fundamentele reflecties... en vorm!

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
land
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/11/04, 22:36

fundamentele reflecties... en vorm!




par land » 24/11/04, 22:55

Lieve vrienden,

Ik geloof dat ik de hele Quanthome ETV-site tot nu toe heb gelezen forum;
Ondanks de vermoeidheid, het late uur en de massa werk die me te wachten staat (om nog maar te zwijgen van het feit dat ik morgenochtend moet opstaan...) kan ik het niet laten om je meteen mijn gedachten te sturen: moed en geduld: lees aandachtig tot bij de einde en vertel me of ik het mis heb!

1/ Ik ben van mening dat de mens pas echt volledig mens is als hij de controle over zichzelf neemt en een acteur blijft in zijn lot:
dus de man die zijn voedsel produceert en kookt, in staat is zichzelf te verwarmen, zijn huis te ontwerpen en te bouwen, enz... niet zo lang geleden!
ALS MORGEN EDF HET SAP SNIJDT? ALS IN 40? ER IS GEEN olie MEER, als we doorgaan met het verwoesten van de planeet: hoe zullen we onszelf verwarmen, zullen we ons verplaatsen, zullen we eten?
Conclusies:
> je moet de leiding nemen, en op zijn minst serieuze documentatie krijgen, om de beste (of minder slechte) opties te kiezen!

> voor degenen die terughoudend zijn om zelf te doen, degenen die niet geschikt zijn voor technologie, de minder begaafden of de zuivere intellectuelen, moet een oplossing worden gevonden die die is van het sociale dier dat de mens is: uitwisseling: ik weet niet waar niet' Ik wil mijn eigen brood maken: ik ruil met degene die het kan!

2/ Concreet:
Ontwerp van coöperaties en/of lokale verenigingen waar sommigen hun tijd en vaardigheden zullen geven, en anderen ... iets anders of geld
> Dr
> prototypes bouwen
> verbetering
> onderhoud

3/ Technisch gezien:
> koppel de pantone aan de HVB en alles, het maximum aan biologisch

4/ Persoonlijk,
> Ik heb een plek om mensen samen te brengen
> Ik heb het idee om leden van de "biologische coöperatie", biologische producenten en alle andere geïnteresseerden te bereiken en te groeperen
> verklarende conferenties "kostprijs"
> voorstel om lid te worden van een experimenteer-, productie- en onderhoudscoöperatie
> vergadering" van de statuten van de genoemde structuren (ik ben advocaat van opleiding)
> Lokalen en gereedschappen voor experimenten en fabricage

5/ Ik doe dit alleen als we snel een kritiek aantal leden bereiken, en hetzelfde geldt voor RD en productie

Voila!

Beschikbaar,

Oprecht

François 06 11 43 05 31
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten