Act voor biobrandstoffen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Kiak
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 15/07/09, 14:50

Act voor biobrandstoffen




par Kiak » 15/07/09, 14:57

Hallo allemaal, ik doe marktonderzoek voor mijn baan en ik zou graag wat informatie willen die ik niet kan vinden!

Is het illegaal om een ​​machine die biobrandstoffen produceert op de markt te brengen, te verkopen en te gebruiken?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 15/07/09, 16:11

Absoluut niet: als je het hebt over een pers voor HVB, die bestaat en is vrij verkrijgbaar. Boeren hebben het recht om hun SVO te produceren en op de boerderij te gebruiken.

Biothenol, daar, ik ben aan het afdrogen. Fuadrait hervat de wet (een wet op landbouworiëntatie uit 2007, uit het geheugen) om te zien of er HVB staat (ik ben bang).

Een mens heeft het recht zijn koolzaadolie te maken, te filteren en donuts te maken met...

We verkopen heel veel dingen volledig legaal waar we geen gebruiksrecht voor hebben: niet-goedgekeurde uitlaatpijpen (officieel, voor wedstrijden op de circuits), machines voor het dupliceren van cd's of dvd's (officieel, voor UW eigen cd's en dvd's, waarop u de rechten heeft...)... Enz....
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten