S. Meyer leeft weer

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

S. Meyer leeft weer




par bob_isat » 22/11/05, 14:11

Hallo, een korte opmerking om te zeggen dat de video op Stanley Meier niet beschikbaar is in de downloads. Wat betreft de vertaling van het patent, het zou cool zijn om de cijfers te plaatsen waarnaar de tekst verwijst
:)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/11/05, 14:16

Over welke video of link/pagina heb je het?

https://www.econologie.com/l-energie-du- ... t-136.html
walking ...

ps: uitstekend je avatar, is hij van jou? Jammer dat het geel op geel niet erg leesbaar is...
Dernière édition par Christophe de 06 / 10 / 10, 12: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 23/11/05, 18:02

bedankt voor de meyer-link.

wat betreft de avatar, ik vond de afbeelding op oliomobile.com waar ik geïnteresseerd ben in de productie van bio-biodiesel om te rijden zonder mods (en zonder vervuiling)

dat is het. Ik heb de kleur van het lettertype van mijn avatar veranderd. Het is waar dat het nu allemaal goed is :D
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten