Wie wil deelnemen aan een milieustudie?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Katmy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/02/09, 14:36

Wie wil deelnemen aan een milieustudie?




par Katmy » 25/02/09, 14:41

Hallo,
Ik sta mezelf toe om uw hulp te vragen. Ik ben een masterstudent in de psychologie en doe een proefschrift over ecologisch gedrag en individuele verschillen. Het doel is om te begrijpen waar de verschillen blijven tussen mensen die handelen voor het milieu en degenen die niets doen. Hiervoor geef ik een reeks vragenlijsten (volledig anoniem) door aan mensen die erg bezorgd zijn over het milieu en mensen uit alle lagen van de bevolking.
indien u interesse heeft, of indien u meer informatie wenst, aarzel dan niet !!!
Dank u voor uw aandacht en medewerking.
cordialement.
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 25/02/09, 16:42

als we een steen naar het gebouw kunnen brengen. Ik neem het.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
ninocarlos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/02/09, 16:47




par ninocarlos » 25/02/09, 16:50

Ik doe ook de studie :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Chaboum
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 176
Inschrijving: 16/11/08, 01:40
x 2




par Chaboum » 19/03/09, 23:21

waarom niet ... als ik kan antwoorden en als het geen uren duurt.

merci
0 x
Katmy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/02/09, 14:36

onderzoek naar ecologisch gedrag




par Katmy » 01/04/09, 13:52

hallo allemaal!

degenen die willen deelnemen aan het onderzoek, aarzel niet om mij uw e-mailadres te geven of mij naar het mijne te vragen.
vriendelijke groeten en nogmaals bedankt aan allen die al hebben deelgenomen.
0 x
grimas
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 06/04/09, 16:14

Re: onderzoek naar ecologisch gedrag




par grimas » 06/04/09, 16:20

Hallo,
Ik ben geïnteresseerd om deel te nemen aan het onderzoek en vooral om je conclusies te lezen !!
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 06/04/09, 16:59

2 dagen geleden plaatste ik nog een info die ook betrekking heeft op een ecologisch onderzoek
Voor geïnteresseerden
https://www.econologie.com/forums/post122305.html
Stichting Nicolas Hulot doet het
http://www.sondage-collaboratif.org/index.aspx?o=1

Voor de auteur van deze discussie kan er informatie zijn die hij nodig heeft
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Wie wil er deelnemen aan een milieustudie?




par Leo Maximus » 06/04/09, 17:02

katmy schrijft:Hallo,
Ik sta mezelf toe om uw hulp te vragen. Ik ben een masterstudent in de psychologie en doe een proefschrift over ecologisch gedrag en individuele verschillen. Het doel is om te begrijpen waar de verschillen blijven tussen mensen die handelen voor het milieu en degenen die niets doen. Hiervoor geef ik een reeks vragenlijsten (volledig anoniem) door aan mensen die erg bezorgd zijn over het milieu en mensen uit alle lagen van de bevolking.
indien u interesse heeft, of indien u meer informatie wenst, aarzel dan niet !!!
Dank u voor uw aandacht en medewerking.
cordialement.

Er zijn mensen die optreden voor het milieu en mensen die niets doen, ja, maar ik ken een derde categorie mensen die, zeer zeldzaam, tegen elke vorm van milieubescherming zijn en voor wie vervuiling is een uitvinding van milieuactivisten.

Ik ken een zeldzaam exemplaar heel goed en hier zijn enkele van zijn uitspraken (geen grap):

- De ramp in Tsjernobyl is een uitvinding van milieuactivisten, er is nooit het minste slachtoffer of de minste consequentie geweest. De wolk ging de grens niet over simpelweg omdat er geen wolk was.

- Kernproeven in de atmosfeer hebben nooit enige vervuiling veroorzaakt, degenen die beweren slachtoffers te zijn, zijn oplichters.

- Kernafval is onschadelijk, het heeft geen enkele invloed op de gezondheid.

- Er is niet meer vervuilend dan een windturbine.

- GGO's hebben de toekomst, ze moeten verplicht worden gesteld om de planeet te redden van milieuactivisten.

- De opwarming van de aarde is een hoax, het bewijs: de afgelopen winter was lang en koud.

- Olie, uraniummunitie, jachtlood, dit alles komt van de aarde en keert na gebruik terug naar de aarde, dus vervuiling bestaat niet.

- Hoogspanningslijnen, elektromagnetische golven hebben geen invloed op de gezondheid, anders zou het bekend zijn.

Enz, enz ... : Lol:

Ik kan hem een ​​vragenlijst sturen, als het standpunt van een anti-milieuactivist kan helpen. : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 75-gasten