Plantaardige olie brander ketel bal

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 11/07/09, 12:14

goedemorgen André
Ik ben het volledig eens met uw analyse van het systeem.
Ik heb talloze tests gedaan met een gat van 0.25 mm. Het werkt wonderwel, maar het mist kracht.
als ik de lucht op de bal vergroot, schaadt dit de kwaliteit van de spray en ontstaan ​​er druppels en onverbrande deeltjes, terwijl het bij lage druk zo’n fijne spray is dat het een nevel is.
Ik dacht dat ik door het forceren van de verbrandingslucht het vermogen aanzienlijk zou verhogen, in feite verhoogt dit het slechts lichtjes (als ik de ventilator te veel openzet blaast hij mijn vlam die uitgaat)
mijn volgende aanpassing zal een gleuf van 0.2 mm x 2 mm zijn.
water- of lasersnijden kost 20 euro (een schijntje)
bovendien hadden ze zelfs bij airtronic voor dit slot gekozen
Beeld
Ik werk altijd met de tee en dit is voor mij geen probleem: de tee en de bal zijn bijna koud.
deze is gescheiden van het mondstuk.
er is over het geheel genomen geen verstopping na 30 bedrijfsuren
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 12/07/09, 23:18

Dit is precies wat ik van plan ben te doen: het vat van het T-stuk scheiden en als ik in natuurlijke trek blijf, het verwarmingslichaam afsluiten met een cilinder als de brander uit is...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 13/07/09, 10:15

Dit weekend wordt de brander schoongemaakt, die sinds 15 april twee tot drie uur per dag draait, de geschatte datum van de laatste schoonmaakbeurt...
Overzicht :schok:

Beeld

De gebruinde bal. Voor eventuele slechte tongen verbrand ik alleen gebruikte plantaardige olie...
Beeld

Verstopping in het T-stuk
Beeld
Beeld
Merk op dat het mondstuk schoon is, aangezien ik behoorlijk arm loop en dat het rood is na een paar seconden gebruik

De druppelopvanggoot met terugkeer naar de verstopte onderste bak (maar omdat ik in het begin maar een paar druppels heb na een paar minuten verwarmen, is het uiteinde van de goot gloeiend, zodat ze uiteindelijk verbranden en op een laag punt dit soort houtskool vormen )
Beeld

De brandstofbranderpomp gekoppeld aan een drogermotor. : Cheesy: : Cheesy:
Beeld
0 x
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 13/07/09, 18:38

Ik wens jullie allemaal veel succes bij jullie prestaties en dat de winter niet te koud is :P

246 berichten en niet één meer :frons: :? :?

ja trouwens boubka ik denk dat je een engel bent : Lol: :P : Mrgreen: :frons: !(Blijf bij je bewerkingen op de :P welk asfalt) als je daar blij van wordt! afgezien van kritiek zag ik dat je niemand hielp.... :frons: :schok:


Hoe dan ook, dit moet het laatste bericht zijn, niet opnieuw bewerkt op eco!!! :schok:

op welke manier dan ook ben ik teleurgesteld over sommige mensen die de site bezoeken en ik neem mijn hoed af voor de moderator is voor Cristophe die ik bewonder voor het geleverde werk, en veel succes voor je schoepenrad,
Ik begrijp het als je dit bericht verwijdert....
Dernière édition par de Boulle de 18 / 07 / 09, 19: 25, 4 keer bewerkt.
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 13/07/09, 19:35

enfin :!:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 14/07/09, 08:10

Respect voor anderen.

Liefde is nooit beperkt. Hij is vreugde, vrijheid, kracht. En het is liefde die angst doodt. Waar liefde ontbreekt, ontstaan ​​angst en verveling.
Liefde is passie. Liefde is enthousiasme. Liefde is risico. Houd niet van en houd niet van degenen die willen redden, hun gevoelens willen redden.
Liefde is vrijgevigheid, liefde is overdaad, liefde is uitwisseling. Wie veel geeft, ontvangt uiteindelijk veel. Omdat we eigenaar zijn van wat we geven.
Liefhebben is niet de ander verminken, hem domineren, maar hem begeleiden op zijn reis, hem helpen. Weten hoe je anderen kunt accepteren zoals ze zijn, lelijkheid en schoonheid, fouten en kwaliteiten.
Dit zijn de voorwaarden voor liefde, voor begrip. Omdat liefde een deugd is van toegeeflijkheid, vergevingsgezindheid en respect voor anderen.

Martijn Grijs.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 14/07/09, 18:53

hallo maboulle
uw theateruitje volgen in de vorm van een erearm en,
omdat je de vriendelijkheid had om mij geheel kosteloos te vertellen wat je van mij vond


boubka Ik denk dat je een vuile idioot bent!

Ik zal mijn recht van reactie uitoefenen zonder boosheid, maar met een beetje medelijden voor een sociaal gehandicapte van jouw kaliber.

Ik zou jouw karakter als volgt omschrijven: zelfvoorzienend, trots, arrogant en fundamentalistisch

Omdat je weet hoe je een bout moet vastdraaien, heb je jezelf voor een god van de mechanica gehouden en geen andere ideeën gesteund dan wat ze inhouden. Laten we het maar niet eens hebben over je totale onvermogen om welke vorm van kritiek dan ook te ontvangen.

Ik kan alleen maar medelijden hebben met jou, maar vooral met de mensen om je heen
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

La Boulle en Boubka




par Alain G » 14/07/09, 19:28

Ola Europese vrienden!

Wat is dat?

Houd het hoofd koel, er is geen concurrentie tussen ons, maar alleen ideeën en hele goede ideeën gericht op het verbeteren van de ballenbrander van onze vriend André. : Cry:


Kalmeert je!
Alsjeblieft!

Bedankt!

:|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 15/07/09, 08:14

Boulle schreef:ook macro... afgezien van kritiek zag ik dat je iemand hielp....

Als je ‘een doe-het-zelfzaak verkopen’ noemt, iemand helpen; Eigenlijk help ik niemand

Als je zorgvuldig adviseert over het gebruik van materialen die niet geschikt zijn voor gas en olie (bijvoorbeeld de bleusideralpomp die deze winter niet langer dan drie weken meegaat, en nog een voorbeeld je wasmachine EV’s op butaan), dan noem je dat niet constructief kritiek... Nou, ik ben er trots op om op een niet-constructieve manier de mensen te bekritiseren die in de problemen komen vanwege trivialiteiten... Wat betreft mijn bewerking, welke tars ik maak, deel in afbeeldingen en leesbare teksten mijn ervaring over het gebruik van mijn eenvoudige brander voor huishoudelijke verwarming...Op dit moment is mijn versie 2 eenvoudigweg in voorbereiding...als hij beter werkt dan de 1e, zal ik hem hier uitpakken en dit zo objectief mogelijk door te presenteren hoe hij werkt zonder de nadelen te verbergen. ..Zonder te proberen het aan iemand door te geven...Gewoon voor het plezier om te delen...Ik verkoop niets, ik heb er niets bij te winnen om mijn ervaringen hier of elders te delen...Ik doe het gewoon.. .
0 x
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 15/07/09, 22:25

:? Het is 14 juli, het moest gebeuren. jammer.
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 323-gasten