Johnson magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 02/05/09, 13:57

Een advies.
Als je geen geld te verspillen hebt, zoek dat dan eerst uit.
: Cheesy:
Je moet veel magneetverkopers raadplegen voordat je de juiste vindt.

Gezien de vragen die je jezelf stelt, heb je vast niet alle video's van de man gezien.
Dat zijn ook niet de plannen van Howard Johnson…

Bij Mylow is nuttige informatie schaars en verspreid.
Er zijn veel meer ervaren mensen die hetzelfde als jij hebben gedaan, zonder succes.
De mensen van overunity.com boden hem hulp en een protocol aan, maar hij weigerde, vandaar de controverse...

De magneten lijken van keramiek te zijn, maar er is geen duidelijke informatie. Tenzij je het Engels in zijn monologen verstaat...
Het hoefijzer is niet bepaald krachtig en aan de uiteinden N of Z gericht. Dus de HP-magneet is niet goed, en die van deze verkoper een mysterie? omdat de polariteit niet wordt aangegeven, en wat bij motoren betreft moeten de polariteiten op de krommingen (diametraal) dus niet goed zijn.
Bovendien is het duur.
De staven moeten allemaal gericht zijn met dezelfde paal bovenaan (H. Johnson)…
Wat betreft de afmetingen die ik hierboven gaf, het is een gok als je de video bekijkt.
Mylow maakt duidelijk dat zijn magneten niet gevonden kunnen worden... Dus waarschijnlijk oude handelsvoorraden.

Met al deze aanwijzingen is het dringend noodzakelijk om eerst na te denken... :D

Voor het hoefijzer kun je al experimenteren met 2 ijzeren staven die aan één uiteinde zijn verbonden door een magneet.
0 x
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 02/05/09, 15:03

Nee, maar ik heb in ieder geval geen enkel plan met metingen in mijn bezit! Als dat er is, zal ik dat doen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 02/05/09, 15:33

Nou, je zult de Kit niet in de winkels vinden...

Het is onderzoek (een hobby), waar je toch een beetje moeite voor moet doen.
: Mrgreen:

Oh ja ! Misschien zal Ninique (de roofvogel van internetgogo's) nepplannen verkopen of betaalde stages lopen?…
: Roll:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 02/05/09, 15:36

100% met gegyx voor zijn laatste opmerkingen...
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/05/09, 00:11

En door de video te bekijken, kunnen we zien dat de verticale metalen steun (as) noodzakelijkerwijs aan de ladekast is vastgelijmd of bevestigd, anders valt het geheel op de kant waar de 2 "statische" magneten zich bevinden

Bovendien kan ik u verzekeren dat het niet haalbaar is om een ​​"magnetische motor" rechtstreeks van magneet naar magneet te laten werken.

begrijp gewoon wat een magnetisch circuit is: uitgebreid beschreven in het onderwerp "magnetische motoren" https://www.econologie.com/forums/moteurs-ma ... t1646.html

Ik wed dat er een motor onder het bovenpaneel van het dressoir zit (of een motorstator die verantwoordelijk is voor het creëren van een draaiveld)

Als de man iets anders zegt, als hij mij zijn montage laat zien, ga ik er meteen heen en breng ik verslag uit aan jou :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 03/05/09, 00:19

Hé, Maloche, ik denk dat je daar een idee naar voren brengt...

Het is kinderspel om onder de houten tafel een draaiveld te hebben... dat alleen van bovenaf wordt gefilmd : Mrgreen:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 03/05/09, 01:33

Als de man iets anders zegt, als hij mij zijn montage laat zien, ga ik er meteen heen en breng ik verslag uit aan jou
En dan pleeg je zelfmoord? : Cheesy:

******************
In het magneetmuseum:
Video (15 april 09) met al zijn magneten, video met annotaties van Peskiwi die de saga vertelt
http://www.youtube.com/watch?v=a-U96w5Yu-I

Volg de verschillende links onderaan de pagina, er is genoeg te doen…
http://www.pureenergysystems.com/store/ ... tor_plans/

Ik begrijp zijn teleurstelling toen hij zag dat Sterling zijn plannen voor $ 25 verkoopt...

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Deze Mylow is sterk! : Cheesy:
Op 27 april zou hij (met pet op?) zijn model hebben laten zien aan Joe Biden, de huidige vice-president.
(Als het geen promotie is, voor groene energie! / Sterker dan Elec..)
Beeld
Hoe (moet hij tegen zichzelf zeggen) ga ik deze klootzak elimineren die de VS sneller dan verwacht in een economisch slop zal storten?
: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 03/05/09, 17:24

Nieuw Mylow-kanaal op YouTube
(Met dank aan Quartz voor je snelheid bij het ontdekken van de nieuwe Mylow verborgen op YouTube)
http://www.youtube.com/user/magneticmotor1

Ik lach. Mylow heeft veel plezier met alle reacties en hoe zijn verhaal buiten proporties werd opgeblazen.

Nou, de fraude zit niet in de la waar de bloeddrukmeter wordt bewaard, het is niet de stoomgenerator, het is niet de kat die snurkt, de plafondventilator draait niet. Het enige dat overblijft is de micromotor in de rotor...
Ik denk dat deze man vanaf het begin oprecht is. Dit lijkt "een geval" (maar velen hebben hun fouten). Er was een zaak voor nodig om een ​​tijdje in Johnson geïnteresseerd te zijn, om het geduld te hebben om zijn magneten aan te passen, om de geschikte te vinden, en om het te laten werken. Hij wordt gezegend door de goden. Een knipoog van ET?

Op de nieuwste video's laat hij steeds meer zijn gezicht zien, daarna de foto met Joe Biden, en daar laat hij zichzelf van voren zien, boos worden en zeggen dat het nep is (best grappig op het einde)
Hij zegt dat hij nooit om geld heeft gevraagd, of enige overeenheid heeft beweerd.
:pijl: Het is een manier om zichzelf te bedekken, voor het geval hij onder druk stond.
---
De mobiel lijkt langzamer te werken dan in de laatste video's?
-De steel lijkt niet precies de diameter te hebben.
-De magnetisatie van de stators verslijt.
-De batterij van de micromotor is versleten ( :| ).

Wat mij stoort is dat hij zijn machine alleen lijkt te bedienen tijdens de gefilmde sequenties: hij vindt het bijzonder dat deze al 8 minuten draait...
Heeft hij hem al een week niet dag en nacht laten draaien? Hij zou het zeker weten.

Wordt vervolgd ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/05/09, 18:20

Wat mij stoort is dat hij zijn machine alleen lijkt te bedienen tijdens de gefilmde sequenties: hij vindt het bijzonder dat deze al 8 minuten draait...


Deze man lijkt ongeduldig, en in feite is de machine die langer dan een paar seconden draait al goed.
De glazen tafel is al een reactie op veel beschuldigingen, dat gezegd hebbende, het lijkt mij dat er in feite 2 gespreide stators zijn en dat de interacties hoogstwaarschijnlijk erg zwak zijn, anders zou de tafel al lang geleden kapot zijn gegaan, omdat de massa van de steun is erg laag om deze grote plaat te behouden
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 03/05/09, 18:46

Wat mij stoort is dat hij zijn machine alleen lijkt te bedienen tijdens de gefilmde sequenties: hij vindt het bijzonder dat deze al 8 minuten draait...
Heeft hij hem al een week niet dag en nacht laten draaien? Hij zou het zeker weten.


Je moest goed kijken en luisteren naar de andere video's. Hij zegt dat hij hem een ​​keer ruim 26 uur heeft laten draaien voordat hij stopte.
Hij zei ook dat magneten na verloop van tijd demagnetiseren. Dit is begrijpelijk gezien het type magneten (meestal keramiek).

Deze nieuwste video is nog steeds erg overtuigend.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten