H&M en ecologie

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...

goed initiatief

oui
1
100%
niet
0
geen stemmen
misschien
0
geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

H&M en ecologie

par recyclinage » 02/04/10, 14:23

hoi gisteren liep ik rond en ik kwam oog in oog te staan ​​met een H & M-advertentie waarin stond dat er een collectie was gemaakt met biologische producten en recycleerbaar

wat denk je?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 02/04/10, 14:29

Ik denk dat je niet een beetje geeft om onze g ... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

En dat je doorgaat in deze voortdurende zoektocht om de aandacht op je te vestigen.

Eerlijk gezegd, denk je dat sommige mensen het hier verkeerd zullen vinden? En dan ga je het resultaat van de enquête nemen voor een volksraadpleging op persoonlijke titel ??? : Roll:

Ga ergens anders spelen ... : Mrgreen:


recyclinage schreef:SAlut. HIk liep rond en [I] zijn gedaaldÉ neus aan neus met een advertentie van H&M die zegt dat een collectie heeftT vervaardigdEA met biologische en gerecyclede productenES
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

par recyclinage » 02/04/10, 14:35

pardon maar

1) Ik begrijp niet waar je het over hebt

de

2) wat is de relatie met het onderwerp?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 02/04/10, 14:42

recyclinage schreef:pardon maar

1) Ik begrijp niet waar je het over hebt

de

2) wat is de relatie met het onderwerp?


Omdat je doet alsof je het niet begrijpt, voeg ik een laag toe en zou ik zeggen dat je daarnaast de stemming wilt beïnvloeden:

Beeld

Organiseert u een enquête om erachter te komen WAT ANDEREN misschien denken en stemt u zelf? :schok:

Wat een GAG! : Mrgreen:
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

par recyclinage » 02/04/10, 14:50

kunt u me vertellen wat uw eeuwige aanvallen op 2 cent per eenheid kan gebruiken?

die geen staart of kop hebben
maar wie lijkt je te amuseren

realiseer je je tenminste wat je zegt?
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

par recyclinage » 02/04/10, 14:55

Obamot schreef:
Omdat je doet alsof je het niet begrijpt, voeg ik een laag toe en zou ik zeggen dat je daarnaast de stemming wilt beïnvloeden:

om te weten dat econologen blij zijn met zo'n beslissing?

Beeld

Organiseert u een enquête om erachter te komen WAT ANDEREN misschien denken en stemt u zelf? :schok:

Wat een GAG! : Mrgreen:

het is geweldig dat je de definitie van poll kent
wil je 5 cent?


0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 02/04/10, 14:59

Ah, goed? Omdat jij het bestuursorgaan bent dat verondersteld wordt "het groen" te vertegenwoordigen. Zodat je jezelf instelt om pseudo-peilingen te starten?

Want als dat het is, ik ik wil niet dat we "vertegenwoordigd" worden door een man die draden vol fouten maakt ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: En die anderen van plagiaat beschuldigt wanneer hij zichzelf plagiaat door artikelen van anderen te publiceren zonder hun toestemming te vragen:



En nu stop ik daar, want je hebt altijd het laatste woord, zoals gewoonlijk. En ik heb iets anders te doen dan uw zonen en uw zuivere nep-enquêtes te beantwoorden. Maar het is gewoon mijn mening.

Doei doei
Dernière édition par Obamot de 02 / 04 / 10, 15: 13, 1 keer bewerkt.
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

par recyclinage » 02/04/10, 15:12

Obamot schreef:Ah, goed? Omdat jij het bestuursorgaan bent dat verondersteld wordt "het groen" te vertegenwoordigen. Zodat je jezelf instelt om pseudo-peilingen te starten?


waar heb je het nog meer over?

nadat hij een kunstenaar de schuld heeft gegeven voor het maken van kunst
je geeft de gebruiker de schuld forum van een onderwerp

het lukt je zelfs om verrast te zijn dat een ecologisch onderwerp het ecologische behaagt

Obamot schreef:En nu stop ik daar, want je hebt altijd het laatste woord, zoals gewoonlijk. En ik heb iets anders te doen dan uw zonen en uw zuivere nep-enquêtes te beantwoorden. Maar het is gewoon mijn mening.


natuurlijk zou ik het laatste woord hebben
Ik wil mezelf niet laten doen door een mooie spreker die de waarheid afleidt om bereid te zijn

je bent ziek
uw zorg is sociale predatie
of je nu gelijk hebt of niet, je geeft er niets om, het doel is om alles te vernietigen om kampioen te worden en beter te zijn dan de anderen

maar tot nu toe heb ik niets anders van je gezien dan addervergif uit je mond

vrije en ongegronde aanval
boze vijandigheid zonder enig doel

Hoe dan ook, ik vraag me af of je bestaan ​​ergens voor nuttig is
afgezien van alles te vernietigen
[/ Quote]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 02/04/10, 15:17

psssiiit: je verwart nog steeds het vernietigen van alles en het aan de kaak stellen van het soort bedrog dat van jou is, op een manier ... (of je nu bewust bent of niet, of je er nu mee speelt of niet, het is volledig aan mij gelijk)

... hierover: CIAO!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 02/04/10, 18:33

Vergrendeld onderwerp: vrije en eerlijk gezegd nutteloze provocatie door Obamot ...
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten