Wie wil deelnemen aan een milieustudie?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Katmy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/02/09, 14:36

Wie wil deelnemen aan een milieustudie?




par Katmy » 25/02/09, 14:41

Hallo,
Ik sta mezelf toe om uw hulp te vragen. Ik ben een masterstudent in de psychologie en doe een proefschrift over ecologisch gedrag en individuele verschillen. Het doel is om te begrijpen waar de verschillen blijven tussen mensen die handelen voor het milieu en degenen die niets doen. Hiervoor geef ik een reeks vragenlijsten (volledig anoniem) door aan mensen die erg bezorgd zijn over het milieu en mensen uit alle lagen van de bevolking.
indien u interesse heeft, of indien u meer informatie wenst, aarzel dan niet !!!
Dank u voor uw aandacht en medewerking.
cordialement.
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 25/02/09, 16:42

als we een steen naar het gebouw kunnen brengen. Ik neem het.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
ninocarlos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/02/09, 16:47




par ninocarlos » 25/02/09, 16:50

Ik doe ook de studie :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Chaboum
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 176
Inschrijving: 16/11/08, 01:40
x 2




par Chaboum » 19/03/09, 23:21

waarom niet ... als ik kan antwoorden en als het geen uren duurt.

merci
0 x
Katmy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 25/02/09, 14:36

onderzoek naar ecologisch gedrag




par Katmy » 01/04/09, 13:52

hallo allemaal!

degenen die willen deelnemen aan het onderzoek, aarzel niet om mij uw e-mailadres te geven of mij naar het mijne te vragen.