Volkswagen-combi met pantonemotor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
het gewricht
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 07/03/07, 21:29
Plaats: het land van de Loire
x 2




par het gewricht » 10/04/08, 23:32

Ja, ik zal adviseren, hetzij in de geluiddemper, hetzij in de elleboog


Wat het geluid betreft, daar heb ik nog niet over nagedacht, maar ik ben nu al enthousiast om het te proberen!!! Ik vond het erg leuk om het aan te passen aan de behoeften van de reactor en ik besefte al snel dat er niet veel meer over zou zijn om de uitstroom van de gassen te vertragen!! : Cheesy:
Bovendien hoeven de 4 platte luchtgekoelde exemplaren alleen maar te zingen

Ik heb er al een sportuitlaat op gezet die veel lawaai maakte en voorlopig geen gedoe met de politie, zolang het duurt! : Lol:
0 x
Akasha
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 09/04/09, 09:18
x 1




par Akasha » 10/04/09, 16:21

Is dat het geval of ben je van plan om hem op je wetsuit te monteren? Ik ben erg geïnteresseerd in je experimenten, omdat het mijn uiteindelijke doel is om het ook op mijn Popo te zetten. Kijk waar ik ben
https://www.econologie.com/forums/experiment ... t7426.html

Weet je wat meer is, ik denk dat we een aantal potten gemeen hebben, ik zag een van je video's op YouTube, geen slechte helmstok! Kennelijk ken jij de Faguiers niet?!! Ik was goed bevriend met de oude Fred...

Anders lijkt het voor de locatie van de reactor ingewikkeld om hem in de geluiddemper te plaatsen, maar je lijkt niet veel keus te hebben... Je dacht erover om een ​​bypass te maken bij de elleboog, om een ​​T te verkrijgen en de gassen hier terug te winnen plaats? Het aanpassen van deze elleboog, zelfs het weghalen van de geluiddemper lijkt mij een goed compromis, wat denk jij?
Tot snel
Samuel
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten