Eco-technologieën: conferentie over thermische opslag in Bordeaux

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 12/10/09, 22:28

Capt_Maloche schreef:Misschien is het het beste om tijdens het gebruik op een e-pc op te schrijven
Ik denk erover na omdat ik veel toepassingen zou hebben voor zo'n machine, inclusief datalogging van mijn elektrische voertuigen...
Ik heb een "drukke" week en heb nog geen tijd gehad om mijn aantekeningen op te schrijven.
:?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 12/10/09, 22:34

(e-PC is de ultradraagbare? Als dat zo is, hebben we zojuist de Samsung NC10 op SFR "promo" gekocht voor € 200, dat is een klein wonder, zie le forum op 3G )

Einde van HS

Ter context vindt u hier een artikel over Kaplan: https://www.econologie.com/forums/post144149.html#144149

ps: er is geen haast bij je cijfers...vooral als er niets heel concreets was...
0 x
groene dag
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/10/09, 09:30
Plaats: Bordeaux

samenvattend bestand




par groene dag » 13/10/09, 09:38

Als je het aan de organisatoren had gevraagd, zou je weten dat zij alle presentaties beschikbaar zullen stellen om te downloaden op hun site!
Ik vond de conferentie geweldig, met hooggekwalificeerde sprekers.




Citro schreef:
Christophe schreef:Citro was er info (sites, links...) over oliën / paraffines?

Het verbaast me nog steeds dat er voor deze prijs geen "overzichtsbestand" was voor elk van de deelnemers en dat het nodig was om 100% met de hand te nemen...

Bij de Biomass-bijeenkomsten hadden we recht op een complete map met alle pagina's van de "gedrukte" conferenties, waardoor we direct aantekeningen kunnen maken op elke dia!
Ik heb aantekeningen gemaakt die ik hoop te kunnen aanvullen met informatie op het net. Omdat er verschillende pilotsites zijn genoemd.
: Cry: Nee, er zat geen samenvattend dossier in de gerecyclede kartonnen koffer, alleen het programma, een notitieblok en een enorme reclamefolder van de BMW-partner... waarop 2 "efficiënte trucmuche"-voertuigen te zien waren
:?
0 x
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 13/10/09, 10:12

groene dag
Als je het aan de organisatoren had gevraagd, zou je weten dat zij alle presentaties beschikbaar zullen stellen om te downloaden op hun site!

Nog even een opmerking aan de organisatoren waarvan jij deel moet uitmaken, het was productiever geweest om dit met het programma aan te geven dan een enorme reclamefolder van partner BMW (dixit citro) aan te bieden.
0 x
Om te betogen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: samenvatting bestand




par Christophe » 13/10/09, 10:17

greenday schreef:Als je het aan de organisatoren had gevraagd, zou je weten dat zij alle presentaties beschikbaar zullen stellen om te downloaden op hun site!


:schok: Is het onze schuld dat we de vraag niet hebben gesteld? Een beetje een wereld op zijn kop, nietwaar?

Oké, wat is de URL waar de documenten zullen staan?

Kunt u, aangezien we u bij de hand hebben, de link met BMW uitleggen? Moeten thermische ingenieurs een BMW besturen? :schok: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

Re: samenvatting bestand




par ik Citro » 13/10/09, 22:11

greenday schreef:Als je het aan de organisatoren had gevraagd, zou je weten dat zij alle presentaties beschikbaar zullen stellen om te downloaden op hun site!
Ik vond de conferentie geweldig, met hooggekwalificeerde sprekers.
Bedankt voor de info.8) En welkom bij de forum groene dag.
Eigenlijk ken ik de organisatoren niet. Alleen de receptionisten. :|
Ik heb me geregistreerd op basis van de informatie op econologie. :?

Ik ben het volledig eens met de hoge inhoud van deze dag en de kwalificatie van de sprekers, die vrijwel allemaal rapporteurs zijn voor hun respectievelijke landen bij het IEA (International Energy Agency).
Ik moet alleen bekennen dat ik door mijn beperkte wetenschappelijke niveau niet alles kon begrijpen. Als ik de vraag wat eerder had onderzocht...
: Cry:
In feite, groene dag, was u "eenvoudige deelnemer" en in welke hoedanigheid was u daar, of organisator. :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 13/11/09, 21:54

8) Er zijn sprekerpresentaties beschikbaar op de organiserende website.
Ik kan ze momenteel niet raadplegen, mijn snelheid is beperkt tot 71 kbit/s (8,87 kb/s) : Cry:
Ik kijk uit naar wat tijd en een betere verbinding...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten