Unite! Overzicht

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
JCF
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 21/11/04, 22:58




par JCF » 21/11/04, 23:23

Hallo Christopher,
Door het nieuws van econologie te lezen, 'triggert' je bericht me vandaag, en dwingt me me allereerst om je iets te vertellen dat ik je al heel lang wilde zeggen: bedankt voor je geheugen en voor alles dat je deed voor de Pantone, je werken zijn voorlopig de enige die ik op de Pantone heb gevonden die er op een wetenschappelijke manier over spreken.

Ik ben inderdaad geïnteresseerd geweest in Pantone voor ... de 2003-zomer, en ik moet toegeven dat ik me begon af te vragen of het geen enorme onzin was toen ik op je viel geheugen. Deze gaf me vertrouwen!

Ik heb uw e-mail niet gelezen op de lijst van PMC-Frankrijk, omdat ik het een paar maanden niet meer lees. De berichten hebben inderdaad zo'n diepgangsniveau dat het onmogelijk is om de samenvatting snel te lezen. We moeten erin slagen om alles wat is geschreven opnieuw te interpreteren, om te begrijpen wie wat heeft geantwoord, de gruwel, wat, deze lijst zou eerlijk gezegd een goed charter en echte moderators nodig hebben. Ik lees echter dagelijks meerdere lijsten, maar dit kan helaas alleen worden gedaan als de deelnemers zichzelf disciplineren. (Nou, ik weet dat je niet de moderator bent, ik hoop dat Xavier me zal lezen ...).
Voor de goede orde, ik moet mijn activiteiten een beetje regelen omdat ik in het laatste jaar van mijn scriptie zit en dat ik daarom een ​​behoorlijke baan heb (nee, geen scriptie over pantone!).

Het probleem dat ik zie met betrekking tot onderzoek naar de Pantone wordt perfect geïllustreerd door de forum PMC-Frankrijk: veel geïsoleerde mensen die elk met hun uitrusting vertrekken op hun eigen idee.

Ik denk dat het dezelfde analyse is die u heeft geduwd tot wat u ons vandaag aanbiedt. Aan de andere kant ben ik het niet helemaal met je eens hoe je je moet organiseren. Ik denk inderdaad dat al die mensen daar verre van 50 aan 100 euro betalen voor een vereniging. Trouwens, het omgekeerde dat je een paar maanden geleden moest doen bij het opladen voor toegang tot je geheugen, illustreerde dit goed.
Nog een opmerking, ik weet niet zeker of er veel regionale associatieve structuren nodig zijn om al deze mensen samen te laten werken!

Zoals een van de deelnemers in deze thread hierboven suggereerde, waarom zou je je dan niet laten inspireren door de open source wereld? Ik ben het met je eens, open source vereist alleen machinetijd en hersentijd, en a priori hadden de deelnemers die al deelnamen beide, wat niet, in tegenstelling tot onderzoek naar motorisering, investering.

Maar als we goed kijken naar de motivaties van de mensen die deelnemen forum, over wie gaat het? Van een reeks ervaren doe-het-zelvers, nieuwsgierig en hackers, min of meer uitgerust met bepaalde machines, die tijdens hun werk toegang hebben tot bepaalde specifieke middelen, en vrij eenzaam (onafhankelijk) in hun hackles, met het net als een verbindend element .
Ten slotte is er relatief weinig afwijking van de open source community.

Ik denk dat het proberen om hen naar bepaalde plaatsen te krijgen om vrijwilligerswerk te doen over dit of dat onderwerp (waarvan vele noodzakelijkerwijs administratief zullen zijn) een groot deel van de energie en het potentieel van al deze doe-het-zelvers zal verliezen .

Ik heb liever het gevoel dat er, net als voor OpenSource, behoefte is aan een centraliserende, virtuele instantie, die de energie van al deze mooie mensen bundelt, door de prioriteiten te definiëren, de te testen assemblages, door de resultaten gegeven door elk, enz. Met andere woorden, een orgaan dat al het micro-onderzoek structureert dat door elk van ons is uitgevoerd.

Het lijkt mij dat dit echt de eerste stap is, namelijk een paar mensen met projectmanagementvaardigheden die internethulpmiddelen voor cohesie genereren (zoals sourceforge!).

De grootste functies voor dit orgel die ik als noodzakelijk identificeer zijn:
- De strikte definitie van de communicatie- en resultaatcommunicatieregels (bijvoorbeeld, kondigen niet aan dat de retrofit super goed werkt en dat de auto niets meer verbruikt na 50 km weg !!), charters en systematische filtering van eventuele concept-berichten uit discussielijsten, enz.
- Het voorschrift van de volgende te testen assemblages (bijvoorbeeld: "we moeten nu waterinjectie testen op een 1400 cc-benzinemotor met assemblage nr. Intel, wat doet dit op zijn auto? ...)
- Systematische registratie van metingen per assemblage en per type assemblage.
- Resource monitoring: bijvoorbeeld, zo'n en dergelijke afdeling heeft een gasanalysator en is bereid deze beschikbaar te stellen voor testen, en dergelijke heeft toegang tot een mig en is bereid elementen voor anderen te lassen, enz.
- Een database met bugs: we kunnen ons heel goed voorstellen dat sommigen van ons geïnteresseerd zijn in pantone, maar niet over de nodige kennis in klussen en mechanica beschikken. Ze zouden uiteindelijk kunnen profiteren van de hulp van andere pantonizers in hun regio, en in ruil voor deze helptest op hun apparatuur (hun auto) oplossingen geïmplementeerd door anderen. Evenzo kunnen sommige niet-doe-het-zelvers, maar geïnteresseerd in de PMC, zorgen voor regelmatig overleg met ADEME-agentschappen en andere verenigingen die zich bezighouden met het milieu over Pantone, en dit om een ​​buzz te creëren die nodig is voor bewustwording en het genereren van subsidies ...
- Dan beetje bij beetje, breder en vanaf het moment dat de gemeenschap echt haar eigen kennis en veel lopende projecten begint te hebben verzameld, denk ik dat we in staat zullen zijn om het beleid te beïnvloeden, maar ook om subsidies te vragen.

Het lijkt mij dat licenties van het GPL-type zodanig zijn dat ze alle kennis beschermen die we samen hebben ontwikkeld over opportunistisch gedrag van het type patentaanvraag (te valideren door een van ons met juridische vaardigheden).

We kunnen ons voorstellen dat we niet alleen aan de pantone-assemblage denken, maar ook aan de 'basis'-tools om te beginnen met meten, mensen met elektronische vaardigheden vragen om een ​​kleine boordcomputer te ontwikkelen die gemakkelijk te gebruiken is. en ten minste het meten van het verbruik mogelijk maken (+ mogelijk enkele temperatuursensoren), maar we kunnen ons ook andere kleine eenvoudige schakelingen voorstellen om zelf te doen, bijvoorbeeld om een ​​vloeistofpeil detector te maken die een kleine pomp start om de bubbler aan te vullen. => het doel daarom: de middelenbasis creëren, de kennis van elk zo veel mogelijk centraliseren en structureren om in elkaar grijpende en verwisselbare modules te creëren en om een ​​gemakkelijke en snelle toegang tot pantonisatie mogelijk te maken voor het grootste aantal, en dus om te experimenteren met grote schaal.

Ik ben het ermee eens dat dit idee van een centrale instantie niet het potentieel heeft van een grote testbank (en opnieuw!). Hoe dan ook, welke associatie zou in staat zijn om 's nachts te worden opgericht om een ​​onderzoekscentrum te exploiteren, indien niet op basis van een grote politieke wil, en als er politieke wil was, zou u dan geen baan hebben gehad om je onderzoek bij ANVAR voort te zetten (of ADEME, dat weet ik niet meer)?

Ik heb het gevoel dat je moet doen wat je wilt doen, en dat lijkt mij het goede idee op middellange termijn (hoewel naar mijn mening de lokale verenigingen in het begin niet essentieel zijn, omdat we heel goed kunnen werken veel zonder lid te zijn van een vereniging), moeten we in het begin aan potentiële financiers kunnen aantonen dat er inderdaad een effectieve organisatie is en dat het geïnjecteerde geld op de beste manier zal worden gebruikt. Het is daarom goed dat ik voorstel dat we in eerste instantie de reflectie organiseren en onze onderzoekscapaciteiten bundelen, ook al lijken ze te verwaarlozen afzonderlijk beschouwd. Geen twijfel dat als een van ons een pantone implementeert, hij een kleine variatie opneemt die door de coördinatie wordt gevraagd en zijn feedback geeft, we op een significante manier en zonder budget verder kunnen gaan.

Wij zijn de eerste die, voor zover ik weet, een open source-project over een fysiek probleem beheren !! (bovendien zou dit ons leiden tot het creëren van nieuwe organisatorische knowhow). Ik heb echt het gevoel dat een open source-model, met zijn robuustheid en efficiëntie, de oplossing is: organisatie, transparantie en GPL moeten vermoedens, wantrouwen, kleine geheimen van elkaar neerleggen die bang zijn om te zijn te zien ontdaan van een idee dat ze zouden hebben door een sluwheid op de markt te brengen.

En als dat eenmaal is ingevoerd, lijkt het mij dat we ons in een sterke positie zouden bevinden om over subsidies en interesse in ons onderzoek te onderhandelen. Een eenvoudig voorbeeld: er is een energie-inforuimte bij mij in de buurt van de ADEME. Ik praatte op een dag snel met de presentator omdat hij de markt in mijn dorp verliet met zijn informatiebusje. Ik vroeg hem wat hij reed. Hij antwoordde "GPL". Je hebt hem niet geprobeerd te pantoniseren, vraag ik hem. Zijn antwoord was dat hij het wist, maar het klonk niet erg serieus. Nou, ik begrijp dat en ik denk dat we de ernst van onze organisatie moeten aantonen voordat we om het geld vragen.
Het is op dat de eerste verantwoordelijke van de ADEME die op de PMC-Frankrijk lijst zal zien waar het onderzoek naar pantone betreft, niet fatsoenlijk kan besluiten om er een subsidie ​​aan te besteden ...
Hetzelfde geldt voor de academische wereld. Ik denk niet dat iedereen PMC gek vindt (het bewijs dat je een onderzoeksdirecteur hebt gevonden). Laten we hen voldoende zekerheid geven dat er iets is om te graven, zodat ze er budgetten voor kunnen vastleggen.

Dus ik zou eigenlijk een tweedimensionaal systeem zien:
- een collectief van doe-het-zelvers-hackers-testers die zijn georiënteerd via de open-source ontwikkelingswebsite van de pantone en die het mogelijk maken grootschalige tests uit te voeren, maar met weinig meetmogelijkheden (verbruik, sommige temperaturen? bugs).
- ten tweede, een testbank, beheerd door de centrale instantie en gefinancierd met subsidies zodra dit onderzoek naar de pantone redelijk leesbaar is geworden.

De eerste vaardigheid om te vinden is daarom dat om dit allemaal te beginnen, van een projectmanager, en ik heb de indruk dat je bent vertrokken ;-P.


Bedankt dat je me tot nu toe hebt gelezen, ik spreek niet vaak, maar als ik dat doe, is beknoptheid zeker niet mijn kracht !!
Binnenkort
Jean-Christophe
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 22/11/04, 01:02

Hallo,

misschien zou het kunnen beginnen met een database op Econology geclassificeerd door shortcut of voltooid
Het zou toegankelijk zijn voor het lezen en schrijven van alle deelnemers, maar het schrijven zou beperkt blijven tot het toevoegen van nieuwe gegevens (resultaten van experimenten) over een montage of het openen van een nieuwe.

wat denk je christophe

christophe (ja ik herhaal mezelf maar het is ook mijn voornaam)
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 22/11/04, 09:44

Ik heb geen tijd om alle berichten te lezen, ik ben op het werk.

Sinds enkele jaren ben ik geïntrigeerd door bepaalde technologieën, het begon met stirling, ik val nog steeds terug op JLN, en recent magnetische motoren en PANTONE.

Ik heb 2-grasmaaiers gekocht bij Emmaüs, of 80 € 2, het is goedkoop.

En zodra ik mijn 'thuis' heb, monteer ik ze achteraf en knoei ik met een Perendev-type generator.

Ik ben een computerwetenschapper door training en om de waarheid te vertellen, dit is niet wat me doet trillen, ik leer over veel andere onderwerpen.

Ik vind een PMC-federatie een geweldig idee.

Ik overwoog PMC-plannen te verspreiden bij de uitgang van supermarkten of dat soort dingen, nu kunnen we hopen groepsacties te ondernemen.

Een beetje hoop, het doet geen pijn, allemaal bedankt.
0 x
Vrede
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 11/11/04, 18:30




par Vrede » 22/11/04, 11:15

Ik wilde de interventie van JCF groeten, ik vind zijn overwegingen zeer relevant.
Ik ben er ook van overtuigd dat we onze geloofwaardigheid zullen winnen door onze energieën en prestaties te bundelen.
Als er genoeg van ons zijn om te overtuigen in het gezicht van organisaties zoals ADEME, VALBIOM (onder andere voor België) of anderen, bijvoorbeeld door massaal met retrofitvoertuigen te verhuizen tijdens een klein informatief evenement voor het grote publiek openbaar, zullen de financiën van een bank onvermijdelijk volgen.
In de tussentijd, door samen te werken aan de prestaties van elke persoon, in de OPEN-modus, zullen onze persoonlijke inspanningen BOOST zijn en zullen we des te meer gemotiveerd zijn om onze voertuigen of groepen aan te passen en samen te komen om onze ontwikkeling te vieren.
De industriëlen zullen er op een dag zeker in geïnteresseerd zijn en er zal op het welzijn van iedereen worden gehoopt.
Het feit dat Windows bestaat en wordt betaald, betekent echter niet dat Linux is verboden.
En als er dan bepaalde klaar zijn, dan om een ​​SERVICE aan te bieden en ervoor te zorgen, met een keten van RetrofitShops, waarom niet? :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 22/11/04, 11:43

Ik heb alles gelezen.

- MisterLoXo, JCF ... hebben gelijk. Christophe, je hebt bij verschillende gelegenheden grote moed getoond en het ontbreekt je niet aan initiatief en motivatie. Je verdient ons respect voor ALLE.

- Industriëlen, wij kunnen het zijn, u, of andere mensen, die er niet aan denken om geld te verdienen. Als business manager (klein bedrijf voor webontwikkeling), vertel ik je, als ik gemakkelijker kon inhuren, subsidies kon vinden zonder uit de weg te gaan (omdat ANVAR, ADEM ... niet doen staan ​​niet zo open voor dit soort ontwikkeling. Ik vermoed dat de lobby's & Co), ik zou een kleine structuur creëren met goed gemotiveerde mensen om dag en nacht te Pantonize ... het is een vals probleem. De ontwikkeling van een product en / of de distributie ervan zal noodzakelijkerwijs plaatsvinden door de deelname van bedrijven - het kan wenselijk zijn om op menselijke schaal te blijven.

- JCF heeft volkomen gelijk, we moeten onze informatie zeer efficiënt organiseren: zie sourceforge.org en vele anderen voor het organiseren en controleren van gegevens ...

- En tot slot deel ik een idee dat ik erg interessant vind. Het is zonder terugdenken dat ik het aan u lever. Ik heb onlangs ontdekt dat het opnieuw verwerken van eetbare oliën erg ingewikkeld en erg duur is. De machine voor het "drogen" van de oliën is erg duur en het is dan noodzakelijk om een ​​ander bedrijf in te schakelen om de droge residuen te verwijderen die vervolgens moeten worden vernietigd door Ik weet niet welk proces.
Misschien kan de ontwikkeling van de Pantone zich op verschillende polen richten. Depollutie is een bijzonder belangrijk aspect.
Ik heb het niet over wasmiddelen en producten uit de bouw: verf, white spirit, vernis, allerlei soorten hars ... dit alles moet vernietigd kunnen worden in de Pantone.

Samen zijn, dit is het enige alternatief.

PS: een ander soort samenwerkingsverband, http://www.stanford.edu/group/pandegroup/folding/ - http://www.p2p-community.com

NB: Dsl voor de paar spelfouten, ik denk inderdaad dat het nodig is om op een duidelijke en gestructureerde manier te schrijven om begrepen te worden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 23/11/04, 11:00

Ik heb gisteravond veel nagedacht voor een klein glas Sky.

Wat ik over dit onderwerp lees en wat het me inspireert - Let op, ik stuur een beetje los, maar ik ben nog steeds aan het werk, dus het zijn gewoon opmerkingen:
- de vereniging zou kunnen dienen als een centralisatiepunt voor informatie, uitrusting en verschillende diensten. De vereniging zal in staat zijn om de webserver te beheren voor de centralisatie van gegevens, om te dienen als een inkoopcentrum zodat onderzoeksleden kunnen profiteren van de prijzen waarover de vereniging heeft onderhandeld.
We zullen moeten leren over de juridische vormen die voor verenigingen bestaan, ook weten hoe het werkt voor de btw ... Ik heb een paar vrienden die recht doen en die ons zouden kunnen verlichten.
De vereniging kan ook zorgen voor alle media, mailing, reclame ...

- de lidmaatschapsbijdrage betaalt de structuur die ter beschikking wordt gesteld aan de leden (zie hierboven). Leden profiteren dus van de vooruitgang van elk en profiteren van bepaalde voordelen voor ontwikkeling in termen van materiële en beschikbare middelen.
=> Het doel blijft om het Pantone-project vooruit te helpen

De vereniging moet nationaal blijven met verschillende onderzoeks- en ontwikkelingsgroepen verspreid over heel Frankrijk. Vertegenwoordigers moeten goed doordacht zijn om vergaderingen te kunnen uitlokken die aanleiding geven tot stemmen voor de investeringen en oriëntaties van de verenigingen.

=> het project wordt Opensource omdat we het brein en het materiaal hebben -> er is niet langer het probleem van de vergoeding omdat er geen voorschot meer is, er blijft alleen persoonlijke investering over die overeenkomt met de werkelijke waarden van een vereniging zonder winstoogmerk. Dit zijn de waarden die ons allemaal moeten inspireren om het Pantone-project te ontwikkelen en door zoveel mogelijk mensen bekend te maken en te gebruiken.

Let op: Als het systeem me niet bevalt en ik persoonlijk winst zoek, heb ik geen plaats in de vereniging omdat we dat zullen onthouden "het doel is om de wereld te redden"

- Er moeten regels worden vastgesteld voor de organisatie van informatie op de centraliserende site. Projectframes met de lijst van apparatuur, de benodigde tijd, de implementatie, de toekomstige wijzigingen ...
We kunnen op de site de lijst vinden van lopende projecten met hun specifieke kenmerken, evenals informatie over onderzoeksgroepen die in ontwikkeling zijn, hun deelnemer met hun vaardigheden en locatie, aangezien deze al is gestart. De informatie wordt gekruist voor een betere uitwisseling en een snelle lezing

=> Uiteindelijk zal het grootste aantal leden kunnen worden en dus kunnen ontwikkelen en profiteren van de structuur van de vereniging
=> veel Pantone overal en veel leden. We kunnen inderdaad Pantone maken met vrienden, sommigen knutselen, anderen niet, maar iedereen is lid en rijdt in Pantone.

Dit is wat ik heb geleerd van alles wat ik heb gelezen en wat mijn inspiratie me heeft gegeven.
Nu moeten we veel dingen definiëren.

Wat denk jij?
0 x
Vrede
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 11/11/04, 18:30




par Vrede » 23/11/04, 11:31

snono, ik weet niet wat de hemel is, maar de hemel is een deur naar het oneindige :D
Heel goed, maar je zegt:
De vereniging moet nationaal blijven ...
Persoonlijk woon ik in België ...
en zoals je ook zegt:
we zullen onthouden dat "het doel is om de wereld te redden"
Is het niet mogelijk om op Europees niveau te werken en waarom niet wereldwijd?
Er zijn veel Franstaligen die deze site ter wereld lezen en zeker evenveel motivaties.
Bedankt voor uw bijdrage en uw goede ideeën.
0 x
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 23/11/04, 11:43

Je hebt gelijk, we hebben nationale verenigingen per land nodig, en dan federeren op internationaal niveau.

lucht = wisky :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 23/11/04, 11:57

Wat mij betreft ben ik niet voor ÉÉN associatie, ik zoek liever een andere manier, of dan meerdere associaties ...

Voor Fred moet Sky alcohol zijn.

snono, er zijn verschillende dingen die me dwarszitten:

de vereniging zou kunnen dienen als een clearinghouse voor informatie, apparatuur en verschillende diensten

zoals dit woord zo goed draagt, is materiaal ... materiaal! Waar zal het zich bevinden? Wetende dat niet iedereen ernaast woont ...

De vereniging moet nationaal blijven met verschillende onderzoeks- en ontwikkelingsgroepen verspreid over heel Frankrijk.

National? Grenzen zitten alleen in ons hoofd! Het project moet toegankelijk zijn voor iedereen over de hele wereld, en bovendien kunnen velen het zich niet veroorloven om elk jaar een bijdrage te betalen ...

Vertegenwoordigers moeten goed doordacht zijn om vergaderingen te kunnen uitlokken die aanleiding geven tot stemmen voor de investeringen en oriëntaties van de verenigingen.

Sommigen zullen opnieuw worden benadeeld ... A forum zou genoeg zijn denk ik dat iedereen gebonden is (behalve degenen die niet over het net beschikken, maar anderen kunnen namens hen spreken ...)

Ik moet gaan,
tot ziens, Adrien.
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 23/11/04, 12:11

zoals dit woord zo goed draagt, is materiaal ... materiaal! Waar zal het zich bevinden? Wetende dat niet iedereen ernaast woont ...

Het doel is om betere prijzen te bieden voor de prestaties die elke groep zal bestellen. De prijs moet sterk worden verlaagd, het doel is niet om een ​​gratis Pantone-motor te hebben, het is niet mogelijk, maar dat de ontwikkelingskosten worden gedragen door de vereniging. De verzendkosten kunnen ook worden opgevangen.

National? Grenzen zitten alleen in ons hoofd! Het project moet toegankelijk zijn voor iedereen over de hele wereld, en bovendien kunnen velen het zich niet veroorloven om elk jaar een bijdrage te betalen ...

Ik ben het ermee eens, laten we uitbreiden. We verdrinken echter niet in de uitvoering van de administratie. De burgers van elk land zullen de implementatie in hun land beheren en we zullen op Europees niveau en meer coördineren.

Sommigen zullen opnieuw worden benadeeld ... A forum zou genoeg zijn denk ik dat iedereen gebonden is (behalve degenen die niet over het net beschikken, maar anderen kunnen namens hen spreken ...)

Waarom? Stel je een groep 3-mensen voor, deze zou door een van deze leden moeten kunnen worden vertegenwoordigd op basis van hun beschikbaarheid. Dit moet natuurlijk worden verdiept, maar het doel is dat iedereen aan het woord is, in eerste instantie denk ik dat de meeste leden persoonlijk zullen verhuizen, maar wanneer het momentum heeft gekregen, kunnen ze kiezen vertegenwoordigd worden. Ten slotte gaf ik er de voorkeur aan om vertegenwoordigd te zijn, om de waarheid te vertellen dat de stem niet een bepaalde macht geeft aan de aanhanger die in vergadering stemt, het is gewoon een kwestie van proxy.


Merk op dat de voordelen die dan zouden kunnen worden gegenereerd door de activiteit van de vereniging, de aankoop en herdistributie van apparatuur vrijwel kosteloos zullen maken.
Ga niet terug, de kerstman bestaat niet, alles kan niet worden aangeboden, het lidmaatschap laat niet toe dat genoeg geld wordt verzameld om iedereen te voeden zonder extra deelname, maar na verloop van tijd, de structuur van de vereniging zal dit soort acties zeker toestaan.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten