Het uitvoeren van een testbank

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 26/11/04, 08:27

Voor zover ik weet, moeten we de vrije stroom van gassen rond de kern bevorderen, dus de ringvormige ruimte moet compleet zijn ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 26/11/04, 09:57

Ja, ik denk ook dat we de ringvormige vorm van de reactor moeten behouden .... maar om dingen te vereenvoudigen, is dat kk1 van u toegang zou hebben tot een numerieke simulatie van vloeistofmechanica (catia, ansys ...) of zelfs echt (windtunnel met plotter en hogesnelheidscamera).

Inderdaad zou het simuleren van de reactor numeriek misschien kunnen toestaan ​​om iets anders te vinden dan een experimentele bank (en vooral om het gemakkelijk te vinden bcp +) ... Ik geloof dat het bovendien de basis is van alles experiment: de digitale simu ...

Dus als kk1 toegang heeft tot software die in dit geval nuttig kan zijn, ben ik klaar om te helpen met de digitalisering van de reactor ...
0 x
Retroloc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 25/11/04, 16:09




par Retroloc » 26/11/04, 12:25

Superform schreef:Bovendien wordt het aanbevolen om een ​​staaf en een binnenoppervlak zo glad mogelijk te hebben, het is misschien niet voor niets ... volgens sommigen zou het zijn om de overgang naar de plasmastatus te vergemakkelijken ...

Het zou liever zijn om drukval te vermijden en een goede vulling te behouden. Het doorgangsgedeelte is erg klein, de gassnelheid erg hoog, asperiteiten zouden deze stroom vertragen.
[zelfs als dat het lopen niet verhindert!]
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 26/11/04, 13:38

Juist het polijsten van de binnenkant van de reactor was altijd een paradox voor mij. Inderdaad: volgens bepaalde veronderstellingen is het de wrijving van de gassen die een statische elektriciteit zal creëren (of die men als zodanig kan beschouwen) die voorbij een bepaald potentiaalverschil zal ontladen ... waardoor een "micro-bliksem" ontstaat. ..In dit geval, integendeel, moet de ruwheid worden verhoogd ... vandaar de paradox

Wat denk jij?
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 26/11/04, 18:51

Hoe dan ook, zelfs als de staaf en zijn buis glad zijn, zal er altijd wrijving zijn omdat we ons niet in een situatie van perfect vacuüm bevinden. Eindelijk, als ik me niet vergis!

Maar is het de wrijving die elektriciteit opwekt of is het de 2-stroom in de tegenovergestelde richting of de 2?

Misschien kan iemand met een normaal functionerende reactor proberen deze met de stroom in dezelfde richting te monteren, om te zien?
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 26/11/04, 20:04

Theoretisch genereert wrijving statische elektriciteit, dus er moet ook wat aan de buitenkant van de reactor zijn. Ik weet niet of deze elektriciteit naar binnen kan gaan om meer op te laden, maar ik denk het niet.

Bovendien is de plaats waar de micro-flitsen optreden de ruimte tussen de staaf en het lichaam van de reactor, zodat de twee kanten de gassen in dezelfde richting zijn, dus dezelfde elektrificatie ... tot op enkele micrometers, dus de ontladingen naar mijn mening zou niet loodrecht op de as van de reactor staan. een korrelig oppervlak verkleint op bepaalde plaatsen de afstand tussen de 2-oppervlakken zodat de ontladingen daar bij voorrang langs zouden gaan, zoals mini-bliksemafleiders. En eigenlijk meer statische elektriciteit op de pieken ...

het is een beetje brainstormen daar, ik pak alles uit zoals het komt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 26/11/04, 20:52

Ik heb ergens gelezen, maar ik weet niet waar een artikel dat een demonstratie presenteerde.
In een buis die is gewikkeld in een serpentijn (zoals een veer) die verticaal is geplaatst, laat men water stromen en wordt een georiënteerd magnetisch veld in de buurt verkregen dat wordt gehandhaafd zolang er water stroomt.

Naar uw mening is het de wrijving van het water in de buis of de spiraalvormige beweging van het water die het magnetisme veroorzaakt?

Over spiraal, in je rapport, Christophe, zinspeel je op de sprirale die je op de stengel zag. In het begin dacht je dat het een gevolg was van de operatie en daarna, dat het een spoor van bewerking was. Is dit nog steeds het geval of heb je nog andere opmerkingen?

Christophe
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 26/11/04, 21:19

Ik heb het gevonden of ik heb het gelezen: gewoon op Quanthomme

Het was Thomasi die dit met stoom demonstreerde
<a href='http://www.extense.com/cgi-bin/x2cgi_view.cgi?userID=49668308&view=on&query=thomasi&url=http%3A%2F%2Fquanthomme.free.fr%2Fpantone%2Fusa%2FElementsReflexions.htm#marker' target='_blank'>Quanthomme/Thomasi</a>
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Sancho
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 26/11/04, 22:16




par Sancho » 26/11/04, 23:01

Hallo,
Het was pas een week geleden op de website van Quant'homme dat ik ontdekte dat iemand (M Pantome) deze beroemde ontdekking had gedaan, allemaal gedurende ongeveer dertig jaar, waarmee we dag om te blijven werken zonder de lucht te vervuilen en energie te besparen. Oké, ik zal me niet uitstrekken. Dat bracht mij logischerwijs ertoe dit te raadplegen forum.
Al een tijdje en in de loop van alles wat ik net heb ingeslikt, loopt hij door mijn hoofd een analogie tussen de manier waarop de reactor kan werken en die van een elektromagneet. hypothese; we zouden de spoel daar vinden als we bedenken dat het gas circuleert door in de buis rond de centrale kern te wervelen die de ijzeren staaf zou zijn die toevallig (ik lees het op quant'homme) magnetiseert. Zelfs een van de onderzoekers zei dat zijn creditcard per ongeluk was gewist omdat hij te dicht bij de reactor was gekomen. Om te controleren zou het nodig zijn om te controleren of een geïnduceerde stroom niet wordt gecreëerd in een spoel die men zou plaatsen naast de manier waarop een transformator is ontworpen. Maar hey, misschien heb ik het verkeerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 27/11/04, 00:11

Het is waar dat we het hebben gehad over het meten van temperaturen, drukken, gassnelheid, maar niet om het magnetische veld te meten wanneer het misschien het effect is dat het meest evenredig is met plasma, uiteindelijk wat Ik denk dat ik plasma ken. Er zijn alleen aanwijzingen voor polariteit (kompas) en "pifometrisch" van intensiteit.
Maar je moet iets anders vinden dan een transformator-stijlsysteem omdat het een wisselend veld nodig heeft om te werken wanneer het veld in één richting is.
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten