Mogelijkheid 100% gratis energie? Porsche Pantone?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Oxyd.devlp
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/04/09, 23:38

Mogelijkheid 100% gratis energie? Porsche Pantone?




par Oxyd.devlp » 03/05/09, 21:20

Al deze discussies over verschillende forums geen technische bijstand verleend, wat het doel was.

Integendeel, ze schaden mij.
Wanneer een toekomstige partner of potentiële investeerder ze ontdekt, verliest het project alle geloofwaardigheid.
Ongefundeerde kritiek, misplaatste jaloezie, spot en weet dat ik hier opnieuw het beste werd ontvangen.

In ieder geval was het besluit dat samen met mijn medewerkers werd genomen unaniem forums voor ons is het voorbij.
Ik zou je willen vragen om dit bericht en alle reacties daarop volledig te verwijderen.
Bij voorbaat dank.
Dernière édition par Oxyd.devlp de 20 / 09 / 09, 15: 21, 6 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/05/09, 21:46

In principe is iedereen welkom :D , dus welkom Oxyd!

maar:

1) serieus?
2) heb je teveel geld?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 03/05/09, 22:39

Hallo Oxyd.devlp

Ik denk dat je verdwaald bent geraakt in je online zoekopdrachten om jezelf op Econologie te vinden.

Hier zoeken we meestal naar serieuze oplossingen om echte energie- en vervuilingsbesparingen te realiseren op ‘normale’ voertuigen. Wij zijn niet gewend om te werken aan anti-ecologisch speelgoed zoals jouw sportwagen, die een echte brandstofslurper is en 300 pk te veel heeft.

Als ik het goed heb begrepen, zoek je naar een ecologisch voorwendsel om op een brandstofput te plakken en een of andere promotie te maken door deze groen te schilderen. : Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/05/09, 00:34

Flytox schreef:Hallo Oxyd.devlp

Als ik het goed heb begrepen, zoek je naar een ecologisch voorwendsel om op een brandstofput te plakken en een of andere promotie te maken door deze groen te schilderen. : Mrgreen:
Ja, we noemen het greenwashing... :?
Wij nemen het je niet kwalijk. Je kent gewoon de definitie van econologie niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
minguinhirigue
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 01/05/08, 21:30
Plaats: Straatsburg
x 1




par minguinhirigue » 04/05/09, 11:46

Het is volkomen gimmicky, maar het kan een leuk project zijn...
0 x
jeff2410
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 21/02/06, 22:35
Plaats: EURE

veranda 100% pantone




par jeff2410 » 08/05/09, 09:13

Hallo, ik moedig dit soort initiatieven aan. Omdat de autosport voor veel mensen een geweldig uitstalraam is, als we kunnen aantonen dat een auto van 350 pk minder vervuilt dan een prius en het verbruik met "x%" is verminderd, waarom zou je jezelf dat dan onthouden?
een Pantone-autorace! Het zou een geweldige reclame zijn.
Omdat deze auto's bestaan, geef ik er de voorkeur aan om ze "gepantoneerd" te noemen en hetzelfde geldt voor vrachtwagens, bussen, bouwmachines...
Om terug te komen op uw verzoek om 100% pantone op een benzinemotor, velen zijn begonnen met de ervaring met een maaiermotor. Ik raad u daarom aan om met deze ervaring te beginnen om het onder de knie te krijgen en de moeilijkheden die ermee gepaard gaan volledig te begrijpen, voordat u begint. Beschadig je mooie speeltje.
Omdat je het geld hebt, wens ik je moed en doorzettingsvermogen.
Met vriendelijke groeten!
0 x
JEFF2410

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten