bioklimatologische huis begeleiding nodig

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 27/09/09, 01:18

het is jouw link, maar veel gepraat voor niet veel inhoud, althans in het eerste artikel dat 48 pagina's vol is !! :schok:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 27/09/09, 10:05

Hallo Biotech,
Misschien een hoop blah voor jou, maar op deze pagina wordt het waarom en hoe van het gevoel van comfort in een huis uitgelegd.
Dat is heel belangrijk.
Als ik op de radio hoor dat ik je thermostaat naar 19°C moet verlagen, schiet ik in de lach.
Ze zouden moeten zeggen, isoleer je muren als je het kunt betalen. :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 27/09/09, 15:56

48 pagina's om over uitbundigheid te praten, ik had maar 15 regels nodig op mijn blog!!


Edit: de link in je handtekening werkt niet. Pagina niet gevonden :schok:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 28/09/09, 00:39

Edit: de link in je handtekening werkt niet. Pagina niet gevonden

Het is gek, als een man de waarheid vertelt, wordt zijn band vernietigd... :onheil:
Hoe dan ook, na wat onderzoek vond ik het, met dezelfde woorden vol gezond verstand.
Er zijn 8 video's, maar de eerste is al heel expliciet!
http://www.youtube.com/watch?v=SwBFdPG467I
Bedankt biotech
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 29/09/09, 10:11

BIOTEK
48 pagina's om over uitbundigheid te praten, ik had maar 15 regels nodig op mijn blog!!

Ik ben zeer verrast door uw opmerkingen. Ten eerste lijkt je "blog" meer op een commerciële site. Dan ziet je site eruit als een puinhoop, ik heb de 15 regels over uitbundigheid niet eens gevonden.

en dan
veel gepraat voor weinig inhoud

We hebben vast niet dezelfde site gezien!

Felicitaties aan lejustemilieu voor de hierboven genoemde link. Deze site is een ware schat aan informatie en moet worden geraadpleegd door iedereen die geïnteresseerd is in hun leefgebied. Een heldere benadering van vele thema's, een diepgaande reflectie en niet alleen gedeeltelijke en sektarische oplossingen zoals te vaak over het onderwerp.
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 29/09/09, 11:01

Aumicron schreef: Dan ziet je site eruit als een puinhoop, ik heb de 15 regels over uitbundigheid niet eens gevonden.


LOL op een site staat vaak een vak bovenaan met de aanduiding "onderzoek". Je typt wat je zoekt en je valt er meteen op!! : Idee:

Bovendien wordt de organisatie van de paragrafen genoemd (maar ik denk niet dat je het moet weten) een tijdschriftachtige organisatie, er is één artikel per post en in de "beste van" zijn zij degenen die het meest gelezen worden!!

Het is zeker niet de 150 meter lange blog die je zeker gewend bent te raadplegen!!! : Cheesy: 8)
Dernière édition par BIOTEK de 17 / 12 / 09, 00: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 29/09/09, 15:14

:D wind je niet op over kleinigheden, het leven is zo kort en er valt zoveel te ontdekken :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 29/09/09, 15:23

het is klr je moet weten hoe je een gelukkig medium kunt vinden!! sorry dat was te verleidelijk!! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 29/09/09, 15:41

BIOTEK schreef:het is klr je moet weten hoe je een gelukkig medium kunt vinden!! sorry dat was te verleidelijk!! : Cheesy: : Cheesy:

Dat is slim... :D
Uhh, zou je op dit uur niet in het veld moeten zijn om klei af te dekken? vooral als het mooi weer is : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 29/09/09, 16:16

Ik heb de dood, de koorts gelukkig geen griep Rust vandaag!! :D
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten