Forum aangevallen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

par Bibiphoque » 26/10/05, 10:17

Hallo, :P
Zelf heb ik te snel gestemd :( , als de nieuwe forum herstelt oude berichten, ga ik ermee akkoord om te "evolueren" naar een veiligere modus. B)

@ ++ B)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79316
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

par Christophe » 26/10/05, 10:23

We zullen proberen een migratiescript te krijgen, maar we weten niet zeker of het goed werkt...

En als het niet goed gaat, dit forum zal toegankelijk blijven in ARCHIEF (maar uiteraard zal het onmogelijk zijn om nieuwe berichten toe te voegen)...Ik denk dat veel mensen dit niet begrepen hebben...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79316
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

par Christophe » 26/10/05, 10:24

A2E schreef:nee voor een privéclub maar ja voor a forum privé voor de bijdragers van de assos (geslacht forum admin) om samen te beslissen over projecten en toekomstige projecten waarbij MSN op het spel staat.

Nee, ik ben het er niet mee eens. Of je moet beide doen... maar je hebt sowieso een openbaar spel nodig! Maar niets weerhoudt leden die geografisch dichter bij elkaar liggen natuurlijk om kleine lokale groepjes te vormen...
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

par SixK » 26/10/05, 11:23

econology schreef:
SixK schreef:In geval van verandering van Forum voor phpBB is het bijvoorbeeld vrij eenvoudig om de gegevens te migreren. Scripts die al klaar zijn, bestaan ​​misschien ergens anders.
Het zou zonde zijn om alle gegevens te verliezen die gedurende een aantal maanden zijn verzameld ...

Mogelijk kan ik een helpende hand bieden voor migratie, ik ben al gemigreerd forum eigenaar van phpBB zonder al te veel problemen ...

SixK

Aangezien Invision en phpBB "concurrenten" zijn, dacht ik niet dat dergelijke scripts bestonden...Ik zou natuurlijk ZEER geïnteresseerd zijn in dergelijke scripts en alle hulp zou welkom zijn :)

Wanneer beginnen we? :)

Voor IPB 1.x conversiescripts naar PHPBB is dit door:
http://www.phpbb.com/downloads.php#converters

Ik denk dat de migratie alleen moet worden gedaan met het script dat prima is.

Ik blijf beschikbaar in geval van problemen met de database tijdens de migratie.
Als u besluit te migreren.

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79316
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

par Christophe » 26/10/05, 11:48

Fantastisch ! Bedankt bcp (je ziet dat ik niet bcp heb gezocht !!)

Ik ga het proberen, maar ik zou het graag willen proberen om niet alles te verpesten (er zijn nooit 100% garanties met deze "dingen" :D )....dus ik ga testen op mijn oude host!

Als het goed gaat... val ik hier aan!
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

par Yahi » 26/10/05, 18:44

econology schreef:Voor de rechterklik begrijp ik uw opmerking niet aangezien:
1) Ik wist het niet
2) Ik heb er nooit over gesproken...

Ik heb niets verzonnen, ik heb een paar keer geleden met Google nagevraagd wat de winnende voorwaarden zijn! het staat in de algemene gebruiksvoorwaarden van de dienst: https://www.google.com/adsense/?hl=fr of http://www.google.fr/ads/ en ontdek meer!
Het staat daar ergens uitgelegd!
u moet het contract en de gebruiksvoorwaarden aandachtig lezen, want alleen bepaalde manieren lonen! maar geloof dat er gebreken zijn en dat het ten koste van alles wint! Ik heb nog nooit getest, dus ik kan niets bevestigen!
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

par Yahi » 26/10/05, 18:49

econology schreef:De website/forum blijft onbeperkt vrij toegankelijk! De voordelen van de leden van de vereniging zullen heel anders zijn dan de toegang tot de site!

eh.. Ik moest gewoon inloggen terwijl ik aan het werk was, en er is een registratieplicht om toegang te krijgen! het is nieuw, ik heb alles opnieuw gelezen, maar het is in tegenspraak met wat er is geschreven... in de zin dat je je moet registreren (het is al een constraint of restrictie schtite!!) ..!
:knipperen:

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79316
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

par Christophe » 26/10/05, 18:59

uh, oma moet niet in de brandnetels worden geduwd... Dus besloot ik dat om deze 2 redenen:

1) Er zijn al genoeg mensen die informatie nemen zonder deel te nemen... dus ik geloof dat ze op zijn minst "de moeite kunnen doen" om zich in te schrijven voor de forum...Het is niet erg ingewikkeld om te registreren denk ik...

2) De server raakt soms verzadigd (vanmiddag weer)!
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

par Yahi » 26/10/05, 19:09

lol ! arme oma!
ja natuurlijk! maar het was nog een verrassing! Ik zei Ha, het zit vast! en toen ik mijn ogen opendeed, zag ik dat het een groot probleem was!
voor google denk ik dat er nog andere kleine dingen te verbergen zijn, maar ik herinner me niet te veel!

oké, ik moet naar huis! klaar met de werkdag!
@ later!
Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

(enquêteresultaten over de forum-forum archief)

par voormalig Oceano » 12/11/05, 14:59

Voor een toekomst forum, naar uw mening zou het moeten:

Update deze [ 8 ] [42.11%]
Op een geheel nieuwe manier beginnen forum [ 11 ] [57.89%]
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 342-gasten