Ecologische pact 2007 door de Stichting Nicolas Hulot

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 12/12/08, 16:44

Nou, nog één petitie... het beste is om te stoppen met het bekijken/kopen van al deze onzin en ernaar te handelen.idniets door degenen die het openen meer te negeren dan dat ze handelen...

Ik weet nog steeds niet hoeveel m² zonnepanelen Hulot heeft in de verschillende panden...

Aan de andere kant: als hij er niet was (met de anderen die in de video aan de kaak worden gesteld), zou de ecologische situatie in Frankrijk dan niet nog ERGER zijn?

ps: ben jij matleouf van Dailymotion? Zo ja, dan vind ik de meeste van je video's leuk, je zit ook in de EconoTv-groep als ik me niet vergis: http://www.dailymotion.com/group/econologie

Bewerk delnoram: Christophe, ben je boos op de ID?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 13/12/08, 10:15

Aaaaaah, deze heilige Nicolas...

Ik herinner me nog de intro van Ushuaïa toen ik klein was...
“Ushuaïa wordt u aangeboden door Rhône-Poulenc”, het is waar dat dit bedrijf bekend staat om zijn respect voor het milieu!!!

Daarna werden we getrakteerd op Mission Okavango, waar hij zich niet schaamde om te pronken met zijn prachtige 8-wielaangedreven Tatra-vrachtwagens die er doorheen reden. Hij vertelde zelfs trots dat ze de grootste helikopter ter wereld gebruikten (4 ton kero per uur).

Hij verschuilt zich achter het feit dat het nodig was om mensen te verbazen, zodat ze zich bewust worden van wat ze dreigen te verliezen.
Ik geef toe dat ik geen van deze shows heb gemist (ik was jong en dom... Nu ben ik gewoon dom : Mrgreen: ).
Maar nu we zoveel CO2 in de atmosfeer hebben geloosd, moeten we onze opmerkingen matigen en een minimum aan mea culpa maken...
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
greg33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 27/10/08, 14:40
Plaats: Bordeaux

Stop Nico alsjeblieft




par greg33 » 15/12/08, 10:05

Als je een passie hebt voor 4x4, een veelheid aan eigendommen ziet, enz... kun je zonnepanelen installeren, maar de COXNUMX-schuld blijft erg hoog.
Toewijding leidt normaal gesproken tot een diepgaande verandering in iemands praktijk, zoals Jancovici doet, die eerlijk tegen hem is... Alles aan Nico is media-opportunisme...

Ik nodig je uit om dit artikel te lezen: http://www.lamaisondurable.com/2008/02/lorigine-scient.html op mijn blog waar het over gaat ecohuis
0 x
Act door het bouwen van ecologische
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 04/04/09, 10:49

Als verlengstuk van het ecologische pact kopieer ik u een e-mail die ik zojuist heb ontvangen.
Als u wilt deelnemen aan dit gezamenlijke onderzoek, valideer dan de link onderaan


BELANGRIJK: DEELNEMEN AAN HET FNH-LH2 COLLABORATIEVE ONDERZOEK!


Beste vriend),

DE UITNODIGING DIE WE U VANDAAG STuren IS OM VERSCHILLENDE REDENEN BELANGRIJK.

Het onderwerp aan de ene kant

Dit onderzoek betreft de KLIMAAT-ENERGIEBIJDRAGE, een van de maatregelen die we u hebben voorgesteld tijdens de Grenelle de l'environnement en die in april-mei zullen worden besproken tijdens de consensusconferentie van deskundigen om te reageren op de systeemcrisis die we doormaken.


Het proces aan de andere kant

Het heeft een vernieuwend karakter; voor het eerst kun je jezelf uitdrukken via een zogenaamde gezamenlijke enquête, waarbij de fase van ondervraging en de fase van informatie met behulp van video's worden afgewisseld.

Begrijp en laat uw stem horen

Deze gezamenlijke enquête is voor iedereen toegankelijk.
Uw deelname vergt ongeveer twintig minuten. U kunt het apparaat afsluiten en later hervatten.
Door deze aanpak en over dit onderwerp kunt u dus uw stem laten horen en dus ook uw keuze.
Deze aanpak is van groot belang om ons in staat te stellen concrete voorstellen te doen die aansluiten bij ecologische, economische en sociale vraagstukken.
Hoe meer van jullie je uiten, hoe verder je stem zal reiken.
Net als de kolibrie is jouw druppel water essentieel om het vuur dat het bos verbrandt te helpen blussen.

Veel succes allemaal en bedankt voor jullie bijdrage.

Klik hier om deel te nemen

Als de link niet werkt, kopieer en plak deze dan rechtstreeks in uw browser: http://www.sondage-collaboratif.org/index.aspx?o=1

We herinneren u eraan dat u aan het einde van elke stap van het proces de mogelijkheid heeft om het systeem te verlaten en later te hervatten.
0 x
bain2jasmin
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 21/06/09, 22:44

Betreft: Het ecologische pact uit 2007 van de stichting Nicolas Hulot




par bain2jasmin » 23/06/09, 17:54

Het veroorzaakte een grote media-hausse, maar in feite is het slechts een verlengstuk van uw geopolitieke gebabbel, toch? Nicolas Hulot werkt voor overheden in opdracht van multinationals? Dat is een echte legitieme vraag, toch?
0 x
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 23/06/09, 20:35

Bain2jasmin, nogmaals hallo.

Hebt u een gemeenschap gecreëerd die vergelijkbaar is met die van de econologie?

Samenbrengen :
1 een forum waar velen elke dag acties tonen en demonstreren ten gunste van de ecologie (ik zou graag willen citeren... als je jezelf de middelen geeft om te zoeken, weet ik zeker dat je het zult vinden)
2/ een winkel met economische, ecologische en kwaliteitsproducten
3/ ook een kwaliteitsdatabank die geweldige documenten samenbrengt die gericht zijn op duurzame ontwikkeling en hernieuwbare energie

In het Frans is er niets vergelijkbaars, dus ik denk oprecht dat je er goed aan zou doen om jezelf te positioneren als een constructief, positief persoon in plaats van als een vage, onbeduidende troller.

Ik was je dit tweede bericht schuldig, dat zeker het laatste zal zijn als de context niet verandert.

Yours.
0 x
Frederic

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten