Water doping voor het burgemeesterschap van Vitry: JT FR2 Gillier Pantone

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/08/08, 19:56

Andre schreef:Dag


Als je een origineel bord op de weg passeert (origineel de weg oversteekt), is het zo groot als een paard.

Beeld


En paarden zijn beter onder de motorkap dan erboven, vooral omdat er net zoveel zijn als elanden? Eland?

Na verificatie: een eland
Eland!
Van de Baskische orégnac, een andere naam voor de eland in Canada.
Bron de grote geïllustreerde Larousse.

Bewonderende groet van Lietseu en zwaait met de toverstok in de hoek van de houten kist!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/08/08, 20:21

Christophe schreef:Ik zeg niet dat jij er één bent dom Ik zeg dat uw argument over drinkwater een zwakte.

Er is een nuance die u moet begrijpen.

zeg ik soms bullshit, ben ik een met al klaar?


Nou, mijn oude man, deze kleine brandstof-techoloog... maakt furore...

André heeft (opnieuw!) gelijk, ik ga verder omdat ik niet van terroristen houd :onheil: Als we niets te zeggen hebben, houden we onze mond!

Hier zijn vrede en sereniteit selectiecriteria, het op zo'n grove manier bekritiseren van de webmaster is de weerspiegeling van een ongekend gebrek aan oordeelsvermogen en grenzeloze grofheid, zoals iemand die ik ken zou zeggen: "Ben jij een trol? »…

En om te zeggen dat er geen gebrek aan vertrouwen in hen is, M..e, word wakker jongens, in het licht van dit voorbeeld zijn we genieën, elk in ons vakgebied, te beginnen met… beleefdheid!

Kom op, tot later!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 24/08/09, 11:55

Vitry's ervaring was te zien in Reportages op TF1: https://www.econologie.com/forums/tf1-report ... t8203.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten