Cruise control op elke auto

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
The Passing
x 17




par The Passing » 09/12/05, 22:41

In Frankrijk hebben we een uniek systeem: snelheidssarkolatiemachines geïnstalleerd langs de wegen ... nog efficiënter :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Guidi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 20/08/05, 16:53
Plaats: België
x 3




par Guidi » 09/12/05, 23:23

Hallo Benoît,
het moet besmettelijk zijn, ze hebben ons recentelijk dezelfde bijgehouden.
Je buren in het noorden.
0 x
Patrick Guidi
www.pfgtechnologie.be
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 10/12/05, 14:28

welkom
de cruise control is super comfortabel maar gevaarlijk hiper (we schakelen hem in en we sluimeren).
Hoe zit het met de clown die zegt dat hij achterin blijft zitten; maak een eenvoudige test: gaspedaal op de vloer plant een rem, je zult zien of het de paarden of de remmen zijn die goed zijn (zelfs bij 255 met een 928s4) Voor de homologatie van de voertuigen is het BSI-remsysteem voor interactie verboden en moet het remvermogen (met versleten voering op 80/100 en vloeistof met 3/100 van het wagenpark) hoger zijn dan het motorvermogen + de traagheid van het voertuig op maximale snelheid. Dus als er gus blijft die vastzit, is het niet het voertuig dat moet worden hervormd maar de bestuurder !!!! : Lol:
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 10/12/05, 21:05

Precies!

En bovendien had ik de ervaring al een paar jaar geleden. Versnel met je rechterbeen en rem van links. Nou, het is net als karting, het is de sterkste rem!
0 x
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11




par muzo_31 » 11/12/05, 19:48

Natuurlijk, jongens! We hebben veel meer remkracht dan rijden. Het is meer dan duidelijk, zelfs zonder tests of certificering. '
En dan, bij elke oncontroleerbare auto met handgeschakelde versnellingsbak, draai je de sleutel zonder te knipperen en stopt hij netjes ...

Voor de elektrische motor, de informatie over de gehandicapte auto controleert me veel. Gedurende 2 dagen dacht ik aan het recyclen van een ruitenwissermotor voor deze regelfunctie. dit bevestigt mijn idee. Ik heb de modelleringsbooster geëvalueerd en we typen te groot, te duur, zoveel deguenner zwaar in.

Om michelm te beantwoorden, volgeling van "ouderwetse" elektronica :), Ik deel niet dezelfde mening. We doen geweldige dingen met goed gedaan digitaal. probleemoplossing is minder beschikbaar als u niet over het dev-programma of de hulpprogramma's beschikt. Daar ben ik het mee eens.

Maar sinds de uitvinding van PIC maakt het me niet overal uit !! 555 voltooid! lang leve de 10Fxxx.

Waar we helaas vrienden zullen worden, is dat digitale slecht gemaakte of slecht geverifieerde (dat is het probleem) de nachtmerrie is. en er zijn er steeds meer (huishoudelijke apparaten, auto, ....)

En mijn doping met water, toen ik het gedrag zou hebben begrepen, heb ik dit allemaal in algoritme, een kleine microfoon en het zal geweldig zijn !!!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten