Montage van de reactor...

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand

Montage van de reactor...




par overtreffen » 14/12/05, 16:36

Hallo,
Ik stel mezelf een paar vragen die voor jou eenvoudig moeten zijn....
- Moet de staaf in de reactor in translatie worden vergrendeld of vrij?
- Waarom zet je de reactor altijd in het afvoerkanaal en niet er tegenaan gelijmd met een buis/reactor thermische verbinding en uitwendige isolatie? We zouden reactoruitlaatbochten vermijden ????
Sorry, maar ik probeer het werk te vereenvoudigen...
- Vandaag, welk materiaal te gebruiken voor de staaf en de buis van de reactor voor een dieselmotor (terugkeer van ervaring).
Merci.
0 x
Respect !!!
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 14/12/05, 21:34

BeeldAndreas! het is voor jou!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/12/05, 04:38

Hallo,
De stang kan vrij in de reactor worden geplaatst, bijvoorbeeld zonder dezelfde centreerpen, maar de zuigkracht heeft de neiging om de stang als een zuiger aan te zuigen en het uitgangsgat te blokkeren, waardoor de translatie beperkt blijft.
Een stang die te vrij is (zonder centreerbout trilt en maakt een pangeluid)
De reactor moet vooral zoveel mogelijk warmte kunnen vasthouden
op het laatste derde deel, dus ik zie niet hoe ik het anders moet doen dan de uitlaatgassen strak en tegen de stroom in op het lichaam van de reactor te likken.
Het meest gebruikte materiaal is roestvrij staal, het roest niet, het las goed, het defect is geen goede warmtegeleider, dus indien mogelijk mag het lichaam van de reactor niet dikker zijn dan 2 mm.

Andre
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 15/12/05, 09:13

Bedankt André,
Dus montage aan de contacten van de uitlaatgassen... Ken jij de ideale temperatuur voor de werking van de reactor en de minimale temperatuur...
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons...
0 x
Respect !!!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/12/05, 01:21

Dag
Ik ken de maximale temperatuur niet, je moet niet hopen dat je met een benzinemotor meer dan 750c bereikt op het lichaam van de reactor.
Op een dieselmotor zonder turbo 600c is het nog steeds een maximum het hangt af van het type lucht- of watergekoelde motor, het ontwerp van de cilinderkop, de slag van de motor, lange slag motoren
zijn kouder.
Het minimum is rond de 400c, de meeste moderne turbomotoren schaatsen in deze waarden, dus je moet trucjes uithalen om warmte te zoeken op de straalpijp van de reactor..

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 255-gasten