Een ervaring van meer ... blijkbaar niet erg positief

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
The Passing
x 17

Een ervaring van meer ... blijkbaar niet erg positief




par The Passing » 13/12/05, 11:23

Een pagina die erover spreekt, willekeurig uit mijn lezingen:

http://perso.wanadoo.fr/solaire2000/FAQ ... _A_EAU.htm
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/12/05, 11:28

Ik deel deze mening... Inderdaad; tot op de dag van vandaag heeft geen enkele tractor die op een bank is gepasseerd tastbare resultaten opgeleverd (zie het persoverzicht: https://www.econologie.com/forums/revue-de-p ... t1165.html ...Maar de boeren blijven naar boven gaan en water geven... Er is dus noodzakelijkerwijs iets! Maar wat :?

Verder vind ik deze site echt heel goed, beknopt en attent: we komen op het punt om intelligente dingen te zeggen!
Dernière édition par Christophe de 29 / 01 / 15, 19: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/12/05, 04:11

Dag
De vraag die ik mezelf stel onder welke omstandigheden de testen op de bank zijn gemaakt en vooral voor hoe lang,
Voor panton-gebruikers hebben we allemaal gemerkt dat we er niet onmiddellijk water op doen of het water afsnijden, we voelen niet dat de motor reageert als een trap van het gaspedaal, de goede resultaten van de economie zijn altijd waargenomen, gedurende continu Ik denk dat we een motor met meer dan 75% vermogen met panton minstens 4 uur moeten testen en de werking opnieuw moeten starten zonder panton op gelijk vermogen, en dan het verbruikte brandstof moeten meten.
Dezelfde tests die we doen op gereviseerde vliegtuigmotoren wanneer we ze minstens vier uur achter elkaar op de bank laten draaien en
beladen met een zware last (inbraak vereist).

Het zou nodig zijn om de omstandigheden opnieuw uit te voeren, zoals in het echte leven, je moet niet verwachten dat je de klep van het panton opent en onmiddellijk een hele verandering ziet, de reactie van het panton duurt lang, dat is wat de verbetering en de studie ervan bemoeilijkt.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 31/12/05, 10:29

De zin die ik me herinner uit het artikel:
Gedurende twee maanden is er tijdens deze tests geen brandstofverbruik waargenomen (drie motoren getest)


Ofwel spreekt deze persoon de waarheid en is de waterdoping pure schijnvertoning, ofwel heeft hij de pech gehad dat hij 3 slechte assemblages of/met een slecht testprotocol tegenkwam.
Ik zal niet zo categorisch zijn als Econologie, voor zover de persoon alleen geïnteresseerd is in het besparen van brandstof, maar niet praat over het verminderen van de vervuiling.
Ik vind het verbazingwekkend dat ze in twee maanden tijd op uw tractoren niet de mogelijkheid hebben gehad om ongeveer tien uur op een lading te doen?

Persoonlijk had ik graag meningen gehad over tests die zijn uitgevoerd op nieuwe auto's of tractoren.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten