Johnson magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 05/05/09, 06:25

gegyx schreef:Meer technische boodschap ter attentie van de Gauss-man:
8)


Ik denk niet dat hij op een dag iets zal kunnen begrijpen!

het passeert hem op 10 meter boven zijn arme hoofd
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/05/09, 23:08

comode schreef: Ik red MOUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Van deze 4 moet ik een blooper maken!


het doet me denken aan Gastons Laughing Gull :D :D
of de grote Zorglub in Robbedoes

Kom op, geef het toe, je bent een fan, toch?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 07/05/09, 07:52

gegyx schreef:---
Een temperatuurdaling: een pomp in de vacuümenergie.
Met de experimenten kun je beter wachten tot de zomer, want op dit moment draait de verwarming nog.
: Cheesy:


de realiteit van dit spul is niet aangetoond en
laat staan ​​vacuümenergie pompen...


maar waarom niet !!

http://public.rz.fh-wolfenbuettel.de/~t ... m_engl.pdf


¤ Omzetting van vacuümenergie in mechanische energie onder vacuümomstandigheden

Om vacuüm-energie in het laboratorium waarneembaar te maken ontwikkelde de auteur een theoretische aanpak, die hij experimenteel verifieerde met een speciale elektrostatische rotor die vacuüm-energie omzet in klassieke mechanische energie, waardoor de rotor gaat draaien. Omdat alle eerdere experimenten onder lucht bij kamertemperatuur waren uitgevoerd, was er diverse keren het verzoek om het experiment in het vacuüm uit te voeren om te bewijzen dat de beweging van de rotor niet werd veroorzaakt door een artefact als gevolg van de terugslag van geïoniseerde gasmoleculen. Voor dit doel is de opstelling nu gerealiseerd bij afwezigheid van lucht, dat wil zeggen binnen een vacuüm bij een druk die voldoende is om gasontlading uit te sluiten. De experimenten zijn uitgevoerd aan de Universiteit van Maagdenburg. Het is nu met succes bewezen dat de experimentele verificatie van de omzetting van vacuümenergie in mechanische energie geen artefact is dat wordt veroorzaakt door geïoniseerde gasmoleculen.
- Volledige tekst: artikel in het Engels (PDF) (zie ook PHILICA.COM, ISSN 1751-3030, artikelnummer 141, 3. Dez. 2008)




http://philica.com/display_article.php?article_id=141
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/05/09, 11:34

Ik begrijp de inhoud van de tekst niet

Wat zou de rotor in een vacuüm laten draaien?
Hoe zou de "omzetting" plaatsvinden en hoe zou deze energie worden omgezet in mechanische energie????

raar dit gebrek aan uitleg, toch? waar zijn de video's?

het ruikt naar Beeld
Dernière édition par Capt_Maloche de 07 / 05 / 09, 11: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 07/05/09, 11:45

Een temperatuurdaling: een pomp in de vacuümenergie.


We zitten hier in grote problemen! :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/05/09, 11:51

Voor het onderwerp over vacuümenergie, zie HIER: https://www.econologie.com/forums/energie-du ... t6213.html
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/05/09, 12:14

elephant schreef:
Een temperatuurdaling: een pomp in de vacuümenergie.


We zitten hier in grote problemen! :onheil:


Ik denk dat hij bedoelde dat, in de context, bewegingsenergie "zou kunnen" worden geleverd door de T° te verlagen

Want anders betekent het feitelijk niets
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 07/05/09, 13:53

elephant schreef:
Een temperatuurdaling: een pomp in de vacuümenergie.

We zitten hier in grote problemen! :onheil:

Daar, op mijn niveau, is het zeker... : Lol:

Ik rapporteer alleen maar "geruchten" en "canards" gelezen op Quanthomme of anderen die ik veel heb gelezen, waarbij soms, wanneer er een ongebruikelijke (exotische?) uitbarsting van energie zou optreden, er een druppel zou optreden qua temperatuur.

Ik lach ook om je vragen.
Omdat je dat niet gaat slikken, want zelfs als je de mobiel van Mylow ziet draaien, geloof je het nog steeds niet...
---
Aan de andere kant is dit wel het geval met de inhoud van dit bericht:
We hebben inderdaad een empathische synergie tussen het netwerk van Hartmann, het netwerk Curry, het ectoplasma van de kat Kelly en de machine, uitgewerkt door Mylow, onder leiding van St Perpette de timmerman.
Alles is verbonden…

Vooral bedoeld voor Comode, zodat hij blijft ontspannen. : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 07/05/09, 14:59

Beste Gegyx, we waarderen je zeer, maar overleven op econologie.com en bepaalde andere sites is als een hindernisbaan, dus "sommige" (niet in het bijzonder econologen, maar eerder mensen die op U tube publiceren, enz.) besteden hun tijd aan het maken van het publiek slikt slangen. Moeilijk te sorteren.

wanneer er een ongebruikelijke (exotische?) uitbarsting van energie zou optreden, zou er een temperatuurdaling plaatsvinden.

ontwerpen, bijvoorbeeld :D

Ik lach ook om je vragen.
Omdat je dat niet gaat slikken, want zelfs als je de mobiel van Mylow ziet draaien, geloof je het nog steeds niet...
Sorry, Mylow heeft iedereen aan het twijfelen gebracht met zijn bizarre gedrag. Elke video-editor is in staat de demonstratie te vervalsen die we op U-buis zien, op een glazen tafel of niet. :onheil:

Ik zeg het, en ik zeg het nogmaals plechtig tegen iedereen: als je iets wilt BEWIJZEN, kom dan uit je kast en laat het testen door onafhankelijke ingenieurs, eventueel dubbelblind. Zelfs het gerechtsdeurwaardersrapport van Jean Marc Moreau is gemakkelijk te vervalsen. Aan de andere kant, op de dag dat hij zijn zaak zal toevertrouwen aan een paar sceptici zoals Maloche, Christophe, Citro of ikzelf, die in staat zijn om “het” mogelijke overtollige pijpje in zijn auto door te spoelen, zullen we er daar opnieuw over praten. (Ik beschuldig hem niet van bedrog, ik dicteer hem eenvoudigweg de voorwaarden van onze morele garantie). Hetzelfde geldt voor alle verkopers van energiebesparende magneten en andere wonderproducten.
Alle wetenschappers zullen je vertellen: zolang een ‘ongelooflijk’ experiment niet wordt herhaald in een of meer laboratoria, geloven we het niet. De dag dat Quartz of Maloche het weer kunnen, zal het anders zijn.

Hoe dan ook, maak je geen illusies: stel je voor dat je "het" ding hebt gevonden dat rockt:

Of je zegt niets en er gebeurt niets met je.
Ofwel laat je het weten en leg je niets uit, en dat is het begin van je problemen.
Of je neemt een paar voorzorgsmaatregelen, je bewijst en je demonstreert en dan is het te laat voor degenen die je uitvinding willen stelen of vernietigen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/05/09, 15:15

gegyx schreef:Ik lach ook om je vragen.
Omdat je dat niet gaat slikken, want zelfs als je de mobiel van Mylow ziet draaien, geloof je het nog steeds niet...
... ontspannen. : Cheesy:


Laat hem het buiten uitvoeren, en als het nog steeds "werkt", zal ik hem zien om het te controleren en verslag uit te brengen.

Heb je het principe van het treintje hierboven bekeken? de bekende, beproefde en opnieuw beproefde theorie verbiedt een dergelijke ‘werking’

het gaat dus om voorzichtig zijn
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten