pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 03/01/06, 14:18

het ideaal is om het in een oven te laten afkoelen om te smelten, hetzelfde geldt voor de temperatuurstijging vóór het lassen, ..
Bovendien, met de nadelen van obstructie van de collector en de heterogeniteit van de gasdoorgang, geef ik er de voorkeur aan om mijn reactor lager te plaatsen, net als iedereen!
bedankt voor de info
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 04/01/06, 12:45

hoi lau

Ik maak een kleine capaciteit met een expansievat en niveau communicerende vatstijl of de mega bubbler met een capaciteit van 3L... ook daar maak ik me zorgen over


Ik raad een kleine bubbler aan die wordt aangedreven door een andere vaas (als je ruimte hebt, uiteraard omdat deze sneller operationeel zal zijn dan wanneer je 3 liter water verwarmt (ondanks dat alles effectief is voor een tractor)
Ik had op mijn bx de verwarming van de bubbler door de uitlaat getest, maar ik gaf het op vanwege de mechanische beperking (trilling te belangrijk en snelle breuk van de koperen buis op het uitlaatspruitstuk)
Als je een montagevoorbeeld wilt en je weet het nog niet, kijk dan hier
http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/aut9bx.htm


Voor de leiding die naar de inlaat gaat, denk ik dat deze koper nodig heeft vanwege de hitte, maar ik weet niet de juiste diameter, afhankelijk van mijn motorvermogen


standaard zeggen we koperen buis 10/12, want als je berekent wat er tussen de staaf en de buis gaat, is dat meer dan genoeg

a+

rezut
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 04/01/06, 12:57

er is de ruimte tussen de staaf en de pijp, maar ook de kracht van de depressie, afhankelijk van de verplaatsing (ik heb een 2,4L).
Ik weet het niet, maar in de hydrauliek zetten we altijd een grotere zuigkracht in om de doorgang van vloeistoffen te vergemakkelijken.
Ik heb je bewerking gezien, en je hebt nauwelijks ruimte op de BX; Is uw bubbler een redding? Lijkt op een fabrieksonderdeel.
Ik denk dat je voor de bain-marie hebt gekozen in plaats van voor de serpentijn, het wordt alleen vanaf de onderkant gedaan of ook vanaf de zijkanten zoals bij de echte bain-marie?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 05/01/06, 14:13

hallo lau

bovendien heb je nauwelijks ruimte op de BX


integendeel, ik denk dat ik geluk heb vergeleken met anderen

Ik denk erover om een ​​montage te maken voor de 205 van mijn vrouw, maar het gebrek aan ruimte en de catamaran storen me een beetje, maar ik heb mijn laatste woord nog niet gezegd (het is een brainstorm en er is geen gebrek aan ideeën)

Is uw bubbler een redding? lijkt op een fabrieksonderdeel


bedankt voor de broer, hij is degene die het soldeert. Ik heb alleen de onderdelen voorbereid (moeilijk te snijden en draaien van het roestvrij staal)

het wordt alleen vanaf de onderkant uitgevoerd of ook vanaf de zijkanten zoals bij de echte bain mari


niet vanaf de onderkant omdat ik een gloeibougie had gepland om de koude start te helpen, maar deze was nog steeds niet aangesloten.
zoals ik voorstelde om te nofy, kan ik je de pdf of het autocad-bestand van de bubbler sturen om aan te passen en maak je geen zorgen over de buizentrekkers in het algemeen hebben een 12/14 buis en werken

a+

rezut
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten