Econology is op zoek naar een mascotte aan uw potloden !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

Christophe moet op zoek gaan naar hyperpanton-motoren




par recyclinage » 27/08/09, 23:01

Je weet wat je moet doen Christophe

vind dieren in bonen en jij bestuurt de buiz
, ...

Help ons alstublieft
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 27/08/09, 23:04

Christophe schreef:Aangezien 99% van de mooie en bekende dieren al gemascotteerd zijn, stel ik een originele mascotte voor: a tardigrade!

Beeld

Ok hij is niet heel mooi maar goed "gecartooniseerd" (ik kan dat persoonlijk niet) hij zou heel acceptabel kunnen worden en dan lijkt hij een beetje op een mol!

Het is een uitzonderlijk dier dat extreme omstandigheden kan overleven door zichzelf erin te stoppen staat van cryptobiose, een vergevorderde winterslaap waardoor het niet meer van de dood te onderscheiden is!

Het overleeft in de ruimte en zou de oorsprong kunnen zijn van het verschijnen van leven op aarde...

https://www.econologie.com/le-tardigrade ... -2743.html

waarom de tardigrade? Ik denk dat het een boodschap is van nederigheid van de mens tegenover de natuur...



maakt je een reus en ik lach :-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 27/10/09, 15:57

Dus, komt deze inspiratie naar jou toe?


miauw :D
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 27/10/09, 16:33

Ik stel een bacterie voor, deinococcus radiodurans. Het is bestand tegen UV, hitte, kou, verhongering en... radioactiviteit. De mens zal er zeker door geïnspireerd moeten worden om op aarde te kunnen overleven.

Beeld

Ook te ontdekken

http://fr.wikipedia.org/wiki/Deinococcus_radiodurans
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 27/10/09, 16:38

Het is ongeloofelijk ! :schok:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 27/10/09, 17:38

Dat is het woord :schok:

Ongelofelijk...maar ter illustratie zal het niet zo duidelijk zijn?!

Ik zie je niet aan de nieuwkomer uitleggen wat er op het visitekaartje staat :?

miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 27/10/09, 19:01

Aumicron schreef:Ik stel een bacterie voor, deinococcus radiodurans. Het is bestand tegen UV, hitte, kou, verhongering en... radioactiviteit. De mens zal er zeker door geïnspireerd moeten worden om op aarde te kunnen overleven.

Beeld

Geweldige uitvinding van de natuur en een studiemodel. Het enige dat eraan ontbreekt is het gen van de eeuwigheid, tenzij het dat al heeft 8).

Het probleem is dat het net zo resistent is als wij kwetsbare, arme mensen zijn; we kunnen misschien niet eens weerstand bieden aan onze eigen domheid, roofzucht, blindheid... : Mrgreen: Op de een of andere manier lijkt het helemaal niet op ons... dus als mascotte zie ik het verband niet echt.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/10/09, 15:27

+1 : Cheesy:

Ik ook niet, tenzij we een topartiest hebben die een coole mascotte voor ons maakt :?

miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 28/10/09, 15:46

Voor mij is de enige mascotte die geschikt zou zijn niet een dier, maar een stripheld. Helaas moet je dan invoerrechten betalen...

Het is Gaston Lagaffe.

Hij beschermt dieren (slikt in zijn taxi), bedenkt veel dingen uit gerecyclede materialen, wil zijn buurman helpen, heeft een ongebruikelijke relatie met politiek en wetgeving.
Hij denkt na over ecologie, geluk en laat ruimte voor dromen zonder zich te laten overweldigen door andere dingen (werk, beelden, etc.).
Een beetje zoals wij allemaal.
Gastons kat is al de avatar van Lieutseu.

Persoonlijk is dat voor mij Gaston.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/10/09, 19:45

Nou m..., dat vind ik echt GEWELDIG :D

Het personage staat bekend als de grijze wolf, beroemd en met een Econology T-shirt op zijn rug zou hij prachtig zijn :D

Wat als we de vraag zouden stellen aan Editions Dupuis???

Xtophe?


miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten