Pantone-motor in de regio Parijs

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Pantone-motor in de regio Parijs




par Christophe » 08/11/04, 21:01

Hier kunnen mensen die in de regio Parijs wonen zich organiseren!


Geef aan in het bericht 1er:
- uw precieze locatie
- de middelen (menselijk financieel materiaal) die u naar het gebouw wilt brengen
- op welk niveau wenst u in te grijpen in de "unie"?
- Vergeet niet te denken aan uw vrienden die mogelijk geen toegang tot internet hebben en namens hen spreken.
Dernière édition par Christophe de 16 / 05 / 13, 09: 40, 2 keer bewerkt.
0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 10/11/04, 23:34

Marc 22 jaar oud uit de buitenwijken van Parijs (vlakbij de luchthaven Orly)
Ik presenteerde voor een eindejaarsproject (dit jaar) aan Jussieu een achteraf gemonteerde maaier die feilloos werkt (nou ja, ik heb nog steeds problemen met de afdichting, maar hij werkt)
Op dit moment zit ik ook op een 205 waar ik met vrienden werk als ik de tijd (en het geld) heb om incidenteel naar beneden te gaan.
Ter plaatse heb ik een kamer die kan worden omgebouwd tot een werkplaats (het is al een eind op weg). Momenteel heb ik weinig apparatuur, maar dat zou in de komende maanden moeten worden uitgebreid. Ik kan ook zo ongeveer alles draadsnijden / knippen / solderen zolang zoals het van tevoren is gepland.

De grootste pb is op het niveau van beschikbaarheid, aangezien ik de hele week les heb en in het weekend werk.

Als er gemotiveerde mensen zijn, vinden we wel niches :)
0 x
Tof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 10/11/04, 23:21
Plaats: Paris South RP




par Tof » 12/11/04, 01:23

welkom

Christophe, 35 jaar, 94 uit Creteil, elektronica-ingenieur (workshopmanager voor een groot hifi-videomerk), ik ontdekte het PANTONE-proces afgelopen weekend (!).
Vrij op zondag en maandag (zondag en woensdag in zeer korte tijd), ik ben bereid mezelf te investeren in alle vormen (middelen, tijd (binnen redelijke grenzen, familieverplichtingen), en financieel).

Ik denk dat het in eerste instantie wel nodig zou zijn, na hierover contacten te hebben gehad forum maak met minimaal een dozijn mensen een fysieke ontmoeting met de mensen in de regio. (Ik ben al niet ver verwijderd van Marc hierboven!).

A+

Tof
0 x
mars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/11/04, 12:03




par mars » 12/11/04, 10:28

In de buurt van Versailles, een paar testen op de Pantone + of - overtuigend, weinig financiële middelen, maar een kamer met apparatuur (draaibank, lasstations etc.) tijd beschikbaar voor een serieuze helpende hand.
0 x
WERELDBAK
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/11/04, 05:13




par WERELDBAK » 19/11/04, 21:19

LAGNY/MARNE 77400
30ANS
MOGELIJKHEID OM ALLE ONDERDELEN OP MAAT TE MAKEN ALLE MATERIALEN IN HOGE PRECISIES
0 x
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 23/11/04, 10:28

25 jaar
Villiers sur Marne in de Val de Marne

Computerwetenschapper van opleiding.

Goed gemotiveerd, gevarieerde kennis, snelle leerling.

Begin 1 start ik met mijn 2005e maaierproeven

Ik heb een paar vrienden die geïnteresseerd zijn in het project en ik rust mezelf geleidelijk uit met verschillende materialen en gereedschappen.
Ik ben bereid om mensen te ontmoeten, de zaak van Pantone moet ons verenigen.

Ecoloog in hart en nieren, ik geloof in mensen, ook al zijn ze helaas tot het ergste in staat.
0 x
spin_out_lf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/11/04, 15:21




par spin_out_lf » 24/11/04, 15:37

Hallo,

Op dit moment heb ik niet al te veel tijd (een roze baby + baan), maar ik heb een VW Passat Turbo Diesel uit 1991. De motor loopt prima, maar heeft te veel kleine elektrische problemen om elke dag bruikbaar te zijn.
In plaats van hem te slopen, bied ik je deze auto aan om de motor te herstellen en er een "PMC-laboratorium" van te maken.
De auto rijdt op eigen kracht, maar moet worden gestart (de accu is leeg).

Anders om mezelf wat meer voor te stellen, ik ben 34 jaar en woon in Viroflay (78). Ik ben een computerwetenschapper, maar ik herinner me soms dat ik een F1-baccalaureaat (mechanische fabricage) heb ;-).

Als u interesse heeft in de auto, laat het me dan voor het einde van het jaar weten, anders wordt hij gesloopt.

Met vriendelijke groet,
Loïc
0 x
LibresEnsemble
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 23/11/04, 13:45




par LibresEnsemble » 24/11/04, 18:08

Je bent ook teruggegaan naar de info ... "bac F1A voor mij"

:-)

Ik denk dat uw advertentie snel mensen zal interesseren


Ik maak van deze gelegenheid gebruik om mensen te informeren over de reden en de dringende noodzaak om dit type systeem te ontwikkelen...
en dus om ACTIEF te communiceren

we moeten het web overspoelen en iedereen wakker maken...

in het volgende bericht zie je waarom

het gaat over "piekolie"

https://www.econologie.com/forums/unissons-n ... vt240.html


Iedereen bedankt voor het doen wat ze kunnen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/11/04, 00:04

Hallo,
Ik ben in de buurt van Fontainebleau in de 77. Ik heb een garage met wat gereedschap maar geen lasapparaat (nog niet). Ik sleutel een beetje aan mechanica. Ik heb weinig vrije tijd (ik heb 3 jonge kinderen) maar ik kan me verplaatsen in de regio Parijs of mensen verwelkomen in het weekend om ervaringen uit te wisselen of te helpen.
Financieel denk ik dat ik ongeveer 50€ kan bijdragen, maar ik zou eerst graag wat meer willen weten over de structuur en de doelstellingen van deze vereniging voor de Parijse regio.

Ik heb nog geen pantone montage gemaakt.

A+

Fabrice Khedadi
Route de Machault 4
77870 Vulaines-sur-Seine.
Mijn mobiel: 06 11 24 96 77
0 x
peper
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/06/05, 01:26




par peper » 18/09/05, 17:53

Hallo,

Ik woon aan de deur van Sainte Clos en ik zou graag deel willen uitmaken van een experimenteel team.Ik heb verstand van automechanica.
Dank u bij voorbaat
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten