Technologische juridische aspecten

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 09/09/05, 15:15

hallo ik dacht aan een pantone in mijn R21 als ongeluk en bedrijf
1
, Ik ontmoette een bevriende verzekeraar en hij vertelde me dat hij in 15 jaar praktijk nog nooit een wrak of een controle van een verzekeraar had ontmanteld
2 in termen van de wet en respect ervoor: het zal je nooit reden geven omdat het proces 20% minder gemakkelijk kost (hoewel het mijns inziens het recht heeft "te verifiëren" van verhoog de kracht van zijn voertuig met x / 100)
3 in het leven als je niet doet wat je intiem overtuigd bent voor het welzijn van iedereen: het is tijdverspilling en je loopt je leven mis
4 IK MAAK ACTIE: HET WERKT. HET IS SUPER EN ZO VEEL ERGER ALS WE STOPPEN

een Afrikaans gezegde zei: het is beter om een ​​dag als een leeuw te leven dan je hele leven als een slaaf
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 09/09/05, 15:26

zac schreef:welkom

De wet is de wet, maar deze is zo complex dat je alles kunt laten zeggen; het hangt gewoon af van de competentie van de advocaat.
Good me techniek, het is simpel:
1: elke andere brandstof dan die met een toeslag is illegaal, maar het additief dat de prestaties niet wijzigt, is legaal 5/100 van gasolie +95/100 van additief (zonnebloemolie) of is het probleem. 'afkomst.
2: voor de bulldozer (achter de bestuurdersstoel op mijn 207 mercedes) is het een verwarmde stoel; ik heb goed gezocht en afgezien van een verplichting tot elektrische beveiliging indien nodig was; ik vond niets dat het verbood; plus welke rechter zou een arme rugpatiënt veroordelen?
Als de deur gesloten is, moet je door het raam. Laten we tot slot nooit vergeten dat het hoofd van sommige van onze voorouders werd afgehakt, zodat we vrije mannen konden zijn; dus een paar boetes of een paar maanden aan tollen zijn te veel om de planeet en de levens van onze kleine kinderen te redden.
@+
zac

Ja behalve dat volgens de wet het percentage additief in een brandstof beperkt is tot 20%, lijkt mij, daarom ben je met 95% additief ruim boven het toegestane maximum;)

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 09/09/05, 19:22

SixK schreef:
zac schreef:welkom

De wet is de wet, maar deze is zo complex dat je alles kunt laten zeggen; het hangt gewoon af van de competentie van de advocaat.
Good me techniek, het is simpel:
1: elke andere brandstof dan die met een toeslag is illegaal, maar het additief dat de prestaties niet wijzigt, is legaal 5/100 van gasolie +95/100 van additief (zonnebloemolie) of is het probleem. 'afkomst.
2: voor de bulldozer (achter de bestuurdersstoel op mijn 207 mercedes) is het een verwarmde stoel; ik heb goed gezocht en afgezien van een verplichting tot elektrische beveiliging indien nodig was; ik vond niets dat het verbood; plus welke rechter zou een arme rugpatiënt veroordelen?  
Als de deur gesloten is, moet je door het raam. Laten we tot slot nooit vergeten dat het hoofd van sommige van onze voorouders werd afgehakt, zodat we vrije mannen konden zijn; dus een paar boetes of een paar maanden aan tollen zijn te veel om de planeet en de levens van onze kleine kinderen te redden.
@+
zac

Ja behalve dat volgens de wet het percentage additief in een brandstof beperkt is tot 20%, lijkt mij, daarom ben je met 95% additief ruim boven het toegestane maximum;)

SixK

hallo zes

chui pa tété au lécol alor het percentage berekening con niet goed.
de gebogen de gebogen over zag nee weet mijn vriend mijn rechter !!!!!!!!
@+
zac :P
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/09/05, 20:55

Hallo,
Wetten worden gemaakt door rijke mensen, om de armen te beperken.
Het zijn niet de armen die in opstand komen, maar degene die niet langer warm water in hun zwembad heeft.
Wetten en boetes treffen nooit rijke mensen.
De regeringen raken zo in de war dat ze de particuliere verzekeringsmaatschappijen gebruiken om regels te maken, bijvoorbeeld de regeling van de verwarming met hout, waardoor ze duidelijk belasting op brandstof verliezen.
Persoonlijk lees ik niet eens de wetten, ik gebruik de grote betekenis en ik probeer mijn omgeving niet te storen, ik doe wat ik denk dat logisch is zonder me al te veel zorgen te maken over de wettigheid. Ik geloof dat je te veel politie hebt, te veel politici die nieuwe wetten maken en die nog steeds de oude handhaaft, bovendien beschuldigt het je en moet je bewijzen dat je onschuldig bent. slechte vrijheid ... gelijkheid, je hebt broederschap.
Hier zijn de wetten bijna gelijk aan die van u, maar we kunnen het personeel niet veroorloven om het te handhaven, te groot land, het is nuttiger om meer verpleegkundigen en brandweerlieden te hebben dan de politie.
Zoals het lied van TEX Lecor (zolang ik bier in de koelkast heb, mijn mond houd en de metro neemt)
en uiteindelijk, als we naar de statistieken kijken, hebben we niet meer misdaad of dodelijk ongeval dan andere geïndustrialiseerde landen.

Andre
0 x
skyfish
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 16/04/05, 23:24




par skyfish » 15/09/05, 10:31

wow André, je hebt alles begrepen, en zelfs je bent bijna verwijderd van de realiteit. ze zijn gek daarboven, omdat ze begrijpen dat ze niets meer beheersen en dat onze samenleving zich niet langer kan aanpassen of verdragen, maar tevergeefs worstelt om alles te willen beheersen, vooral mannen ... wat een onzin!
Ik rol vet (GO + gerecyclede frituurolie), ik denk erover om op de pantone-manier te komen, en voor de wet, uh ... we zullen zien wanneer ze aankomen !!! Ik zal met hen praten over de gezondheid van onze kinderen (in het Frans in de tekst, niet in Quebec :D :D :D )
ciao neef en bedankt voor je hulp
Luc
0 x
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 24/10/05, 19:04

welkom

wetten worden meestal gemaakt door mensen die het zich kunnen veroorloven om ze te omzeilen of zelfs te negeren
puur en simpel.
onze lieve afgevaardigden stoppen de snelheid al lang vol met snelheid, het voorkomt hen niet
niet tuimelen als een gek in hun bedrijfswagens (als hij buitengewoon moest
een controle ondergaan zou de toelating van hun chaffeurs zijn die zou springen).
sommigen staan ​​zichzelf zelfs toe om de verboden zintuigen op te gaan (uit angst om laat voor de sessie aan te komen
van de donderdag-vergadering, de enige die op tv gaat, voor de anderen hebben ze tijd) om te struikelen
een (echte) bromfiets en na het geven van een les.

het pantone-systeem is een mogelijkheid voor de "burger" om de controle te herwinnen
van het gebruik van enegie (gedeeltelijk), het is een legitiem en voldoende geval van "burgerlijke ongehoorzaamheid"
(bovendien is het niet erg slecht)

vaarwel
0 x
Ik heb liever een con lopen drie zitten intellectuelen uitdrukken (dank u Audiart).
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 03/11/05, 22:19

goedenavond
als een pantone die een motor verbetert omdat deze minder vervuilend is
vraag alle jonge mensen opgevoed in duivel, siebring, directe bewonderingsset en co die we TUNING noemen
er zijn speciaalzaken die een winkel hebben, die extra paarden adverteert en de hele klik ...........
Dus maak je geen zorgen: maak je Pantone!
het is gewoon een plezier om regenwater in een tank te doen, om te zien dat het minder ruikt, om het brandstofverbruik te verminderen ............
@+
0 x
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 04/11/05, 10:44

hallo

Ik ben het met je eens op de achtergrond van Cedar, maar al deze "kits", zelfs illegaal, worden binnen verkocht
winkels, dus onderworpen aan belasting, vullen daarom nog steeds de zakken van de staat.

het Pantone-systeem is vaak "zelfgebouwd" met hersteluitrusting, dus btw = 0,
TIPP naar beneden (omdat daling van het verbruik of "rode" werking) zie = 0 als terugwinning van plantaardige olie
gebruikt en de ca kan niet meer gaan.
Wanneer men de wet niet respecteert maar dat men een "betalend varken" blijft, profiteert men van toleranties, wanneer men deze niet respecteert en dat men bovendien niet meer betaalt dat bederft.
0 x
Ik heb liever een con lopen drie zitten intellectuelen uitdrukken (dank u Audiart).
dje41
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 04/11/05, 17:48




par dje41 » 04/11/05, 17:53

Bonjour à tous,

Ja behalve dat volgens de wet het percentage additief in een brandstof beperkt is tot 20%, lijkt mij, daarom ben je met 95% additief ruim boven de toegestane maximale knipoog.gif


Het lijkt mij dat HVB door de EU is goedgekeurd als brandstof, zelfs als de regering in Frankrijk hier nog geen rekening mee houdt, maar we zouden diesel niet als een additief voor HVB kunnen beschouwen, gezien de Europese wetgeving.

dit was mijn eerste bijdrage aan forum.
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 04/11/05, 21:15

Bonsoir
het is waar dat Frankrijk buiten de wet valt, maar het doet wat het wil omdat het thuis is ...
Net als ik!
nee, laten we resoneren: wat we ook doen, we zijn onderworpen aan allerlei belastingen, maar het is normaal dat we het loon van brandweer, noodsituaties en bedrijf betalen
maar het is tijd om dingen in perspectief te plaatsen:
1 auto's vervuilen (dat is zeker)
2 met een pantonereactor en water: auto's vervuilen veel minder
dus als u weet hoe u moet stoppen met denken ... voor toekomstige generaties!
@+
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten