery!

Je hebt natuurlijk een goede les elektriciteit nodig!


Ik geloof dat je uit Quebec komt door de kleuren van de draden die je citeert, misschien Matane!

Ik raad je sterk aan boeken te lezen of informatie te krijgen over serieuze sites waar we het niet hebben over kleine groene vent! :schok:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 263-gasten