De motor van de cycloon macht Technologies

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27

De motor van de cycloon macht Technologies




par jam » 04/04/09, 00:20

Weet je dat?
Eigenlijk is het een externe verbrandingsmotor met een gesloten circuit van zeer hoge druk en hoge temperatuur met gedeïoniseerd water en ik denk dat het gedeioniseerd is.
Voor wat ik lees, lijkt het mij dat het serieus en veelbelovend is. Ze hebben onlangs een tailings-test gedaan en de resultaten zijn vrij uitzonderlijk met het oog op de reducties van de verschillende gassen die schadelijk zijn voor het milieu.
Hier is de site (Engels) (Florida)

http://www.cyclonepower.com/cyclone_engine.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16093
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233




par Remundo » 04/04/09, 09:45

Hallo Jam,

Nee, ik wist het niet Leuk deze link.

Het lijkt mij geen revolutie. Het is een radiale zuigermotor (zelfde kinematica als de "Radial CKE"), met een externe generatie van hete gassen.

Dat gezegd hebbende, het werkt met elk type brandstof: dit is het voordeel van alle externe verbrandingen. : Idee:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten