Verbetering van de reactor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
DavidHervé
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 15/09/05, 17:31
Plaats: PAU




par DavidHervé » 28/10/05, 09:06

Het is grappig, maar wat bewijst dat??? :knipperen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 28/10/05, 09:51

Het bewijst dat een bubbler benzine kan extraheren, zelfs als deze met wat dan ook is gemengd. Dit is het principe van de still.
0 x
campadebulsance
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 23/04/05, 20:23
Plaats: avignon 84




par campadebulsance » 29/10/05, 12:50

hello,
over de vergadering waar je het eerder over had

het doel zou zijn om ongeveer tien staven in een enkele buis te monteren, terwijl dezelfde ijzeren opening tussen elke staaf en de buis behouden blijft (1.5 mm)
en in welk onderwerp?

wat deed de man op de Mf (behalve dat hij er 7 zette)? Klopt dat?

Ik ben een CNC-draaier en ik kan het me veroorloven om dingen te doen die wat complexer zijn bij het bewerken. Ik zou misschien een aanpak kunnen proberen!!

Ik heb al een systeem met 4 reactoren voorbereid (ik moet de foto's maken...) maar stap nog niet op een tractor

jij André, je hebt een idee over dit soort bijeenkomsten of onduidelijke pogingen of dingen die je niet moet doen (om geen tijd te verspillen) lol!
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 02/11/05, 18:42

Hallo !
Ik stel mezelf een vraag: zijn de drukverliezen in de meervoudige reactor groter dan in een enkele reactor?
Is er trouwens een plan van het Chambrin-systeem beschikbaar?
bedankt en veel succes!
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 03/11/05, 17:48

Hallo !
DANKJEWEL !
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09




par Manager » 03/11/05, 18:28

Ik denk dat de luchtspleet bij meerdere staven (multi-rod) kleiner moet worden
om een ​​vloeistofdruk te behouden die vergelijkbaar is met die van een reactor van het type met één staaf

Ik denk dat we ernaar moeten streven
(totaal oppervlak - staafoppervlak) = standaard reactorkroonoppervlak ~= oppervlak met meerdere staven

door het model te tekenen zouden we bijvoorbeeld aan de linkerkant de standaardreactor hebben met de "fluid passage section"-kroon in rood gekleurd
en rechts het gedeelte met de multi-staven...

met deze 2 ongeveer gelijke secties zouden we in de nieuwe reactor een vergelijkbare druk moeten behouden, maar met een veel groter wrijvingsoppervlak over de lengte van de reactor.

Ik heb de ingenieurs daarover laten nadenken... maar ik denk dat de druk (die wrijving bevordert)... en de temperatuur... belangrijk zijn.

rmq: Ik denk dat we op de 1e centimeter bij de ingang conische vormen moeten hebben om de vloeistof niet te vertragen... zie conische vormen van mijn tekening aan het begin van de post over dit onderwerp.

moet ik een tekening van de secties maken?

dat is alles voor vandaag... tot snel
0 x
dje41
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 04/11/05, 17:48




par dje41 » 04/11/05, 18:05

Bonjour à tous,

Ik zeg misschien iets stoms, maar zouden we de centrale stang niet kunnen vervangen door meerdere buizen die als een telescopische stang in elkaar passen, maar wel met ruimte ertussen?

Vriendelijke groeten Dje41

Hoe meer ik hier doorheen blader forum hoe meer ik een fan ben.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten