Nieuwe Energiesubsidie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 13/02/10, 13:54

Mikhail schreef:Lange tijd is het noodzakelijk om de fabricage te subsidiëren uit een onuitputtelijke bron van 100% schone energie, maar ze subsidiëren doodlopende projecten.


je bent vergeten alles uit te rekenen

het lijkt erop dat je de energie die nodig is om je zuiger te bewegen, waardoor deze blijft drijven of zinken, als verwaarloosbaar beschouwt!

Neen !

het kost energie om de zuiger in te drukken en het volume onderaan te vergroten, waar de druk groter is dan bovenaan

conclusie: de energie om de zuiger in beweging te brengen is precies gelijk aan wat uw machine u zonder verlies zou leveren

als de omkering van uw vlotter voldoende energie geeft om de zuiger in beweging te brengen, wordt deze energie mechanisch onttrokken aan de rotatie van uw machine: zelfs als er geen directe mechanische verbinding is: winst = verlies


Perpetuum Mobile-machines zijn allemaal van hetzelfde type: net ingewikkeld genoeg om een ​​fout te verbergen en te kunnen geloven
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 13/02/10, 14:04

chatelot16 schreef:
Mikhail schreef:Lange tijd is het noodzakelijk om de fabricage te subsidiëren uit een onuitputtelijke bron van 100% schone energie, maar ze subsidiëren doodlopende projecten.

je bent vergeten alles uit te rekenen
Nee, jij bent het die vergat ernaar te kijken, te begrijpen en te verifiëren, of op je eigen manier te herberekenen.
het lijkt erop dat je de energie die nodig is om je zuiger te bewegen, waardoor deze blijft drijven of zinken, als verwaarloosbaar beschouwt!

Neen !
Het lijkt erop dat jij degene bent die gewend is te chatten zonder iets te begrijpen.
conclusie: de energie om de zuiger in beweging te brengen is precies gelijk aan wat uw machine u zonder verlies zou leveren

Conclusie - nog iemand die denkt alles te weten zonder iets te begrijpen.
0 x
SM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 13/02/10, 14:10

Mikhail, als je op deze toon doorgaat, wordt je account gedeactiveerd... :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 13/02/10, 14:26

Christophe schreef:Mikhail, als je op deze toon doorgaat, wordt je account gedeactiveerd... :frons:

Het kan me niets schelen. Het heeft in ieder geval geen zin om hier tijd te verspillen, want niemand wil iets begrijpen of leren en iedereen is van mening dat ze alles al weten en beter dan alle anderen, zonder ook maar de minste moeite te doen om na te denken, te beginnen bij jezelf.
Ik reageer op dezelfde toon als iemand mij aanspreekt.
0 x
SM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 13/02/10, 14:31

Tot uw dienst! Tot ziens! 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 319-gasten