De waarheid over de GPL

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/01/06, 11:21

Houthakker schreef:
NLC schreef:Als dat mijn zorg is, want wanneer ik dit lees forum, uw interventies vermoeien mij en verstoren mijn lezen
Het eenvoudigste voor jou: als je me ziet, ga je je gang! : Cheesy: Het bespaart u veel vermoeidheid en grote storingen.

PS: je bent in jezelf met drie off-topic berichten op dit bericht, meneer de lesgever ...


Ik geef geen lessen over het off-topic mijn oude man, maar aangezien je het laatste woord wilt hebben, laat ik het aan jou over, en ik zal mijn eigen weg gaan
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Het einde




par jean63 » 24/01/06, 11:25

HET EINDE

Onderwerp voorgesteld door jean63

nam deel aan het debat:

webmaster
abessijn
nlc
houthakker

en de anderen die ik vergeet ........

dankzij u .... laten we de slip vergeten en ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt (ik neem mijn deel van de verantwoordelijkheid op mij).

Ik opende een ander onderwerp op pantone ==> "gewoon pantone"
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 24/01/06, 14:22

Nou ...

Ik sluit deze discussie om verleidingen te vermijden.
En beledig jezelf niet ergens anders, schurken. De moderatoren zijn tot nu toe zeer tolerant geweest, maar we hebben besloten dit niet nog een keer te laten gebeuren.

Bon forum vredig voor iedereen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten