hydrolyse

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 22/06/04, 08:57

:P
Hallo,
Ik heb een pyrex-buis met een diameter van 120mm besteld om een ​​cel te maken, ik ben van plan gebruik te maken van mijn jaarlijkse vakantie om veel te experimenteren :D
De prijs die ik kreeg is niet slecht 40 € voor 120mm diam en 200 mm lang !!!
Als iemand geïnteresseerd is in de regio Brussel om deel te nemen aan verschillende ervaringen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen :)
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 28/06/04, 07:47

:( ;): knipperen:
Er is niemand ????
Nee lol dat! ;)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 28/06/04, 09:42

Ik heb dit al getest ... en ik heb eindelijk veel tijd verloren
dus ik concentreerde me op het injecteren van water in de motor
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 29/06/04, 10:02

econology schreef:Ik heb dit al getest ... en ik heb eindelijk veel tijd verloren
dus ik concentreerde me op het injecteren van water in de motor

:P
Hallo, kunt u aangeven welk type experiment (en) u hebt uitgevoerd? het zou me redden van opnieuw moeten doen wat al is gedaan :P
PS Ik ben aan het einde van deze week op vakantie, dus voor een maand meer toegang tot het internet! B)
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/06/04, 16:26

Ik had de "super gepulseerde elektrolyse" geprobeerd die op Quanthomme staat (nu meer dan 2 jaar geleden gepubliceerd)
dat was genoeg om mij te walgen!
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 01/07/04, 12:16

:D
Hallo,
Heb je geen overtuigende resultaten behaald?
(Ik ben van plan een cel te bouwen met behulp van verschillende technologieën!)
A +: rolleyes:
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/07/04, 14:51

niets niet 0!

niet meer gepulseerd borrelen dan continu ... maar goed gezien de kans dat ik "de juiste frequentie" moest tegenkomen (als die bestaat ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
khartoum
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 29/12/04, 23:43




par khartoum » 02/12/05, 23:01

Ik heb net gekeken naar Quanthomme en ze hebben een super interessante link.
Op de hydroplasma-site slaagden ze erin om de vernietiging van de elektroden te overwinnen met behulp van een elektrolyt op basis van houtas
Dus bereidde ik een haardasoplossing waarvan het recept heel eenvoudig is. Je vult een derde van een emmer met gezeefde as, die je bijna tot aan de rand van heel heet water vult, zo niet kookt. Je roert een paar minuten en laat het minstens twee tot drie weken rusten. Vervolgens filtert u de bovenstaande vloeistof van de as. U krijgt een zeer complexe basiselektrolyt

Ik weet niet of iemand ze ooit in de forum, maar het lijkt super interessant.
Tuurlijk, het is geen zekerheid, maar het ziet er in elk geval "winstgevend" uit;)

Ten slotte moet u de site bezoeken om beter te begrijpen: http://omael.net/hydroplasmol/index.htm
Klik op het project
0 x
Een CX is Bo ... Maar het is roestig !!! :(

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten