Regenwater of bronwater

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/04/09, 09:30

lejustemilieu schreef:
(thermotolerante coli en fecale streptokokken)

Geen goed resultaat...
Zou er toevallig geen septic tank in de buurt zijn?
Niet beter ...:?

Het betekent : AFBLIJVEN met water voor alle toepassingen waarbij het per ongeluk kan worden ingeslikt...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/04/09, 09:32

sbob schreef:Ik denk het niet, want ik woon in een wijk met riolering.
ik weet alleen dat het oude rioleringsnetwerk vlak naast de put liep en dat het in slechte staat verkeerde.
een uv-zuiveringssysteem het probleem niet oplost?
Ja, het is mogelijk, maar ik denk dat de kosten voor een individu onbetaalbaar zijn...
Graven.
Heb je hier al naar gevraagd?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113




par Oli 80 » 26/04/09, 14:56

lejustemilieu schreef::D Hallo,
Vroeger was een put goud, nu...
Zoals Christophe zegt, moet je de kwaliteit van het water controleren; hoe dan ook, dit water is nog steeds goed voor veel dingen; namelijk toiletten, tuinbewatering, eventuele koeling van het huis in de zomer, autowasstraat.
Soms was er in de put een geheime doorgang die naar een ondergrondse gang leidde... waar een schat verborgen was... :schok: (het is geen grap)
Sluit nooit een put af. Er zijn mensen die veel geld betalen om er een te boren. :?
Als u in België een waterput aangeeft, krijgt u een watermeter... en betaalt u :D


hallo, over geheime doorgang in een put, alleen als de put in het huis is, meer precies in de kelder natuurlijk, want anders zou iedereen kunnen proberen binnen te komen, hier is een video van ' een pc-game "darness inside: in de achtervolging of loath noolder" waar zo'n put is http://www.youtube.com/watch?v=8CXR78oy ... re=related

Hoe dan ook, ik weet dat het niets met het onderwerp te maken heeft, maar het is gewoon een toespeling op de geheime doorgangen van de putten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten