Ze zullen toch niet durven? Olie in Arctic?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/10/09, 12:04

Zeg, zie Bham, ben jij geen macho? Poire Belle Hélène moet lang genoeg zijn om zelf te bepalen wat leuk is of niet! Indien nodig zou ik hem zelfs de mijne kunnen overhandigen "beschermende schouder" : Cheesy:

Beeld

bham schreef:De discussie is enigszins afgeweken, vanwege Obamat (niet goed !!!), het is niet leuk voor mooie peer Hélène, zou moeten zien om deze discussie op het eerste bericht voort te zetten https://www.econologie.com/forums/desertec-e ... t5338.html

Jij bent degene die afwijkt sinds je spreekt (ik citeer je) van "risico's van conflicten tussen staten". In die zin had je gelijk. Waar je waarschijnlijk ongelijk hebt, is het alternatief van niet te overwegen Trans-Mediterrane, als een serieuze kans.

Dan zet je het terug:
bham schreef:Remundo heeft ons dat al laten zien.
In de hoop dat het zal lukken en dat het alle landen ten goede zal komen, ontwikkeld en onderontwikkeld, zonder conflicten te genereren.


We zitten dus precies in het midden, integendeel. Met betrekking tot het geostrategische evenwicht, de waarschijnlijkheid van de exploitatie van de deposito's in deze regio van de wereld en het dilemma potentiële VS winstgevendheid die zichzelf blootstellen aan beslissers.

Ik geef cijfers: 7 en KW / h.
Voor deze prijs is het niet langer precies winstgevend om nieuwe, zeer dure olieboringen te projecteren die niet winstgevend zullen zijn in 15ans, omdat ze naar telescopen komen en concurreren met implementaties zoals DESERTEC. En vooral wie de 'econologische' realiteit zal tegenkomen! (Waar zijn je cijfers? Lol, want afgezien van je duistere ontkenningen, breng je niet veel aan het debat ...). : Mrgreen:

En bovendien is het de oorzaak van dikke mensen! Omdat de titel werd bewerkt en gewijzigd, wat de betekenis vernauwde.
Tenzij ik me vergis:
"Ze durven toch niet?" ... "
... zonder te specificeren wie dit "hij" was ...

We gingen naar
"Ze durven toch niet?" Olie in het Noordpoolgebied? '

Nu de Trans-mediterrane samenwerking op het gebied van hernieuwbare energie smeed IJsland en de Noordse landen (nogmaals, lees opnieuw en kijk op de kaart) ...

Dus ... flop. Aan de andere kant speel je het al heel lang in "troll" -stijl. : Mrgreen: (maar er zijn ook goede trollen ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 06/10/09, 18:48

Dus zeg Obamot, heb je de leiding weggezogen of zo? Je moet snel kalmeren, mijn grote.
Ik herinner je eraan dat jij het was die op Desertec in de versnelling is gegaan (4è-bericht in dit bericht) terwijl Poire Belle Hélène sprak over de te voorziene exploitatie van aardoliebronnen. Vandaar het feit dat ik u, zonder kwaadwilligheid en zonder kwaadwilligheid van mijn kant, heb geciteerd, wat u kennelijk niet lijkt te kunnen begrijpen om zo tegen mij te spreken.
Trouwens, je leent me woorden die niet van mij zijn. En je pitch is helemaal nep.
Bij jou heb ik de indruk mezelf in een speeltuin te vinden met een kind voor me dat tegen me zegt: "nee, je zei dat en dat, en nianiania en nianiania".
Maar het kan ons niet schelen mijn po'v Obamot, jij bent het die de post-point barre heeft omgeleid. Als je helemaal geen mini-opmerking van niets kunt verdragen, zal Ben ergens anders kijken voordat hij mensen beledigt zoals jij.
En omdat je een radius lijkt te kennen in termen van trol, geef ik je de Wikipedia-definitie:

"Een trol is een actie die waarschijnlijk tot controverse zal leiden door de deelnemers van een discussieruimte (van het type forum, nieuwsgroep of wiki) op ​​een computernetwerk, inclusief internet en Usenet. Het woord geeft ook een gebruiker aan die dit type actie [1] gebruikt.

Met metonymie spreken we van een trol voor een bericht waarvan het karakter waarschijnlijk controverse veroorzaakt of overdreven provocerend is, zonder constructief te willen zijn, of waarop we niet willen reageren en die we in diskrediet willen brengen door het zo te benoemen. "


Dus als uw bericht waarschijnlijk geen controverse veroorzaakt door de deelnemers van een discussie-ruimte te provoceren, dan ben ik de paus.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/10/09, 20:24

Jij, jij, jij ...

... als je doorgaat, ga ik terug bij mijn moeder wonen! ;-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 06/10/09, 21:07

Nou ga dan snel, zij is misschien de enige die je begrijpt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/10/09, 21:36

Kom op ... een beetje humor de Austral Ô P'tit Cake! : Cheesy: : Mrgreen: : Cheesy:

... we moeten allemaal de planeet verdedigen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 07/10/09, 06:43

Wel, het eerste wat je moet doen is je excuses aanbieden, als je overgevoelige ego dit ondersteunt.
Dan zullen we kijken of je het nog steeds hebt over humor ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/10/09, 09:54

:schok: Excuses voor een kwestie van ononomasiologie? Als het je gelukkig kan maken ... : Cheesy: Nou, het is klaar!

Want wat vertelde ons het artikel waarnaar Poire Belle Hélène verwijst op de TF1-site?

Het Noordpoolgebied zou [...] een grote geopolitieke kwestie kunnen worden,


Dat is al zo omdat de Russen hun vlag (in de zeebodem) hadden geplant, zonder internationaal iets te vragen, een paar jaar geleden.

DESERTEC bevindt zich echter niet meer in de planningsfase, maar is in uitvoering. En juist met betrekking tot geopolitieke kwesties, vormt dit een aanzienlijke vooruitgang (bis repetita) ...

De pagina die wordt omgedraaid, en om rekening te houden met uw opmerkingen, is het vervolg hier:
https://www.econologie.com/forums/post143680.html#143680
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed, Macro en 196 gasten