Johnson magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 03/05/09, 19:08

Je hebt gelijk olifant interacties zijn erg zwak.
Had eerst de filmpjes moeten zien...
:D
En de plaat is zwaar en gebalanceerd, de hub die zojuist op de tafel is geplaatst, beweegt niet. We zien alleen wat trillingen van de statorsteun en de steel.

Jam / Ik heb er ongeveer twintig gezien, maar ik begrijp niet alles wat hij monologen vertelt, en ik heb er een paar gemist.
Het bewijs, dat kende ik niet van de magneten (link hierboven)

Degene die 26 uur duurde, is de eerste demonstrator: het Stonehenge-model.

Ik had het over de nieuwste versie, met de stralende staven en de dubbele stator gecompenseerd met de hoefijzermagneten (andere magneten).
:D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/05/09, 21:34

geen zelfmoord, maar misschien een openbaring :D

Hij zegt op een gegeven moment dat de T° van de magneten 13°C minder daalde dan de omgevingstemperatuur, interessant

Voor YouTube weet ik niet hoe het met jou zit, maar ik laad met supersnelheden, het kost me 20 minuten om een ​​video te laden...

Nou ja, het is inderdaad beter met de glazen tafel
Zijn er replicaties?
Verkoopt hij een plan voor $ 25? tja, wat is dat

Het zou leuk zijn om de polariteit van de magneten in het systeem te hebben, zodat je kunt zien welke magnetische circuits in het spel zijn
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 03/05/09, 23:05

Ah jij, mijn kerel, dat ben je niet.

Wat de polariteit betreft, zijn het die van Johnson:
Alle bovenvlakken van de magneetstaven: NOORD
Stator: Zuid en Noord aan elk uiteinde van het hoefijzer.

Gebruik de links die ik gaf, je hebt het antwoord op je vragen.
Mylow verkoopt niets en wil niemand zien. Toen hij kwetsende kritiek kreeg, raakte hij beledigd en mopperde hij.
--
De video van 3 mei (de tweede). Brr…

http://www.youtube.com/user/magneticmotor1

Alles draait! Behalve het model… :D

Een nieuwe mascotte: Saint Perpette, timmerman, beschermheer van parlementsleden.

Een pijnlijk mystiek-filosofisch discours.

We voelen de gewonde man, de gekruisigde man, maar de bevrijde man...
Hij zal niet herstellen.
: Cheesy:
Aan het einde zegt hij dat hij geen bezoekers wil, omdat zijn machine niet bestaat.
---
Waarmee laad je?
Met Keepvid werkt het goed, maar ik realiseerde me dat het niet de verklarende schrijfpanelen opneemt die verschijnen tijdens het direct afspelen op YouTube.
Schade.
Camstudio zou het lukken, maar ik weet het niet.

Een temperatuurdaling: een pomp in de vacuümenergie.
Met de experimenten kun je beter wachten tot de zomer, want op dit moment draait de verwarming nog.
: Cheesy:
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 04/05/09, 00:43

Enkele verduidelijkingen:

De foto met Joe Biden is een gelijkenis van Mylow die Sterling Allan bij toeval vond.

Uit de verschillende verklaringen blijkt dat er geen sprake is van bedrog. De draagbasis wordt zonder bevestiging op het bureau geplaatst. Het blok is zwaar genoeg om niet te bewegen.

Ik begrijp niet waarom het draait :|
0 x
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00




par comode » 04/05/09, 02:38

gegyx schreef:Een temperatuurdaling: een pomp in de vacuümenergie.


Explosé lachen!

Dank u voor u om dingen zoals delen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/05/09, 09:17

gegyx schreef:Ah jij, mijn kerel, dat ben je niet.

Wat de polariteit betreft, zijn het die van Johnson:
Alle bovenvlakken van de magneetstaven: NOORD
Stator: Zuid en Noord aan elk uiteinde van het hoefijzer.

Gebruik de links die ik gaf, je hebt het antwoord op je vragen.
Mylow verkoopt niets en wil niemand zien. Toen hij kwetsende kritiek kreeg, raakte hij beledigd en mopperde hij.
--
Een temperatuurdaling: een pomp in de vacuümenergie.
Met de experimenten kun je beter wachten tot de zomer, want op dit moment draait de verwarming nog.
: Cheesy:


Ja het is waar, ik volg het van een beetje afstand
Ik bekijk de video's in Firefox...

Gratis airconditioning? :D je bedoelt een overdracht van thermische energie omgezet in mechanische energie, neem ik aan : Cheesy:
kijk, comode stierf lachend Beeld Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 04/05/09, 10:35

Capt_Maloche schreef:Het is de moeite waard om het eens nader te bekijken, want deze slimme kleine montage laat door zijn perfecte balans zien dat de "magnetische stroom" een gesloten systeem is, waaruit we in principe geen energie kunnen putten.


tenzij er instabiliteiten zijn (interferentie met het magnetische veld van de aarde?) en de montage niet perfect stijf is...

of magnetische afwijkingen op deze plek...


omstandigheden die zeer moeilijk te reproduceren zijn
0 x
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00




par comode » 04/05/09, 12:36

Tagor schreef:tenzij er instabiliteiten zijn (interferentie met het magnetische veld van de aarde?) en de montage niet perfect stijf is...

of magnetische afwijkingen op deze plek...

omstandigheden die zeer moeilijk te reproduceren zijn


MAAR ZONDER TE DODEN!? Heb je het woord doorgegeven om mij te laten barsten van het lachen!? Dit is geweldige kunst! Als ik dit soort dingen zie, red ik MOUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Van deze 4 moet ik een blooper maken!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 04/05/09, 21:48

Meer technische boodschap ter attentie van de Gauss-man:

We hebben inderdaad een empathische synergie tussen het netwerk van Hartmann, het netwerk Curry, het ectoplasma van de kat Kelly en de machine, uitgewerkt door Mylow, onder leiding van St Perpette de timmerman.

Alles is verbonden…

8)
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 05/05/09, 02:55

Capt_Maloche schreef:Ik merkte dat de schroeven en de steun van aluminium waren, maar niet het lager

en van welk materiaal is het plaatje waarop de magneten worden “gelijmd”?


De schroeven zijn niet-magnetisch. De plaat is van aluminium, evenals alle steunen en het steunblok voor de lagers.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 129 gasten