Een beetje meer schroot dozen !!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 19/12/08, 11:24

Interessante discussie maar die niets meer met sloop te maken heeft ...
Tenzij sommigen ... studentenovervallen willen opzetten? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 19/12/08, 11:47

Remundo schreef:Hallo,



Geen wonder dat niemand elkaar begrijpt ... Vanaf het begin sinds de jaren tachtig (ongeveer) hebben we nooit voldaan aan de voorwaarden voor het creëren van permanente industriële banen in Frankrijk.

Het lijkt erop dat het min of meer in deze periode is dat "onze" politici de opkomst van globalisering voelden en dat hun voornaamste zorg was om hun billen te beschermen in plaats van hun medeburgers ... nu de ondits ...

sorry voor de HS
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 19/12/08, 12:52

Hallo Toff,

Als opperste moderator van econologie, zou je onze berichten kunnen knippen en een speciaal onderwerp kunnen creëren : Idee:

Naar mijn mening zal het vergelen voor de economie 8) . Wanneer we het hebben over onderwijs en jongeren, heeft iedereen de dringende behoefte om zich uit te drukken : Lol:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 19/12/08, 13:09

C moa schreef:Ik weet niet hoe het werkt bij Remundo, maar ik weet wel dat sommige ingenieursscholen (vooral die met geïntegreerde preps) al jaren zeggen dat ze erover denken om de cursus over 6 jaar te volgen in plaats van 5 omdat het instapniveau steeds lager wordt.


Heuuu, ook het uitgangsniveau :!: :!: :!:
Ik volg geen stagiair (wij betalen ze meer) van de technische school omdat ze voor velen weten hoe ze mooie rapporten moeten maken, maar niet eens hoe ze een soldeerbout moeten vasthouden :!:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 19/12/08, 13:21

Remundo schreef:Als opperste moderator van econologie, zou je onze berichten kunnen knippen en een speciaal onderwerp kunnen creëren : Idee:


Het probleem is dat er dubbele berichten zijn die praten over het 2 onderwerp (auto / onderwijs) .. ..

Dus als leraar kunnen we je alleen de eer laten om een ​​nieuw onderwerp te maken, toch?

Ik heb al een titel gevonden: "Nationaal onderwijs: negatieve groei?" Beeld

nlc dat de meeste FRANSE ingenieurs niet weten hoe ze iets moeten doen met hun 10 vingers is geen nieuwigheid, bovendien is het te "vies" om een ​​dopsleutel vast te houden ... vooral als je het "diploma hebt" "... Dat is tenminste wat we je in je hoofd proberen te proppen ... De elite van Frankrijk ... de Liters van Frankrijk ja!

Gaan van 5 tot 6 jaar zal deze mentaliteit niet veranderen ... Moet minder wiskunde en domme theorie doen en VEEL VEEL meer oefenen (een kant-en-klare TP is geen praktijk voor mij, ik denk aan echte projectresultaten) ... Precies zoals we een Dilplom Ingenieur trainen in Duitsland.

Rijd je liever in een Renault of een BMW?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 19/12/08, 13:50

Nou ja, te cool om mod te spelen zonder de mod control console :D

Mijn enige tools: ctrl c, ctrl v : Idee:

het gebeurt daar voor educatieve chat
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 19/12/08, 13:59

Ben voila bravo rémoundo ... Jammer dat de titel te serieus is!
Ik heb liever de mijne :)

Nou, de modellen hebben niet veel meer gereedschap dan jij ... Ik had het onderwerp in tweeën kunnen splitsen, maar het zou heel moeilijk zijn geweest ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 19/12/08, 14:10

Ja, maar ik wil mijn baan behouden, ik ben serieus als een man, ik, en op dit moment is het niet de industrie die de platen goed vult : Cheesy:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 396-gasten