Toekomstwetenschap en de anderen ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 23/09/04, 15:15

: Huh:
Hallo,
Even anders draaien forums, constateer ik met afschuw het gebrek aan onbevangenheid van veel mensen, het lijkt erop dat er een soort "clan" is van mensen die alleen nieuwe ideeën in diskrediet proberen te brengen, (zie onder andere de thread over magnetische motoren op futura-science of de draad aanforum.lelectronique.com/' target='_blank'>http://forum.lelectronique.com/ in "blabla" waarvan ik de aanstichter ben.
Hebt u hetzelfde gevoel als ik dat er sprake is van een soort heimelijke verstandhouding die tot doel heeft mensen die met buitengewone ideeën komen in diskrediet te brengen? (Zou het net een soort TF1 worden? :P :P :P :P )
Bedankt A +
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 23/09/04, 20:24

Hallo Bibiphoque!

Ook ik ben geschokt door het gebrek aan openheid van geest van sommige mensen die denken de absolute waarheid te hebben.
Diezelfde mensen beoordelen bijvoorbeeld de PMC van ketterij onder het nobele voorwendsel dat "als het bestond, het allang bekend zou zijn geweest en op de markt zou zijn gebracht". Nou dan. Hier een fijne analyse.

Het zijn schapen of windwijzers waarmee we te maken hebben, maar waarmee we geen tijd mogen verspillen aan woordenstroom.

Ik hoop dat er op een dag niet veel meer te zeggen valt, want alles zal worden gedemonstreerd en zichzelf als normaal hebben opgelegd.


Ze trekken naar beneden, maar anderen trekken omhoog :D


wordt vervolgd..... :huh:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 24/09/04, 08:44

:P
Hallo,
Ik ben het helemaal met je eens, het enige dat me zorgen baart is de vertraging in een snelle evolutie van technieken die wordt veroorzaakt door al dit "afwachten" terwijl de nood dringend is voor onze arme planeet, en overigens voor de beschaving! (Eindelijk, ik liet me niet voor de gek houden! lol!!) : Lol:
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 25/09/04, 17:04

Vandaag circuleert tenminste de boodschap, de informatie dankzij internet en men kan hopen dat het een bepaalde geest krijgt. Deze distributie bestond nog geen 10 jaar geleden bijna niet...

Bovendien is het meer een revolutie dan een evolutie: stel je voor dat er andere energiebronnen zijn dan olie, terwijl het hele systeem (economisch, politiek, onderwijs...) waarin we leven erop is gebaseerd (aardolie), het gebruikt , misbruikt het, gorgelt ermee... het is een revolutie, ook al zijn sommige oplossingen oud (HVB...)

(Eindelijk, ik liet me niet voor de gek houden! lol!!)


Ik twijfel er geen moment aan :P
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 27/09/04, 13:35

;)
Absoluut, bovendien is olie onvervangbaar ........... voor de fabricage van bepaalde plastic materialen. :ogen rollen:
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 255-gasten