Sarkozy beledigt alle sektarische ecologen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Sarkozy




par bobono » 06/06/09, 22:54

Een ander land dat in de war is met de socialo's van het Verenigd Koninkrijk. Ik herinner me ook ITALIË dat net is opgehouden met dromen, van het grote Duitsland en binnenkort Spanje. Maar als ze zo goed waren op de socials, zou hun herverkiezing slechts een simpele
formaliteit
Wij met onze Sarko zijn we stil.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 06/06/09, 23:34

Remundo schreef:OK, ik sympathiseer ... je moet ernstig lijden onder de aanwezigheid van Nicolas in de media, en, moet worden erkend, aan zijn excessen.

Maar aan alle kanten die ik op het politieke schaakbord zie, zie ik heel weinig ambtenaren opvallen, hetzij door superieure intelligentie of door relevante handelingen.
Voor de media-aanwezigheid van NS valt ze me niet meer lastig omdat ik mijn tv niet meer aanzet en haar privékanaal uit mijn tunerinstellingen heb verwijderd.
8) : Mrgreen:
Voor het politieke spectrum is het een echt probleem... Ik ontdekte echter een personage dat lijkt op te vallen door zijn superieure intelligentie en de relevantie van zijn opmerkingen: JL MELANCHON.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 07/06/09, 09:01

Citro schreef:Voor het politieke spectrum is het een echt probleem... Ik ontdekte echter een personage dat lijkt op te vallen door zijn superieure intelligentie en de relevantie van zijn opmerkingen: JL MELANCHON.


Ik geef toe dat hij me intrigeert en dat ik zijn evolutie met belangstelling volg...
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 587
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312




par Peter » 07/06/09, 10:25

Het is het besef dat de groei van morgen niet zal lijken op de groei van gisteren. We hebben groei en banen nodig voor u en uw kinderen. Maar we kunnen de weegschalen van de planeet niet opofferen. Groei morgen zal duurzaam zijn of niet.

En het verdedigen van het milieu is te strategisch, het is te cruciaal voor hoor gewoon bij een kleine sektarische groep. Grote groepen overheden moeten overtuigd zijn van de noodzaak om anders te produceren. We moeten in Frankrijk blijven produceren als we banen voor iedereen willen hebben. Maar we zullen op een duurzame manier produceren en wat ik aankondig met de ministers, Beste Michel BARNIER, in het bos, ik zal het doen voor andere beslissende sectoren voor het evenwicht van de planeet. Frankrijk moet het goede voorbeeld geven.


Niets verbazingwekkends namens een UMPist, het is als voor internet. Voor hen heeft internet alleen zin voor de "digitale economie", de rest is gevaarlijk en moet worden uitgeroeid.
Voor ecologie is het hetzelfde, het heeft alleen zin door "groene groei" en andere "duurzame ontwikkeling", kortom weer vanuit de economie, een systeem dat niet werkt verander je niet zeker als je het onder de knie hebt. Veranderen zou betekenen alle controle verliezen, wegzinken in het onbekende.

Hun waarden zijn "werk, deeg, consumptie", alles wat niet past, moet worden vernietigd of op zijn minst worden gemarginaliseerd, zodat anderen niet het idee krijgen hetzelfde te doen.

Dus jongens die minder willen consumeren, hij gaat niet met de achterkant van de lepel.

Hetzelfde geldt voor tv, die werkt met hetzelfde waardesysteem. Om over ecologie te praten: we geven weinig advies om minder te consumeren (maar toch niet te veel), anderen om te walgen (bijvoorbeeld om niet elke keer het toilet door te spoelen) en hebben rapporten gemaakt over extremen die zo'n grote kloof vormen met de dominante gedachte dat er noodzakelijkerwijs afwijzing door het grootste aantal is.
Daarna kunt u eenvoudig advertenties plaatsen voor het nieuwe eco2-gamma van Renault.

PS: je hebt gemerkt hoe vaak het woord groei in het eerste deel van de toespraak voorkomt, ik heb de indruk dat hij iets in mijn hoofd probeert te krijgen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 307-gasten