Lijst van pelletleveranciers voor het noorden 59

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
puffen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 25/09/09, 18:24
Plaats: france (59)

Lijst van pelletleveranciers voor het noorden 59




par puffen » 25/09/09, 19:29

Hallo, het zou heel interessant zijn om een ​​lijst te maken van pelletleveranciers die in 59 zitten of die in 59 leveren. Dit zou ons in staat stellen om gegroepeerd per sector te worden geleverd en dus tegen lagere prijzen, of gewoon om de beste prijzen te vinden en te zijn gesponsord door degenen die de informatie hebben gegeven.


in elke post moet u de NAAM VAN DE LEVERANCIER MET ZIJN CONTACTGEGEVENS, DE CONSTITUTIE VAN DE PELLET, HET TYPE VERPAKKING SPECIFICEREN, OF ER GELEVERD WORDT MET OF ZONDER EXTRA, DE PRIJS PER TON, DE GESCHATTE TE LEVEREN DUUR EN OF DE LEVERANCIER BETROUWBAAR IS IN ZIJN LEVERINGSAFSPRAKEN (door ze een score te geven van 10).

Allen bedankt voor jullie bijdrage
0 x
samen kunnen we het maken
puffen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 25/09/09, 18:24
Plaats: france (59)




par puffen » 25/09/09, 20:57

de mijne is DG PROECOLOGY in Landrecies Tel: 03/27/77/28/52.
100% harsachtige korrel
leveren in zak van 15kg
de prijs per ton is 265€ bezorgen
de levertijd is variabel, het is een persoon niet erg betrouwbaar in het nakomen van afspraken(Ik heb 2 ton besteld sinds begin augustus 2009 en het is 25/09/2009 en ik ben nog steeds niet geleverd hoewel hij me al 3 afspraken heeft gegeven die hij niet is nagekomen en bovendien waarschuwt hij niet wanneer hij niet passeren.

mijn beoordeling voor deze leverancier is 2 op 10
0 x
samen kunnen we het maken
Tcha
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 05/09/09, 13:39




par Tcha » 29/09/09, 11:41

Hallo,

Ik vond op deze lijst van habibois.com/granules-de-bois,-pellets-2-10-0-1.html twee bedrijven in de afdeling van 59:

Noordelijke Chauffabois
Rue de la Bourliere 63
59551 TOERMIJNEN
chauffabois. com

Diffusie van biomassa
Romestraat 1
59700 Marcq en Baroeul
biomassa-diffusie.com

Aan de andere kant heb ik nog nooit bij ze besteld.. dus geen mening over de ernst en geen prijs! Als het nog kan helpen...
0 x
puffen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 25/09/09, 18:24
Plaats: france (59)




par puffen » 29/09/09, 11:49

dank u, ik zoek het uit verwarmt u met pellets?
0 x
samen kunnen we het maken
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 29/09/09, 12:19

Als u een idee wilt hebben van "echte prijzen" van pellets en hun evolutie, is hier een Duitse offerte in realtime. Deze prijzen zijn een gemiddelde in Duitsland per 5 ton geleverd tot 50 km.

Beeld

Momenteel zou het 210-220 €/T moeten zijn voor DIN (dat is er alleen in Duitsland) en niet 265 €/T niet geleverd voor niet-DIN (a priori)!

Beeld

https://www.econologie.com/forums/pellets-et ... t4682.html

Vergeet dat niet: 250 € / ton pellets komt overeen met de dezelfde prijs gemeld energie om een ​​brandstof 50 € cent ...

250 en 50 is gemakkelijk te onthouden. Het is een goede manier om te kunnen stoken met pellets als het echt zuinig is.

Ik geloof niet dat stookolieverkopers levering tellen (tenzij uitzonderlijk ver weg). Duitse bedrijven leveren gratis in de Elzas (straal van 150 km). Kortom: de man die u factureert voor levering, vertel hem dit!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 29/09/09, 14:23

Het is schandalig!!!

Waar wacht Sarko nog op om brandstof te belasten! Ik vraag me af ?

Serieuzer, als je in minder dan 200 km rond Freiburg (in Duitsland / Freiburg-In-Breisgau), tegen een prijs die normaal gesproken iets lager is dan de Duitse markt, op zoek bent naar puur Din+ gecertificeerd naaldhout, geproduceerd uit zaagsel van de plaatselijke houtzagerij die hout bewerkt in het Zwarte Woud (kortsluiting), drogen door warmtekrachtkoppeling (verloren warmte van de eigen plant gevoed met houtresten), neem dan contact met mij op via pm. Ik heb geen interesse in de doos - ik dacht gewoon dat het de beste deal was.

Nou, voor de 59 niet! Teleurgesteld...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 29/09/09, 15:00

Ah, bedankt voor deze details, het is een straal van 200 km en niet 150 :)

ps: wees sowieso voorzichtig met de prijzen, we kochten LIVE van de lokale producent (wiens naam ik niet zal noemen) met het idee een deal te sluiten en de "kleintjes" te laten werken.

Nou, het was duurder dan bij de lokale brico voor pellets in dezelfde staat (15kg) van DEZELFDE producent!! (Ja Ja!) :onheil:
0 x
dapper
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/12/09, 17:10

leveranciers van pellets




par dapper » 12/12/09, 17:56

teufteuf schreef:de mijne is DG PROECOLOGY in Landrecies Tel: 03/27/77/28/52.
100% harsachtige korrel
leveren in zak van 15kg
de prijs per ton is 265€ bezorgen
de levertijd is variabel, het is een persoon niet erg betrouwbaar in het nakomen van afspraken(Ik heb 2 ton besteld sinds begin augustus 2009 en het is 25/09/2009 en ik ben nog steeds niet geleverd hoewel hij me al 3 afspraken heeft gegeven die hij niet is nagekomen en bovendien waarschuwt hij niet wanneer hij niet passeren.

mijn beoordeling voor deze leverancier is 2 op 10:onheil: :onheil: :onheil: :onheil:
goedenavond, we hebben dezelfde en eerlijk gezegd zijn we het ook beu, we zijn gisteren ergens anders naar op zoek geweest, we hebben er naar gezocht bij de groene stip, maar er zijn er niet de hele tijd, mijnheer goguillon ym irriteert een beetje voor de hele tijd mopperend om zijn bestelling te krijgen yen voor altijd of hij gaat ernaar zoeken bij leseine in belgië ik geloof me mijn notitie c nul tip!! ESN'T WARN KEN Y PASS THIS C TRUE §§goedenavond
0 x
ontdek ecologie pelletketel heeft een open haard die te allen tijde op zoek is naar een gewetensvolle en regelmatige pelletleverancier wanneer we pellets bestellen en tegen een lage prijs he?

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 312-gasten