André

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 07/11/05, 11:02

Hallo Andrew,
Zoals ik weet, kent u de luchtvaart goed. Heeft u enige kennis van het bouwen van een moerasboot?
Bij voorbaat dank.

Nofy (droom)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 07/11/05, 12:45

Hallo Nofy
Omdat ik zojuist mijn computer heb geformatteerd en enkele foto's en gegevens ben kwijtgeraakt, ga ik zoeken en u enkele foto's sturen van een draagvleugelboot waaraan ik heb gewerkt voor de propeller.
Er is meer nodig dan de basis om dit type machine te ondernemen, het is bijna net zo delicaat als een vliegtuig qua gewicht en balans, degene die ik zag ondervond problemen bij het accelereren, het was nodig om een ​​peddel achterop te vragen om te voorkomen dat de voorkant met hoge snelheid door de lucht stijgen.
Waar ik woon, zijn er grote watermassa's op lage niveaus op de eilanden van Lac St Pierre, maar over het algemeen zijn het geen gewone machines, er zijn er 4 in omloop, het vergelijken van de boten is heel weinig.
Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten