Nieuwe Skype-versie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/09/09, 18:18

christophe,
Als je het nog niet hebt gedaan, schakel je skype in, klik je op mijn bijnaam en zie je een groene bal onderaan de laatste tekst.
Momenteel is mijn skype uitgeschakeld (om de groene bal te zien, moet ik uitstappen.
Als ik mijn skype inschakel, word je gewaarschuwd door een geluid dat je een bericht van mij hebt.
Dus je hebt 1 / 2 reden :? Moet gaan kijken of het gesprek doorgaat ...
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 23/09/09, 19:12

Zoals Christopher vertelde u, als de persoon die wordt veroorzaakt door de boodschap stak hij zijn computer voor de ontvanger ontvangt, zal het bericht wanneer de zender wordt ingeschakeld pc ...

In het geval van het bericht dat gisteravond is verzonden, heeft Christophe het niet ontvangen tot toen ik mijn pc op 17H00 schakelde vandaag ...
Dit is niet het geval bij MSN, het verzonden bericht is bijvoorbeeld fysiek verdwenen als je het verzendt terwijl je op Skype bent, dit gebeurt alleen als de twee Skypers hun respectievelijke pc hebben op ...

QED


Miauw, maar Skype is geweldig om andere redenen, vooral daarvoor http://www.skype.com/intl/fr/allfeature ... riptionTab



Nee, ik heb geen actie thuis, maar je moet de goede dingen laten zien aan andere leden van de econologie, toch?

Bonsoir
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/09/09, 19:32

Zoals Christopher vertelde u, als de persoon die wordt veroorzaakt door de boodschap stak hij zijn computer voor de ontvanger ontvangt, zal het bericht wanneer de zender wordt ingeschakeld pc ...

in werkelijkheid is er geen hoorbaar alarm, maar er zit een groene bal in de follow-up van de discussie, klik gewoon op de naam van de persoon die het bericht heeft verzonden, en je weet hoe je het moet lezen
hummm, ingewikkeld om uit te leggen ...
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 23/09/09, 20:30

ah, ah !!! interessant dat!

Miauw, ik controleer dat ter gelegenheid, bedankt gewoon!

:P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/09/09, 21:12

Lietseu schreef:ah, ah !!! interessant dat!

Miauw, ik controleer dat ter gelegenheid, bedankt gewoon!

:P
Ik stuur je morgenochtend een bericht naar 6h00 voordat je naar je werk gaat.
Wanneer u Skype inschakelt, klikt u op mijn naam, wilt u mij een bericht sturen en ziet u mijn bericht aankomen :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 23/09/09, 22:30

Ok, ik doe dit en ik vertel het graag aan Christophe, als het werkt (ik ben op de hoogte, en, nou ja, ik zal kijken of er nog een update is!)

Goede avond en ... miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/09/09, 22:46

Pfff Ik begrijp niets van uw uitleg !! : Cheesy:

Goed dat we het bovenstaande doorgeven als: http://www.framasoft.net/article3835.html ? : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 24/09/09, 14:01

Ik heb je link gezien, ik ben zeer geïnteresseerd, maar dat betekent dat we allemaal doorgaan naar Ubuntu of andere Linux, en dat we dit ook accepteren: (van hun site)
De zwakke punten voor de concurrentie

* Geen bestandsoverdracht mogelijk,
* U kunt niet meer dan drie [5] bellen of chatten.



Dus profiteer nu van Skype


miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/07/12, 12:52

Het uploaden van bestanden met slepen en neerzetten werkt niet meer sinds de laatste Skype-updates! Het is saai ...

De oplossing is om het programma in de compatibiliteitsmodus te starten (Win7 of een ander, afhankelijk van uw besturingssysteem), voor deze rechterknop op het startpictogram, eigenschappen, tabblad Compatibiliteit ...

Gevonden in:

http://community.skype.com/t5/Windows/C ... td-p/14860
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 18/06/13, 11:40

SKYPE installeren, pas op, oplichterij!
Skype is een volledig gratis audiovisuele communicatiesoftware. Sommige sites maken van de gelegenheid gebruik om de installatie aan te bieden, maar op het moment van afronding vragen ze om een ​​betaalde sms te sturen (4 €) in ruil voor een code die nooit aankomt of blijkt te werken. Als dit gebeurt, stopt u de installatie en gaat u ergens anders naartoe omdat u wordt opgelicht.
Om SKYPE veilig te laden: http://www.skype.com/fr/download-skype/ ... -computer/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten