Water brandstofcel meyer assemblage

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41

Water brandstofcel meyer assemblage




par kampioen » 21/01/06, 18:53

hello,

Ik zou graag de ervaring van het meyer-proces willen proberen. Er zijn plannen op internet, maar mijn idee van elektronica is erg zwak en ik begrijp niet alles. kan iemand mij een montageplan bezorgen dat werkt met de lijst met componenten.


dank u bij voorbaat.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/01/06, 19:55

Richt u liever op de forum essentieciel voor dit onderwerp behandelt het alle processen die "abnormale" gasstroomsnelheden mogelijk maken, inclusief Meyer.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/01/06, 20:12

Dernière édition par Christophe de 05 / 09 / 09, 11: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/01/06, 20:19

Eerlijk gezegd zou ik dat liever niet doen, dit onderwerp is eerder bedoeld voor normale elektrolyses, die op gelijkstroom werken, maar waarvan men de output kan optimaliseren door de drempelspanning te verlagen.

Want als we met meyer over dit onderwerp praten, zal het heel snel volledig verzadigd en onleesbaar zijn, aangezien Meyer voorlopig niet werkt.
In // normale elektrolyses doe ik tests op Meyer, en als ik iets vind, zal ik een onderwerp openen "elektrolyses met hoog rendement"

A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 22/01/06, 11:11

Guidi werkt ook veel aan het onderwerp (naast zijn Corsa Pantonisé https://www.econologie.com/forums/opel-corsa ... t1027.html ), heb ik gisteren zijn "laboratorium" bezocht :)

Maar het is duidelijk dat Meyer niet de specialiteit van deze site is/forum omdat het juist "beton" mist .... (in tegenstelling tot Pantone / System G)
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten