Eco shocker: windturbines om snelwegen te verlichten

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 26/02/10, 11:57

voormalige oceanische schreef:De winden veroorzaakt door de voertuigen bergop en bergaf zullen optellen om de windturbine te laten draaien.


En...misschien de luchtweerstand van de auto's verhogen? :schok: : Cheesy: : Cheesy:

Oh nee, de lucht is samendrukbaar... hoewel... de vraag verdient gesteld te worden... : Cheesy:
0 x
FPLM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 306
Inschrijving: 04/02/10, 23:47
x 1




par FPLM » 26/02/10, 12:22

voormalige oceanische schreef:De winden veroorzaakt door de voertuigen bergop en bergaf zullen optellen om de windturbine te laten draaien.

Dus dat vraag ik om te zien!
Arrrg, geen tijd om op alle berichten te stuiteren. En als de Daerden erbij betrokken raken, ga ik een zenuwinzinking veroorzaken!
Belgische wegen zijn misschien Zwitsers? Gerelateerd aan Gruyère. Nee, het is stom...
Op een drinkdag (dus een gewone dag) kunnen de Daerden onder invloed van euforie overal monsters hebben genomen? Nee, dat is ook balen...
We moeten stoppen met proberen te begrijpen wat hier aan de hand is, zoals de Bébert zei: "er zijn 2 oneindige dingen, het universum en de menselijke domheid."
Ik kom uit Luik en op een luie dag ga ik naar de frituur. De Daerden wankelt voor de frituur uit zijn krat. De man van de frituur (geen licht, geef ik toe) lacht en vertelt me ​​dat toen de DD burgemeester van zijn stad was (jaren denk ik) hij toevallig de DD mee naar huis nam omdat hij zijn kegels niet meer kon vasthouden, vol als een oester. Ik nam die avond afscheid van mijn goede humeur omdat de manager nostalgisch lachte terwijl ik van schaamte wilde huilen.
0 x
"Als je niet oppast, zal de kranten uiteindelijk maak je een hekel aan de onderdrukten en de onderdrukkers te aanbidden. "
Malcolm X

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten