Poll: oplossing voor het optimaliseren van het gebruik van water

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
tomfantasy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/02/09, 00:39

Poll: oplossing voor het optimaliseren van het gebruik van water




par tomfantasy » 08/02/09, 00:42

Hallo allemaal, ik stel voor dat u reageert op een kleine enquête over oplossingen voor optimalisatie van waterbeheer; Zelf ben ik student economie en voer ik een marktonderzoek uit naar de recuperatie van regenwater voor collectieve gebouwen. Het duurt tussen de 5 en 7 minuten

hier is de link naar de enquête voor professionals: http://www.sondageonline.com/live.php?c ... 9495382768
hier is de link naar de enquête voor individuen: http://www.sondageonline.com/live.php?c ... 9572893458


Bedankt voor je bijdrage, tot ziens op de forum
Dernière édition par tomfantasy de 08 / 02 / 09, 14: 31, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 08/02/09, 00:50

Pfff ... je zal alsjeblieft kalmeren viervoudige berichten!

Ik hoef alleen deze te houden!
0 x
tomfantasy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/02/09, 00:39




par tomfantasy » 08/02/09, 09:41

[quote = "Christophe"] Pfff ... je kalmeert alsjeblieft met [b] de viervoudige berichten! [/ b]

Ik hoef deze alleen te bewaren! [/ Quote]

Je hebt gelijk, het is waar dat ik de berichten een beetje heb misbruikt omdat er verschillende thema's waren die waarschijnlijk overeenkwamen ... Forum is erg uitgebreid!

Dank u voor uw begrip
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten