Verkiezingsresultaten, doorbraak ECOLO naar 20 procent en + !!

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 08/06/09, 14:20

Dat is niet alles, maar hoe transformeren we de test nu? Met de vereniging een veldnetwerk?

Ik denk dat als we dit allemaal goed beheren, er bij de volgende verkiezingen een vloedgolf kan ontstaan. Maar dat is ver, het bord kan 20 keer ingezeept worden en mensen kunnen domme dingen doen. Versla uw waakzaamheid en motivatie niet, denk ik!
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 08/06/09, 14:24

Arthur_64 schreef:Dat is niet alles, maar hoe transformeren we de test nu? Met de vereniging een veldnetwerk?


Heb je het over ONZE vereniging?
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 08/06/09, 14:33

Christophe schreef:Heb je het over ONZE vereniging?
:?


Ja, want ik observeer een beetje vanaf die kant :p. Het is een knipoog, maar waarom niet? Dit forum brengt verschillende en complementaire mensen van overal samen, er moet een manier zijn om iets te doen!

Daarna zit ik sinds gisteravond in de droommodus...
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 08/06/09, 16:37

Ik spreek laat, omdat ik gisteren samen met collega's was met wie ik vier maanden lang campagne heb gevoerd op het terrein, wat niet altijd gemakkelijk was. En gisteren ging ik niet vroeg naar bed : Mrgreen:

Het resultaat van Europe Ecologie is GROOT!!

De officiële cijfers kent u al. Hieraan wil ik de cijfers toevoegen die in mijn hoekje van Caen zijn behaald:

In Caen zelf:
UMP: 25.61
EE: 21.64 (bijna 10 punten meer dan in 2004)
PS: 17,26
Modem: 11.72
NPA: 5.81
LoF: 4.42

In agglomeratiegemeenschap:
UMP: 22.63%
EE: 19.94%
SP: 18.75%
Modem: 11.83%
Postcode: 6.20%
FdG: 5.62%

We staan ​​zelfs op de eerste plaats in verschillende gemeenten in de agglomeratie, waaronder Hérouville St Clair, en op de tweede plaats in Calvados qua bevolking.

Het is een grote zieke score. Ik huil nog steeds van geluk!!

Arthur_64 : We zijn al begonnen met het omzetten van de test in de regionals, omdat het een grote verantwoordelijkheid is. Als u dit op de voet wilt volgen, nodig ik u uit om contact op te nemen met een Europe Ecologie-manager bij u in de buurt, of als dat niet mogelijk is, iemand van de Groenen. Zij vertellen u wat er in de praktijk gebeurt en hoe u hieraan kunt deelnemen. Maar het zal enige tijd duren voordat de exacte strategie vorm krijgt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 08/06/09, 16:43

Ah eindelijk is daar de Rulian, niet te moe als je wakker wordt?
Hihihihihi

Rulian schreef:Het is een grote zieke score. Ik huil nog steeds van geluk!!


Ja, ziek, maar klaag toch niet te veel... als de ecologen hun "gewicht" ruwweg hebben verdubbeld, zijn ze nog steeds ver verwijderd van de "traditionele partijen in termen van zetels in Europa"... en bovenal zullen we ervoor moeten zorgen werkniveau en concrete acties! Heb je ze verteld over waterdoping?

We zullen bij de volgende verkiezingen zien dat deze groene golf wordt bevestigd of weerlegd, het zal sterk afhangen van concrete acties ter plaatse...

Rulian schreef:Arthur_64 : We zijn al begonnen met het omzetten van de test in de regionals, omdat het een grote verantwoordelijkheid is. Als u dit op de voet wilt volgen, nodig ik u uit om contact op te nemen met een Europe Ecologie-manager bij u in de buurt, of als dat niet mogelijk is, iemand van de Groenen. Zij vertellen u wat er in de praktijk gebeurt en hoe u hieraan kunt deelnemen. Maar het zal enige tijd duren voordat de exacte strategie vorm krijgt.


Overdrijf hier niet, alsjeblieft geen politieke rekrutering hier... de enige toegestane rekruteringen zijn die voor de econologische vereniging... : Cheesy: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 08/06/09, 16:49

Christophe schreef:Overdrijf hier niet, alsjeblieft geen politieke rekrutering hier... de enige toegestane rekruteringen zijn die voor de econologische vereniging... : Cheesy: : Mrgreen:


Maak je geen zorgen, ik heb soms de neiging om opgewonden te raken.

@Rulian: Ik heb de politiek een paar jaar geleden verlaten (het moet gezegd dat ik jong ben begonnen). Ik heb zin om er nu op terug te komen.
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 08/06/09, 16:50

Wat een ommekeer!!

Een paar dagen geleden was u anti-snor en wilt u nu samen met hem campagne voeren?

Rulian, vanaf welk investeringsniveau kun je hopen (althans gedeeltelijk) van de politiek bij Europe Ecologie te kunnen leven?

ps: Ik was in gesprek met Rulian hè!
Dernière édition par Christophe de 08 / 06 / 09, 16: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 08/06/09, 16:52

Christophe schreef:Een paar dagen geleden was u anti-snor en wilt u nu samen met hem campagne voeren?


Meer voor het idee dan voor de persoon (voor één keer).
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 08/06/09, 16:57

We zijn het allemaal eens over de ideeën. Ik wacht op de concrete acties ter plaatse, maar ik denk niet dat, hoe uitzonderlijk het ook mag zijn in relatieve termen, deze vooruitgang verre van voldoende is... een eerste stap naar een milieuvriendelijkere samenleving...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 08/06/09, 16:57

Ik zie het als een bewustzijn, in die zin dat het positief is.
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten