Sciences Po-wedstrijd in Grenoble! Citaat van economie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Sciences Po-wedstrijd in Grenoble! Citaat van economie




par Christophe » 14/12/09, 22:53

0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 14/12/09, 23:02

dat is goed !

het doet alleen Econo goed :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 14/12/09, 23:05

goede avond Christophe
wetenschap po ... pssff
de site is verpest : Cheesy:
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 14/12/09, 23:08

serieuzer, het gaat daar snel omhoog : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 15/12/09, 10:07

boubka schreef:serieuzer, het gaat daar snel omhoog : Cheesy:
Het zal moeilijker worden, het is een ultraconservatistische school ... Ze hebben geen onderzoeks- en innovatieafdeling.
:x
Iedereen weet dat ze daar lesgeven wat 15 of 20 jaar geleden op andere grote internationale scholen werd onderwezen ...
Terwijl we in andere landen de wandaden van de implementatie van deze lessen ontdekken en we weten dat ze verouderd zijn.

Het ergste is dat ze ook wordt geleerd altijd gelijk te hebben (ze wordt geleerd leiders te zijn) en hun fouten niet te erkennen of zichzelf in twijfel te trekken.
:onheil:

Vervolgens maken ze carrières in functies waar ze onverantwoordelijk en juridisch onaantastbaar zijn omdat ze worden beschermd door verschillende vormen van immuniteit ... Dit alles terwijl ze een geweldig inkomen ontvangen dat ze rechtvaardigen door de verantwoordelijkheden die op hen rusten ...
:onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/12/09, 11:31

Citro schreef:Het ergste is dat ze ook wordt geleerd altijd gelijk te hebben (ze wordt geleerd leiders te zijn) en hun fouten niet te erkennen of zichzelf in twijfel te trekken.
:onheil:


Is dat zo? Is het een technische school dan de Ena? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 15/12/09, 14:00

Christophe schreef:Is dat zo? Is het een technische school dan de Ena? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
In principe ... Ja.
Ze worden geleerd om te besturen, te beheren, te leiden ... maar niet machines, boten of vliegtuigen ...
NEE ... dit worden piloten genoemd ... Ze hebben speciale scholen. :?

Bij de ENA moeten ze leren MANNEN TE BEHEREN. :onheil:
En dat, ze zijn over het algemeen erg slecht, daarom worden ze regelmatig gemuteerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187




par Remundo » 15/12/09, 14:14

hou je niet van nenarchen? :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 16/12/09, 00:11

Remundo schreef:hou je niet van nenarchen? :D
Joker. :?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 251 gasten