Kamer motor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)

Kamer motor




par binbins4 » 19/11/05, 20:44

Waarom zouden we het onderzoek en de discussies over de kwestie niet aanvallen? forum, alle plannen en de beschrijvingen van zijn uitvinding staan ​​op esp@cenet

http://v3.espacenet.com/textdes?DB=EPOD ... =FR2293604

http://v3.espacenet.com/origdoc?DB=EPOD ... =FR2293604
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/11/05, 21:35

Voor mij zijn chambrin en pantone gewoon dezelfde uitvinding, waarbij die van chambrin iets complexer is om te implementeren...

Hier zijn de pagina's op de site over chambrin:

https://www.econologie.com/injection-d-e ... s-252.html

https://www.econologie.com/par-jean-pier ... -1501.html
Dernière édition par Christophe de 06 / 02 / 15, 14: 46, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/11/05, 15:48

Dag
Ik denk dat het interessant zou zijn om rector Chambrin eens nader te onderzoeken, hij heeft nog veel te leren.
Wat mij opviel in zijn montage en die van Pantone toen ik dit gisteravond las, we komen op dezelfde cijfers in termen van de uitlaattemperatuur, in zijn geval gaat het tussen de 800 graden Celsius en komt het uit op 400 graden Celsius, ik had dezelfde waarneming gedaan, behalve hieronder , maar de uitlaattemperatuur verliest precies de helft van zijn temperatuur wanneer deze door een operationele reactor gaat.
Wat ik leuk vind aan zijn montage is dat hij erin slaagde alles door te geven aan de stroomafwaartse motor, terwijl panton, als je de stroom in de reactor probeert te vergroten, te veel afkoelt.
Iets anders, aangezien ik water-alcoholmengsels gebruik, merk ik ook dat we meer kunnen passeren zonder de stoomuitlaat te veel te koelen.
Iets anders dat mij intrigeert is de kleine luchtinlaat die hij maakte bij de uitgang van de reactor. Met welk doel? zuurstof leveren,
In het geval van panton gaat het niet om een ​​kleine bijdrage na de reactor, maar om een ​​zeer grote bijdrage bij diesel.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 22/11/05, 08:19

goedemorgen André
Ik ben het met je eens zodra ik de patentkamer zag, dacht ik (hier komt het idee van de pantone vandaan)
Iets anders dat mij intrigeert is de kleine luchtinlaat die hij maakte bij de uitgang van de reactor. Met welk doel? zuurstof leveren,
In het geval van panton gaat het niet om een ​​kleine bijdrage na de reactor, maar om een ​​zeer grote bijdrage bij diesel.

behalve dat wij niet alles via de pantone doen terwijl hij dat doet
daarnaast het kleine zwarte doosje dat we niet hebben en dat heeft hij meegenomen
zodra ik even tijd heb, zal ik proberen een montage te maken die op de zijne lijkt (ik heb de koperen platen voor de uiteinden al teruggevonden)

rezut
0 x
Avatar de l'utilisateur
DavidHervé
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 15/09/05, 17:31
Plaats: PAU




par DavidHervé » 22/11/05, 09:39

Hallo Andrew,
Iets anders, aangezien ik water-alcoholmengsels gebruik, merk ik ook dat we meer kunnen passeren zonder de stoomuitlaat te veel te koelen.
Deze zin deed mij denken aan het product dat gebruikt wordt in waterairconditioningcircuits (Glycol + water) waardoor warmte beter getransporteerd kan worden.
Ik geloof dat een van de varianten van dit product antivries is.
Zou dit interessant kunnen zijn voor de vergadering?

Wees echter voorzichtig met het hanteren en ik weet niet wat eruit komt tijdens het verdampen?

http://www.inrs.fr/inrs-pub/inrs01.nsf/ ... /visu.html
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/11/05, 23:31

hello,
de alcohol die aan het water wordt toegevoegd, werkt als antivries, maar is ook een brandstof, met een reactor in de experimentele motortests
Het is mij gelukt om de motor warm te krijgen met een 40% water-alcoholmengsel, op voorwaarde dat ik 99% alcohol had.
maar het is een beetje beperkt met 30%. Het werkt op alle diëten met weinig verlies. Ik denk niet dat alcohol schadelijker is voor de gezondheid dan benzine vermengd met benzol, zoals het ons op de markt wordt verkocht.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 14/12/05, 17:41

Is het iemand gelukt om elektrolyse te produceren?
In pico ampère 10vermogen -12?
Dit is het probleem van elektrolyse, te veel elektriciteitsverbruik, vandaar de lage opbrengst.NIET???
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten