Brandstofbesparing: turbulentie generator

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/11/05, 00:41

Reageer op dan 34
Normaal gesproken is het achter de vlinder dat de turbine geplaatst moet worden,
De bladen moeten elkaar overlappen. Sommige motoren hebben een massale luchtstroom, principe van elektrische weerstand, de luchtinlaat gaat door een kleine honingraat (GM) om een ​​laminaire stroming te creëren, in geen geval mag de turbulator vóór de honingraat worden geïnstalleerd, dit vervormt de gehele debietmeting.
In mijn geval is het een turbine zoals FRANCIS al. De acceleratie laat een kleine turbine fluiten.
Ik begrijp je gat in het midden als een venturi, de rotatiebeweging creëert een soort vacuüm in het midden, waarbij een TBO-injectie bijna als een vloeibare paraplu arriveert in dit vacuümgat
het verdampt beter en wordt goed geroerd voordat het in de cilinder terechtkomt.
Ik dacht erover om de pantonbuis in het midden van de turbine te plaatsen om de zuigkracht te vergroten....
Controleer ook bij jouw motor de opstelling van de kleppen, er is een draairichting die gunstig is voor de stroming van het verbrande gas, wij hebben uiteraard geen laboratorium om de gasstromen te zien, maar na 10000km als je de leidingen demonteert komt er evenveel uitlaatgassen
je gaat zowel de binnenkant van de pijpen onderzoeken als de cilinderkop, het is alsof we fijn Zandstralen hebben gebruikt, de sporen van polijstmiddel geven een goed beeld van hoe het in de pijpen circuleert

Andre
0 x
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07




par DAN34 » 25/11/05, 20:37

Voor een turbodiesel 2,5L kan het werken?
Of is het meer sluitend op benzinemotoren?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/11/05, 20:56

Hoewel het mogelijk is dat er een effect is op dieselmotoren, denk ik dat het systeem veel effectiever is op benzinemotoren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
de_souza_patrick
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 11/04/05, 15:17




par de_souza_patrick » 28/11/05, 09:58

antwoord voor DAN34
op de foto zit de plastic slang van mijn BMW met de propeller erin gemonteerd
Wat de propeller betreft, ik heb deze gekregen van een computervoeding (PC). Afhankelijk van de voeding zijn de bladen min of meer groot.
binnenin heb ik een rondje conische rilsan geplaatst waarin ik een gat heb gemaakt en vervolgens een ingang met een conische aardbei.
De kegel dwingt een deel van de gassen naar de bladen te gaan zonder te worden afgeremd en de conische inlaat versnelt de gassen die naar het midden gaan
0 x
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07




par DAN34 » 28/11/05, 18:05

Bonsoir,
je bent niet bang voor de kracht van de messen tenzij ze van metaal zijn gemaakt?
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 28/11/05, 21:48

Moet nog worden bevestigd, maar het lijkt mij dat de turboflex die in BMW's wordt geïnstalleerd, plastic en vervormbaar is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
de_souza_patrick
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 11/04/05, 15:17




par de_souza_patrick » 29/11/05, 13:07

hallo Daan
Ze zijn van kunststof.
Je kunt het altijd proberen als je bang bent.
Neem een ​​propeller en breek een blad met je vingers, je zult zien hoeveel weerstand het biedt. Nee, mijn enige zorg zou "de kou" zijn
Als het -8°C is en ik rijd met 130 km/u, zal de wind een equivalentie op de bladen hebben alsof het minstens -20° is. Ik denk: "Ik ga de berekeningen niet doen" Is er een mogelijkheid van desintegratie? kun je het voor mij beantwoorden?
merci
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 12/01/06, 23:21

Ik heb een aantal nadelen voor je!
Ik dacht dat ik betere resultaten zou behalen, de kou speelde me weer parten (toen ik mijn olietank ontluchtte vormde deze een syfon en ik kon hem niet vullen)
over 1800km 12,5 lt tegen 13,8 a 10%
Met een andere propeller kwam ik tot 11.5, met een gebrek aan snelheid
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 24/01/06, 16:20

waar vind je al deze propellers? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 24/01/06, 22:13

Goed...! Ik maak ze, stuur mij je e-mailadres in een privébericht en ik stuur je foto's
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten